Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, nå ser jeg fram til en litt kjøligere værtype. Målingrekord innendørs i dag; 31,4 grader. Stakkars oss! Utendørs går det jo omtrent ikke heller an å være, sola steker jo de små.

Ha en fin kveld, angeloumor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare noen dager igjen til UL det blir kjempespennende.

Har dere bestemt dere om dere vil vite hva det blir, dersom det er synlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impala - formen min er også fin, tror ikke jeg er noe mer sliten av varmen enn jeg hadde vært om jeg ikke hadde vært gravid :tommel:

Frida Frosk - jeg koser meg veldig om dagen, og synes tiden går fort nå, det hadde jeg aldri trodd jeg skulle si :ler:

Kylling - ja, ser frem mot bittelitt kjøligere dager. Har aldri vært så bleik før jeg, orker jo ikke å være i sola :)

Liljen - varm sommer :klem: tilbake

~Belle~ - blir spennende med UL nå ja, gleder meg til å se den lille igjen, håper vi får noen bra bilder :) Hvis de kan se kjønnet har vi lyst å vite det, for meg er det egentlig det samme, men sambo har veldig lyst, så da fikk han bestemme :)

Pi@ - :klem:

-----------------------------------------------------------------------------

:hoppe: for 17 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, så moro :) Ja, tenk, det er imorgen :overrasket: Har drømt om UL i natt, så tydelig at psyken driver å forbereder seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det blir med UL i morra! Lover du å komme rett inn her med raport etterpÅ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så snart jeg har mulighet til det skal jeg logge meg på :) Skal med bilen på verksted og litt småtteri først, men LOVER oppdatering en eller annen gang i løpet av tidlig ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Så stas med UL i morgen! Ikke rart du har drømt i natt. Så spennende altså! Ringte sykehuset i går jeg også. Måtte sjekke at de hadde fått papirene mine. Det hadde de.. Så da får jeg bare vente. Gleder meg til å høre hvordan det var i morgen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle om igår - jeg var på grillparty, og drakk en kopp kaffe for første gang på lenge. Det skal jeg gjøre oftere, for tydelig at lille tassen fikk koffeinkick nedi der, har aldri kjent så mye liv før :ler: Ser liksom for meg en liten baby som fester rundt i koffeinrus inni magen min :)

Så nå lurer jeg på hva som er lurt - drikke kaffe før UL, for å få h*n til å sprelle mest mulig, eller bare drikke vann - for å få h*n til å sprelle som vanlig :ler:

Ååå, jeg gleder meg :rødme: Tror timene før lunsj på jobb imorgen kommer til å gå saaaakte ja, må nok sove en time lenger for at tiden skal gå litt fortere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de skal ta mål under UL så ville jeg fraråde koffein. Lillemannen var så urolig på første UL at de hadde problemer med å måle han (på andre UL nektet han derimot å våkne så da ble jeg sendt ut for å gå tur ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til på UL i morgen :juhu:

jeg hadde spist lunsj like før jeg var på ordinær UL, så lille sprett var i slaget :ler: men de fikk målt henne uten problem.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke rukket å spise noe før UL, så Skurt lå og sov. Rørte knapt en finger, før legen dyttet til magen min så vi fikk se at det var liv i han. :ler:

Lykke til hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...