Flying Skrevet 4. juni 2007 #1781 Skrevet 4. juni 2007 *All I need is sun.. trallalaa, All I need is sun.. tralllaalaa..*
angelou Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1783 Skrevet 4. juni 2007 Ja, kjempedeilig-bare så synd at hele leiligheten vår står på hodet innvendig på grunn av diverse oppussingprosjekter og div ting vi har fått fra svigers. Har ikke lyst å være inne nå, så dem blir nok stående noen dager til ja Så nå skal jeg rett og slett reise hjem fra jobb, og gå meg en tur - før søvnen tar meg
Liljen Skrevet 4. juni 2007 #1784 Skrevet 4. juni 2007 Hei hei vennen Å jeg er så enig, endeli sol og sommer :juhu: Kos deg masse i finværet. stor
Petra Prøvedokke Skrevet 5. juni 2007 #1785 Skrevet 5. juni 2007 kjedelig når leiligheten står på hodet pga oppussing, men så blir det jo så fint etterpå, da!!!! ha en super tirsdag!
Gjest Madden Skrevet 5. juni 2007 #1786 Skrevet 5. juni 2007 Innom med en solbrent klem! Håper du også koser deg i det fine været!!!
angelou Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #1787 Skrevet 6. juni 2007 I dag skal jeg rett og slett sutre litt her, for jeg har så vondt i hodet Det er fjerde dagen med lammende hodepine nå, og i går måtte jeg kaste inn håndkleet å være hjemme fra jobb, kasta opp og ja, i det hele tatt. Gikk sånn tålelig greit utover dagen igår, men nå begynner det på`n igjen her kjenner jeg Og jeg pleier jo aldri å ha vondt i hodet! Ringte legen min isted da, for å forsikre meg om at jeg kan spise paracet, og han ville ha meg inn på en sjekk for sikkerhets skyld, så da skal jeg dit idag klokka 14.00. Prøver å drøye paracet-spisinga så langt det er, men har måtte ta ca to om dagen nå, og vil jo helst slippe det Og jeg som bare vil være ute og nyte det fine været, men er det noe som ikke hjelper mot hodepine så er det sol og varme Drittdag
Petra Prøvedokke Skrevet 6. juni 2007 #1788 Skrevet 6. juni 2007 hodepine er noe så jeg forstår at du er lei! får håpe legen kan gi deg noen gode råd! god bedring!
Flying Skrevet 6. juni 2007 #1789 Skrevet 6. juni 2007 Nei æsj! Du har jammen rett til å sutre litt! Håper du blir bedre utover dagen! God bedring.
Eeyore Skrevet 6. juni 2007 #1790 Skrevet 6. juni 2007 Uff, hodepine er ikke noe gøy Men når det blir så ille at du begynner å kaste opp, minner det litt om migrene. Og det er flere som får det i forbindelse med svangerskap... Jeg er litt plaget av det selv, og livredd for at det skal bli værre når jeg blir gravid Lykke til hos legen da
angelou Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #1792 Skrevet 6. juni 2007 Jeg var en del plaga av migrene når jeg var yngre, og da var det ingenting som virka av smertestillende. Nå tar jeg en paracet og det virker, så tror ikke det er det. Er vel heller hormonelt betinget hodepine, og det skal visstnok gå over. Nå har jeg tatt en paracet og hodepinen har gitt seg litt, men er fortsatt kvalm
Impala Skrevet 6. juni 2007 #1793 Skrevet 6. juni 2007 Huff, hørtes ikke noe særlig ut med den hodepinen Bra at du skal til legen og sjekke det da.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. juni 2007 #1794 Skrevet 6. juni 2007 Hodepine er pyton. Har selv vært litt plaget med det i svangerskapet, men det har gitt seg litt nå virker det som. Har tatt to paracet på fire mnd, og det var med tungt hjerte Snakket litt med jordmor om det, og hun sa at babyen hadde det bedre dersom jeg tok en paracet og ble smertefri enn om jeg lot vær.
Mrs N Skrevet 6. juni 2007 #1795 Skrevet 6. juni 2007 Huff, slitsomt med hodepine da. Men du kan nok ta et par paracet med god samvittighet
angelou Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #1796 Skrevet 6. juni 2007 Vært hos legen nå, og alt var som det skulle - både med blodtrykk og urin. Fikk beskjed om å ringe med en gang dersom jeg ble veldig mye verre, fikk magesmerter eller ble ekstremt kvalm. Da kan det nemlig være tegn på svangerskapsforgiftning, men det er såpass tidlig i svangerskapet enda, så hun trodde ikke det, men skulle være litt obs. Ellers bare hvile, drikke masse vann og holde meg unna solen så jeg ikke blir altfor het i toppen Og så synes hun det var skikkelig stas at jeg hadde fått mage siden sist jeg var der Tok en paracet imorges og siden har jeg ikke hatt vondt i hodet . idag ihvertfall Nå ligger jeg og slakker på sofaen med pc`n på fanget og alle vinduer oppe - varmt her ja
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. juni 2007 #1797 Skrevet 6. juni 2007 Bra alt var normalt, det er jo som regel det Skal dere vite kjønn på UL? Ååååhhh, jeg er så spent!
Impala Skrevet 6. juni 2007 #1798 Skrevet 6. juni 2007 Så bra at alt var som normalt, men uansett greit med en sjekk Varmt her også, men jeg har bestem meg for at jeg ikke skal klage!
Flying Skrevet 6. juni 2007 #1799 Skrevet 6. juni 2007 Så fint å få sjekket det ut da. Greit å følge med sånne ting. Håper du føler deg bedre nå og at du fortsatt koser deg på sofaen!
angelou Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #1800 Skrevet 7. juni 2007 Vaarmt ja - har ikke ork til å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen jeg, men det er deilig det også da Jeg klager absolutt ikke, synes ikke jeg er noe mer plaget av varmen nå enn ellers, det blir jo litt slow motion når det er omtrent 30 grader på kontoret, gravid eller ikke Vi har veldig lyst å vite kjønn på UL - hvis de kan se det da. Jeg har ingen mening hverken den ene eller andre veien, så da fikk sambo bestemme og han ville veldig gjerne vite det. Jeg tror det blir gutt..... Og i frustrasjonen over hodepinen igår glemte jeg helt å for 16 uker (16+2). Bare et par timer igjen på jobb før jeg kan ut i I dag har jeg nesten ikke hodepine heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå