Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Fantastisk realistisk drøm..

Ha en super fin 17-mai i morgen! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: For en bra drøm.

Kos deg i morgen. :klem:

Skrevet

Innom for å ønske deg en flott 17.mai-feiring i morra! :klem:

Skrevet

Morsom drøm da :ler:

Jeg hadde guttefølelse lenge jeg også, men nå vet jeg ikke lenger :forvirret:

Håper du har en fin 17. mai :flagg:

Skrevet

Fantastisk drøm :) Hjernen jobber på høygear når man er gravid.

Skrevet

:lykkelig: Masse besøk jo :juhu: Hadde en veldig fin 17.mai igår - bare sløva`n hele dagen, var i byen en tur, uten bunad :tristbla: Den passa ikke gitt... Jeg og sambo fant ut at dette var sikkert siste gang på mange år at vi ikke hadde noe vi skulle på 17.mai - litt vemodig, men også veeeeeldig koselig da :hjerter_rundt: I dag har jeg hatt fri, veldig deilig, men har jobba et par timer fra hjemme da - fått vaska klær, bytta på senga og ja, fått gjort litt hjemme, for første gang på evigheter. Og har, selvfølgelig, dubba i 10 minutt på sofaen :ler: Kjenner likevel at energinivået er stigende, veldig deilig.

God helg alle sammen :klem1:

Skrevet

Så deilig å få litt energi igjen! Det må du bare nyte!!!

Så har det visst kommet nye smilies også ja, ikke fått med meg det jeg ;)

Ha en fin helg! :klem:

Skrevet (endret)

:klem: håper du har kost deg i helgen!

det var mange som spurte meg om jeg hadde prøvd bunaden min da jeg dukket opp i annen kjole 17. mai :ler: prøvde å få folk til å forstå at det var unødvendig å prøve å få bollemagen inn i bunaden :gravid: er jo tross alt 35 uker :sjokkbla:

Endret av Petra Prøvedokke
Skrevet
:klem: håper du har kost deg i helgen!

det var mange som spurte meg om jeg hadde prøvd bunaden min da jeg dukket opp i annen kjole 17. mai :ler: prøvde å få folk til å forstå at det var unødvendig å prøve å få bollemagen inn i bunaden :gravid: er jo tross alt 35 uker :sjokkbla:

Ble du spurt om du hadde prøvd bunaden sånn seriøst :hakeslepp: ????

Neste år får du sikkert på deg bunaden angelou, jeg satser på det i allefall :).

:klem:

Skrevet

Ehm - jeg hadde vel skjønt det om folk hadde spurt meg som er 14 uker på vei om jeg hadde prøvd bunaden, men kan nok hende jeg hadde sett litt rart på dem hvis jeg var over 30 uker på vei :overrasket:

I dag har jeg trang genser og mammabukse på jobb - spent på hvor lenge det går før noen tør å spørre meg, for foreløpig kan jeg nok komme unna med at jeg bare har lagt på meg litt :ler: Er bare sjefen min og et par andre som veit det på jobben, to av de jeg er mest sammen med har vedda om hvor lenge det går før noen tør å spørre meg, og hvem som kommer til å spørre først :ler:

Skrevet
Ble du spurt om du hadde prøvd bunaden sånn seriøst :hakeslepp: ????

jepp - seriøst! folk er rare :sjokkbla:

Skrevet

Ha en fin dag på jobb snuppa! Tror du noen tør å spørre da?.. Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...