Pi@ Skrevet 14. juni 2007 #1841 Skrevet 14. juni 2007 I dag er den store dagen :juhu:. Gleder meg slik til å høre referat .
Kylling Skrevet 14. juni 2007 #1842 Skrevet 14. juni 2007 Jippi, i dag skal du på UL!! Er spent på din vegne!!
Flying Skrevet 14. juni 2007 #1843 Skrevet 14. juni 2007 Spent, spent, spent!!! Lykke til! Gleder meg til å høre! *venter her inne*
Gjest Madden Skrevet 14. juni 2007 #1844 Skrevet 14. juni 2007 MASSE lykke til på UL i dag!! Skal tenke på dere!! Gleder meg veldig til å høre referat! Det er FANTASTISK å få se den lille sprette rundt inne i magen!!! :rødme:
Toblerone Skrevet 14. juni 2007 #1845 Skrevet 14. juni 2007 masse lykke til! Skal tenke på dere, og så gleder jeg meg til oppdatering
angelou Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #1847 Skrevet 14. juni 2007 Hihi - mange som er ivrig i tjenesten her ser jeg Ultralyden gikk kjempefint, alt så helt normalt ut - og jeg trengte ikke drikke kaffe for å få nurket til å sprelle, for det var rimelig viltert inni der :rødme: Ble flytta fram 6 dager, og ny termin er nå 17.november - det vil si at jeg er 18 uker på vei De turte ikke si noe om kjønnet, de hadde nok sine mistanker, men ville ikke si noe hvis ikke de var helt sikre. Tror de trodde det var gutt, for det var noe mellom beina de så, men det kunne være navlestrengen også. Jeg syntes det var helt greit, men sambo var litt skuffa over det. Så jeg har fått streng beskjed om å bestille time til privat UL - for han SKAL vite det Gærne mannfolk - får vel bare få vilja si Uansett, var veldig stas - sikker på at jeg kunne ha titta på den skjermen i timesvis uten å se meg mett på baby`n vår :rødme: Så nå har jeg shoppa litt, tre bodyer med lang arm, og en beige sparkebukse med jakke til Og ny bh til meg selv (har vokst ut av alle mine )
Kylling Skrevet 14. juni 2007 #1848 Skrevet 14. juni 2007 Ååh, så koselig. Er glad for at alt er i orden med babyen deres! :rødme:
Eeyore Skrevet 14. juni 2007 #1849 Skrevet 14. juni 2007 Så gøy med UL :juhu: Kanskje babyen ikke vil vise seg, og har bestemt seg for å overraske faren sin
Liljen Skrevet 14. juni 2007 #1850 Skrevet 14. juni 2007 Hei hei vennen Dette var koseli lesing Gleder meg sånn til det blir min tur (ja for det blir det nemli ) Når kunne dere bestille på privatklinikk?? Ha en fantastisk kveld stor
Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. juni 2007 #1851 Skrevet 14. juni 2007 Gratulerer med vellykket UL, bortsett fra når det gjelder kjønn da Vi bestemte oss også for å ta en ekstra UL dersom vi ikke fikk sett kjønnet, men gutten vår viste med glede hele stasen Jeg har liksom sett for meg at du skulle få jente, men det trodde jeg jo om meg selv og, så da er det nok feil
Impala Skrevet 15. juni 2007 #1852 Skrevet 15. juni 2007 Så bra at UL gikk så fint Og gratulerer med 18 uker Dumt at dere ikke fikk vite kjønnet da, men får dere nok senere på privat UL. Må le litt av mannen din da, kanskje litt uvanlig at det er de som er mest ivrige
Eve Luna Skrevet 15. juni 2007 #1853 Skrevet 15. juni 2007 Høres ut som om du koste deg ordentlig på UL. Så bra at alt er OK. Ønsker DU å vite kjønnet på barnet? Eller er det bare han? Jeg ønsker ikke å vite kjønnet når det blir min tur, men kommer sikkert til å forandre mening når jeg faktisk er der.
angelou Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1854 Skrevet 15. juni 2007 Kylling - Vi også, litt forelsket i magen nå :rødme: Eeyore - det var kjempegøy :juhu: Er nok en liten sleiping vi har i magen ja Liljen - selvfølgelig blir det deres tur også, og da skal jeg være superivrig og følge spent med Vet ikk enår det er best med 3D jeg, tenkte jeg skulle ringe å bestille senere idag. Kjekt å være ute i god tid uansett, er jo ferieavvikling og sånn. KATTAstrofe - Jeg synes UL var vellykket uansett jeg, er bare glad for at det er slik det skal. Selv har jeg skikkelig guttefølelse, blir spennende å se hvem av oss som har rett Impala - også for 18 uker, vet ikke helt hvor langt jeg er på vei jeg nå, må rette opp tickeren min også Er kanskje litt uvanlig at mannen er så ivrig, her tar det iallefall helt av May Helen - Jeg sa at sambo kunne få velge hva HAN ville, for jeg har ikke hatt noe spesielt ønske om hverken det ene eller det andre. Hadde vel bestemt meg for at om de kunne se det helt sikkert så ville jeg vite det, og hvis ikke så var det greit det også -------------------------------------------------------------------------- for 18+1 uker Deilig å bare hoppe ei uke fram i tid altså Og jammen er det snart helg også, heldigvis - gleder meg til å sove lenge! Bare 4 arbeidsuker igjen til ferie!!!
Petra Prøvedokke Skrevet 15. juni 2007 #1856 Skrevet 15. juni 2007 grattis med vellykket UL! nå kan du bare nyte magen og helgen
Flying Skrevet 15. juni 2007 #1857 Skrevet 15. juni 2007 Åhhh, nå ble jeg helt rørt jeg! Så godt dette var å lese. Ikke rart du er :rødme: i magen din nå!!! Tenk at du allerede er 18 uker da! Dette var stas angelou!! Nå kan du kose deg i helgen!
Vannmelon Skrevet 15. juni 2007 #1858 Skrevet 15. juni 2007 Så koselig! Det er så gøy med UL så lenge alt er bra HVis dere skal på privat UL - blir det 3D dere velger? Har hørt at det er veldig gøy, alt er så tydelig. Ha en fin fredag
angelou Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1859 Skrevet 15. juni 2007 Det blir 3D på oss ja, skilte bare 250,- kroner mellom det og vanlig UL, og hvis jeg først skal på en ekstra så vil jeg ha 3D Ringte å bestilte time nå, de sa det var best med slik UL mellom uke 25 og 30, det er da man får best bilder - så da skal jeg dit den 21.august klokka 17.00. Sambo mente selvfølgelig det var hårreisende lenge til, og var ikke sikker på om han greide å vente Prøvde meg på mitt første magebilde igår også, men tror jeg må få sambo til å ta, ble litt rare når jeg skulle ta selv
Vannmelon Skrevet 15. juni 2007 #1860 Skrevet 15. juni 2007 Så søt samboeren din er Tydelig at han gleder seg, i hvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå