Pi@ Skrevet 14. mai 2007 #1641 Del Skrevet 14. mai 2007 Da var jeg ferdig hos legen, og jeg er frisk som en fisk Og litt gravid Lagt på meg 1,5 kilo siste uka Men, det er bare de jeg har lagt på meg da. Fikk tatt noen blodprøver, fylt ut helsekort, sjekka blodtrykk og snakket litt. Fikk ikke så mye informasjon om hva som skal skje framover, hvor ofte jeg skal dit og sånn. Var sikkert ikke flink nok til å spørre, og hva har man vel internett til Har jo hørt om at man har fått en bok og sånn, men fikk ikke noe jeg Men, det gjør ikke noe, ringte helsestasjonen her, og de pleier å ta inn alle til kontroll FØR ordinær UL (helt motsatt av nye retningslinjer). Det ble jeg så glad for, skal til jordmor om litt over to uker - og da får jeg kanskje høre hjertelyden også Så da kan det vel hende jeg får litt mer informasjon fra henne Nei, får jobbe litt vel. ← Så fint at alt var i orden . Jeg har fått inntrykk av at det er vanlig å få sånne bøker og div hos jordmor. Jeg fikk bok hos legen, men det var litt tilfeldig at JM hadde vært innom dagen før . Jeg fikk også jordmortime før UL. Det var kjempefint. Fikk da høre hjertelyden. Var ikke til noe mer kontroll før etter ordinær UL da, men det var helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #1642 Del Skrevet 14. mai 2007 Tror nok jeg skal greie å vente med flere kontroller til etter ordinær UL da, for jeg skal til jordmor 30.mai og til UL 14.juni, så da blir det jo annenhver uke framover Sagt det til sjefen min nå, det gikk kjempefint, hun ble veldig glad på våre vegne - og sa hun hadde nok forventet at jeg ble gravid igjen snart. Har avtalt at stillingen min skal lyses ut etter at jeg har vært på ordinær UL - og at jeg får beholde hjemmekontoret mitt når jeg har permisjon. Veldig glad for at jeg får muligheten til å holde meg oppdatert Regner med at vikaren min sikkert kommer borti en del som det er bare jeg som har jobbet med tidligere, og da er det veldig greit å kunne få det på mail og svare når jeg har tid, enn at de skal ringe midt oppi bleieskift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. mai 2007 #1643 Del Skrevet 14. mai 2007 Så grei sjef du har da Bra å høre at alt står bra til med dere begge (1,5 kilo er ikke mye.. Prøv å fjerne det kommaet du ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. mai 2007 #1644 Del Skrevet 14. mai 2007 Høres ut som om du får bra med oppfølging . Jeg synes det er veldig fint for deg etter alt du har vært igjennom. Jeg synes det er veldig viktig med individuell tilpassa svangerskapsomsorg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 14. mai 2007 #1645 Del Skrevet 14. mai 2007 Høres ut som om at du har hatt en fin helg! Godt å være ferdig med den første svangerskapskontrollen da. Nå er du registrert i systemet:) Veldig greit med så tett oppfølging. Skjønner at du gleder deg til jordmortimen. Det gjør jeg også.. Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 14. mai 2007 #1646 Del Skrevet 14. mai 2007 Innom for å si hei. Så bra alt gikk fint på kontroll. Nå skal du se ukene rase avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. mai 2007 #1647 Del Skrevet 14. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 14. mai 2007 #1648 Del Skrevet 14. mai 2007 heisann! Så fint at kontrollen gikk bra! 1,5kg er jo ingenting det Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. mai 2007 #1649 Del Skrevet 14. mai 2007 Nå tror jeg du vil oppleve at tiden går fortere ja Jeg hadde også kontroll hos jordmor før ordinær UL, så det er kanskje ikke så uvanlig. Men det var ganske lang tid mellom UL og neste kontroll da (5 uker), og den tiden syns jeg var litt lang, men siden jeg ikke har noen plager så gjorde det egentlig ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #1650 Del Skrevet 15. mai 2007 I dag tror jeg at jeg har en trøtt, hormonell dag igjen - litt sippeguri kjenner jeg Må nok ringe å advare sambo Travel dag på jobb idag da, så kanskje det går over - får håpe det. Skulle bare snike meg innom og for 13 uker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. mai 2007 #1651 Del Skrevet 15. mai 2007 ææææææææ 13 uker GRATTIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 15. mai 2007 #1652 Del Skrevet 15. mai 2007 13 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. mai 2007 #1653 Del Skrevet 15. mai 2007 grattis med 13 uker! godt å høre at det gikk fint hos legen. jeg var også hos jordmor og fikk høre hjerteslag noen uker før ordinær UL - stor stas både for mannen og meg ha en fin dag - sippeguri vet jeg alt om - hun dukker opp her innimellom også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. mai 2007 #1654 Del Skrevet 15. mai 2007 Grattis med 13 uker Tror jammen meg sippeguri var innom her også i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 15. mai 2007 #1655 Del Skrevet 15. mai 2007 13 uker!! Så stas! Gratulerer! Sippeguri finner dere hvis dere reiser litt lenger nord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #1656 Del Skrevet 15. mai 2007 Blir en kjei dag kjenner jeg, er bare litt uttafor jeg, og har ingen grunn til å være det Fikk en mail fra en av sjefene på jobb som jeg begynte å tute av, måtte lese den igjen nå, og det sto jo ikke noe galt der en gang Skal på et møte nå, og så skal jeg ha hjemmekontor resten av dagen - jeg blir litt asosial av meg når jeg er sånn, tror kanskje jeg sender sambo på besøk til en kamerat eller noe idag - best for han Men, mellom møte og hjemmekontor må jeg komme meg på senteret og få kjøpt meg noen bukser, for jeg begynner å få mage, og den ene buksa som passer må jo vaskes den også. Det er stas med mage, selv om jeg synes den kommer litt tidlig :rødme: Og med for trang bukse så ser det bare ut som jeg har lagt på meg 1,5 kilo over magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 15. mai 2007 #1657 Del Skrevet 15. mai 2007 Er det mulig?.. Må bare le jeg.. Ta en titt i dagboken min da.. Skal vi slå oss sammen? Jeg sitter på kontoret med døra igjen og håper at ingen gidder å prate med meg i dag.. Kos deg hjemme resten av dagen! eg tar hjemmekontor i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #1658 Del Skrevet 15. mai 2007 Godt vi er flere i samme båt uff, nei, nå må jeg komme meg avgårde på møte. Lover å komme på dagbok - besøk til dere seinere idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 15. mai 2007 #1659 Del Skrevet 15. mai 2007 Kos deg på shopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. mai 2007 #1660 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg måtte begynne med gravidbukser i uke 13 (eller egentlig var jeg 14 uker da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå