Flying Skrevet 7. juni 2007 #1801 Del Skrevet 7. juni 2007 Så godt å høre at du nesten ikke har hodepine mer! Håper det forsvinner helt, veldig raskt! for 16. Her går det unna gitt.. Jeg har hjemmekontor i dag. Dvs. at jeg ligger ute på verandaen og soler meg.. Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. juni 2007 #1802 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei hei Så bra du ikke har hodepine lenger Når er det du skal på UL? Blir spennende det Ha en flott dag i finværet. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 7. juni 2007 #1803 Del Skrevet 7. juni 2007 Heisann! Godt å lese at alt står bra til med graviditeten Kjedelig med hodepine og kvalme som slår deg ut, men likevel godt du blir fulgt opp av legen! :icon_smile: Ønsker deg en fortsatt flott torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #1804 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg har muligheten til hjemmekontor jeg også, men det spørs hvor lenge jeg har det dersom sjefen finner ut jeg ligger og soler meg i arbeidstida Jeg skal på UL neste torsdag, 14.juni, klokka 12.00 Blir spennende ja, gleder meg. De siste dagene tror jeg at jeg har kjent liv også, som små luftbobler helt nederst i mageregionen. Jordmor sa at hvis jeg kjente luftbobler der så var det babyen, fordi det er ikke noen tarm det kan være gass i der Og så må jeg beskjemmet innrømme at jeg tror babyen vår liker at mor og far koser seg For det dulta noe fælt nedi der etterpå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. juni 2007 #1805 Del Skrevet 7. juni 2007 Og så må jeg beskjemmet innrømme at jeg tror babyen vår liker at mor og far koser seg For det dulta noe fælt nedi der etterpå.... Kanskje det er ville protestspark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. juni 2007 #1806 Del Skrevet 7. juni 2007 Ja, h*n har nok ikke lyst på noen søsken riktig enda Men 16 uker og tid for UL allerede Kan tenke meg at du gleder deg selv om du har hatt det tidligere. Blir liksom litt annerledes nå som man kan se hele h*n Torsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. juni 2007 #1807 Del Skrevet 7. juni 2007 Vel, det kan jo hende at kosingen førte til noen små kynnere (de du ikke kan kjenne selv ennå, men som starter rundt uke 14) og disse masserer jo h*n så det kan jo være en årsak til den økte aktiviteten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. juni 2007 #1808 Del Skrevet 8. juni 2007 Grattis med 16 uker Her flyr jo tiden som bare det Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. juni 2007 #1809 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei på deg, vennen Syns det hørtes riktig så koseli ut jeg. Først kos fra mannen og så kos fra babyen Håper du får en flott fredag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. juni 2007 #1810 Del Skrevet 8. juni 2007 Vel, det kan jo hende at kosingen førte til noen små kynnere (de du ikke kan kjenne selv ennå, men som starter rundt uke 14) og disse masserer jo h*n så det kan jo være en årsak til den økte aktiviteten Akkurat det jeg også har hørt og tenkte å skrive . Jeg merker også mere liv etter litt kos , heldigvis er Trollet stille mens vi holder på. Jeg synes liksom ikke ungen skal være med på moroa Det er helt sikkert liv du kjenner, og om noen uker så kjenner mannen din det også . Sambo kjente spark på utsida dagen før ul, men vi hadde så sen ultralyd (20+2) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #1811 Del Skrevet 8. juni 2007 KATTAstrofe: Enten er det ville protestspark, eller så er det tassen som sier "you go girl" Synes det er litt moro jeg da, men har ikke turt å si det til sambo for han kommer sikkert til å få helt spader Eeyore: Det blir nok litt spesielt med ultralyd likevel, for nå kan de jo faktisk se mye mer. Gleder meg veldig, har ikke hatt vett på å grue meg enda, men kommer sikkert ikke til å sove så mye natta før Håper jo og tror at alt er i orden selvfølgelig Tror hverken tassen eller foreldrene hans er helt klar for søsken helt enda nei Mrs N Er nok sikkert en grunn til økt aktivitet ja, og jeg synes bare det er stas jeg, og litt vittig Impala: Ja, jeg synes også tiden går fort nå, endelig God helg til deg også Liljen: Det var riktig koselig også Klem tilbake Pi@: Foreløpig tror jeg ikke at jeg hadde merka noe mens vi holdt på, fordi bevegelsene er så svake enda. Er ganske sikker på at hvis ungen blir superivrig mens vi holder på så blir det sølibat på meg Gleder meg til mannen kan få kjenne jeg også, han blir så fornøyd når jeg sier at jeg kjenner liv, så tror han gleder seg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #1812 Del Skrevet 8. juni 2007 I morges sov jeg litt lengre, og har bestemt meg for å slutte litt tidligere på jobb idag I denne varmen holder jeg ikke ut en hel dag kjenner jeg Ble så overrasket i sted, for de ringte fra legen bare for å spørre hvordan det gikk med meg, det har jeg aldri opplevd før Men nå er det faktisk tredje dagen jeg nesten ikke har vondt i hodet, så jeg er så fornøyd atte Så da ble legen fornøyd også Gleder meg til helg nå, håper jeg kan nyte sola litt og få vært litt ute Skal kose meg med sambo, spise grillmat, vannmelon, jordbær, ananas og is - og mulig jeg skal en tur på stranda med søster`n Ah - elsker helg!!!! Håper alle sammen får ei fin ei 6 arbeidsuker igjen til ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. juni 2007 #1813 Del Skrevet 8. juni 2007 Hørtes ut som perfekte planer for helgen Har bare 5 arbeidsuker igjen til ferie jeg, og rett i permsijon etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. juni 2007 #1814 Del Skrevet 8. juni 2007 Kos deg med helg, grilling og stranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. juni 2007 #1815 Del Skrevet 9. juni 2007 Innom for å ønske deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 10. juni 2007 #1816 Del Skrevet 10. juni 2007 Hei og gratulerer med graviditeten, selv om det er 16 uker nå... Så utrolig spennende med ul, det er jo ikke mange dagene igjen. Håper at du har hatt en fin helg til tross for varmen, varmen er veldig intens her jeg bor også, deilig med skygge i hvertfall. Kos deg videre i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #1817 Del Skrevet 11. juni 2007 Da er helgen overstått, og enda ei arbeidsuke har begynt. Heldigvis er det meldt litt kaldere i morgen Jeg liker sol og varme, ikke noe med det - men det sliter meg helt ut om dagen Greit når man har fri og kan oppholde seg der man vil, men ikke så greit med 30 grader på kontoret og full jobb Rundt 20 grader og sol hadde passet meg helt perfekt nå Hatt ei kjempefin helg, fått grilla, vært på stranda, gjort endel hjemme i leiligheten og slappet helt av, nice til ~Belle~, alltid koselig med nye ansikt i boka mi. Husker deg fra prøverdagbøkene, selv om jeg ikke tror jeg var innom deg. Så koselig at det endelig klaffet for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. juni 2007 #1818 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg er glad for at det ikke har vært så varmt her som sørpå, men varmt nok for meg. I dag er det heldigvis regn og kjøligere. Jeg er dårlig på varme til vanlig, men merker at jeg blir helt ferdig nå. Stor mage og 30 grader på kontoret er IKKE noe stas . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #1819 Del Skrevet 11. juni 2007 Nei, har ikke ork til så veldig mye mer etter endt arbeidsdag da. Og ihvertfall ikke ork til å være i sola. Har liksom fast rutine hver dag jeg nå, hjem fra jobb, sette opp alle vindu og verandadør, og stupe til sengs på kjølig soverom i en time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juni 2007 #1820 Del Skrevet 11. juni 2007 Godt vi er flere som syns det er helt greit at det er meldt litt kaldere Jeg klager ikke jeg altså, for formen er fin og det at jeg er tyngre merker jeg ikke så mye til, men det er mest det at man blir så sløv og ikke orker å gjøre noenting. Ha en strålende solskinnsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå