angelou Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #1761 Del Skrevet 30. mai 2007 Nå har jeg vært hos jordmora og timen gikk knallbra, veldig fornøyd med jordmor - hun var superhyggelig. Fikk all den informasjonen jeg savnet etter første legetime, flere brosjyrer, og den svangerskapsboka som alle får. Fikk informasjon om foreldreforberedende kurs som starter til høsten, hvor ofte jeg skal komme, og hva som er viktig for meg å tenke på som gravid. Hun var veldig opptatt av at mannen skulle være med på noen kontroller, så neste gang skal han være med også Hun sa at jeg IKKE skal ta jern, fordi det nå har kommet nye anbefalinger fra sosial- og helsedirektoratet om at rutinemessig jerntilskudd ikke skal tas dersom verdiene ligger innenfor normalen. Fikk derfor beskjed om å vente til neste blodprøver, og ikke ta før det er påvist at jerninhholdet er for lavt Så da spiser jeg brødskiver med brunost og leverpostei og slipper unødvendig vondt i magen Og så skulle vi høre etter hjertelyden. Fikk beskjed om at det ikke var sikkert hun kunne finne den, og at hvis det skjedde så skulle jeg ikke bekymre meg (yeah, right ) Hun trengte ikke lete i tre sekunder en gang før hun fant den, sterk og tydelig hjertelyd med ca 150 slag i minuttet :rødme: Begynte nesten å sippe jeg fordi jeg ble så glad Det var skikkelig stas, og jordmora var blid som ei sol hun også Tenk at det bor noen inni meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. mai 2007 #1762 Del Skrevet 30. mai 2007 husker godt min første jordmortime hvor vi også fikk høre hjertelyd! utrolig stas :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 30. mai 2007 #1763 Del Skrevet 30. mai 2007 Åhhhhh! :rødme: Fikk gåsehud jeg nå! Sååå stort.. Så heldig... Så utrolig flott... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. mai 2007 #1764 Del Skrevet 30. mai 2007 Så herlig!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. mai 2007 #1765 Del Skrevet 30. mai 2007 :juhu: Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. mai 2007 #1766 Del Skrevet 30. mai 2007 Er det ikke en fantastisk følelse? :-D Jeg svevde høyt på en rosa sky hele resten av dagen etter å ha vært hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #1767 Del Skrevet 30. mai 2007 Må innrømme at jeg går rundt med et tåpelig, fårete glis rundt munnen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 30. mai 2007 #1768 Del Skrevet 30. mai 2007 Så flott at du hadde en så fin time hos jordmor. Og å høre hjertelyd er nok stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 30. mai 2007 #1769 Del Skrevet 30. mai 2007 Så bra alt står godt til! Her inne blomstrer det ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. mai 2007 #1770 Del Skrevet 30. mai 2007 Og neste gang blir det også veldig stas når mannen er med. Det syntes jeg var veldig koselig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. mai 2007 #1771 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Så fantasktisk Gleder meg til det en gang blir min tur Endret 30. mai 2007 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 30. mai 2007 #1772 Del Skrevet 30. mai 2007 Hihi, jeg hadde et dårlig førstemøte med jordmor, men det andre var bedre. Var herlig å høre hjertelyden da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. mai 2007 #1773 Del Skrevet 30. mai 2007 Så herli lesing :) Fikk gåsehud jeg og Ha en strålende kveld vennen stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. juni 2007 #1774 Del Skrevet 1. juni 2007 Så herlig Nå har du en spennende tid foran deg altså. Jeg kjente de første bevegelsene (bobler) i uke 14, og i uke 18 de første sparkene. Det er bare kjempeherlig Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2007 #1775 Del Skrevet 2. juni 2007 Herlig lesning! :rødme: Godt å høre at alt er vel hos dere. Håper dere får en flott helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. juni 2007 #1776 Del Skrevet 3. juni 2007 Å høre hjertelyd er bare fantastisk herlig!!! Lever lenge på det ja! Har dere fått sommeren dere også nå eller? Jeg STORKOSER meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 3. juni 2007 #1777 Del Skrevet 3. juni 2007 Å, så kos! Nyt tiden du har foran deg nå. Like morsomt å høre hjertelyd hver gang, du kan glede deg til UL, de første sparkene... Og ikke minst til du får møte knøttet for første gang Kos deg i sommervarmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. juni 2007 #1778 Del Skrevet 3. juni 2007 Åååh...! Så herlig å høre hjertelyd. Må være en helt fantastisk opplevelse, jeg blir like fascinert hver gang jeg leser noen her inne som har fått høre hjertelyden. Håper så indelig at jeg også får oppleve det en gang, men enn så lenge så får jeg glede meg over dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 4. juni 2007 #1779 Del Skrevet 4. juni 2007 hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1780 Del Skrevet 4. juni 2007 Hatt en fin helg ja, har hatt langhelg igjen, men på grunn av begravelse på fredag, så starten på helga kunne jeg greid meg uten Men, HJELP, så sinnsykt deilig med SOMMER Jeg har bare lyst å sitte ute og sole meg, men det er veldig godt å være på jobb også når det er sånn, blir jo i så godt humør av det klem fra angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå