Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nei, men det er vel ikke så lett for arbeidsgiver å styre det når han ikke veit at arbeidstakeren er gravid :ler:

Jeg synes arbeidsgivere bare kan gå rundt og anta at vi er gravide hele tida og dermed ikke kan utsettes for arbeidspress :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi - ja det skulle jo bare mangle :ler:

Neida, fra spøk til alvor, skal fortelle det på mandag her på jobb, så da kommer jeg til å si noe om det - kan ikke ha det sånn det er akkurat nå over lengre tid kjenner jeg, for det går rett og slett ikke i lengden ellers heller, og spesielt ikke når man er gravid :)

Skrevet
Hihi - ja det skulle jo bare mangle :ler:

Neida, fra spøk til alvor, skal fortelle det på mandag her på jobb, så da kommer jeg til å si noe om det - kan ikke ha det sånn det er akkurat nå over lengre tid kjenner jeg, for det går rett og slett ikke i lengden ellers heller, og spesielt ikke når man er gravid :)

Høres fornuftig ut :)

:klem:

Skrevet

Det er viktig å ta vare på seg selv når man er gravid. Gjelder for så vidt også når man ikke er gravid. Arbeidspress og stress er ikke noe moro. Been there, done that.

Men så flott at du har begynt å fortelle det til omverden. Du må være helt opp i skyene i disse dager. Å kunne dele den flotte nyheten med alle. Du for holde oss oppdatert hvordan det går på mandag når du forteller det til jobben. De blir sikkert bare glade på dine vegner.

Skrevet

Å, nå gleder jeg meg til helg snart altså, er så trøtt :Gjesp: Snart ferdig med saken jeg har jobbet intenst med også, så nå skal jeg ta det litt roligere snart :)

Idag er jeg 12 uker etter det jeg trodde var termin også (mulig EL-termin), så nå er jeg iallefall passert den magiske datoen :tommel:

Sambo hadde lest i hakkespettboka for førstegangsfedre at det ikke var før i uke 14 at "faren" gikk over, så han er bekymra enda, og alle vi forteller det til sier "så koseli, uff, får håpe det går bra denne gangen"......

......jeg trenger noen som tror det går bra unntatt meg nå!!!!! Ikke så lett å være glad og tenke at - ENDELIG uke 12 - når alle sammen hele tiden skal minne en på det som skjedde sist og at det fremdeles er tidlig :frustrert:

Skrevet

Jeg tror det går bra :). Jeg tenkte sjøl at når jeg passerer uke 12 så er den værste faren over, begynte faktisk å roe meg ned rundt uke 10.

Skrevet

Jeg skjønner godt at du blir litt oppgitt altså. MEn jeg tror som deg at nå er den verste faren over og jeg har stor tro på at dette går den rette veien. Så det så! :Nikke: bare å høre på Tobleronemor ;)

Skrevet

:klem: jenter. Blir bare så frustrert over at folk ikke skjønner at jeg ikke trenger å bli minnet på hvordan det gikk sist, og særlig nå når jeg endelig har begynt å glede meg litt. Men, men - får gi det et par uker til, så slapper nok resten av slekta av også :) Håper sambo greier å slippe og bekymre seg snart da, vil at han skal kunne glede seg litt han også - dakkar :rødme:

Som sambo sier - nå når vi har fortalt det til alle sammen så føler jeg nesten et press på at det må gå bra også ;) Helt fjernt, men likevel :sjenert:

Og jeg tror det går bra jeg, ikke bare har vi passert den magiske grensa, men har jo fått sett at alt er iorden med lille tassen også

:hjerter:

I morgen får jeg lønn, så da skal jeg feire med å kjøpe tassens første sparkebukse, så det så :)

Skrevet

Skjønner hvordan du har det :klem:

Det er utrolig hva folk kan få seg til å si noen ganger.

Men det går nok bra, vennen :klem:

Skal se det blir mer enn sparkebukse når du først setter i gang.

Skrevet
:ler: Frykter at jeg kan bli utsatt for kjøpedilla ja men skal prøve å begrense meg :)
Skrevet

Synes du kan feire og kjøpe sparkebukse med god samvittighet.

Verden kan bare ikke være så urettferdig at det går galt to ganger :klem:

Skrevet

Nei, og iallefall ikke så seint to ganger tenker jeg :)

:Gjesp: Tror angelou skal hjem og sove middag :Gjesp:

Skrevet

Flere som skal hjem og sove middag i dag gitt :Gjesp:

:ler:

Skrevet
:ler:  Frykter at jeg kan bli utsatt for kjøpedilla ja men skal prøve å begrense meg :)

Ja, men trøst deg med at du kanskje er veldig glad for det når du plutselig sitter der med høyt blodtrykk :ler:

Må tilstå at jeg ikke har kunnet kjøpe noe uten at det har vært en liten ekkel stemme langt der bak som har visket at "du får kanskje ikke brukt for den der". Så shopping er både selvpining og terapi :troest:

Skrevet

Jeg er helt sikker på at dette går bra. Så bare å feire med sparkebuksekjøp. :)

Skrevet

I går var jeg helt oppgitt over meg selv, superhormonell da gitt, sambo bare lo av meg, jeg bare lå på sofaen og tuta og syntes synd på meg selv fordi jeg var så sliten :ler: Har ikke vært slik som igår på ei stund - helt utslitt og orka ingenting.

Og så kommer sambo med gullkornet: "du skal ikke ta deg en tur ut og få litt frisk luft, kanskje du blir litt piggere av det?" Stakkars mann :ler: Måtte virkelig ta meg sammen for å ikke bli helt hysterisk, da hadde jeg vel skremt livet av han. Det er jo ingenting jeg heller vil enn det da, men jeg oooorker jo ikke, iallefall ikke de dagene jeg jobber. Bare gleeeeder meg til noe av trøttheten går over jeg, så jeg kan leve igjen :)

Følte meg skikkelig gravid når jeg tenkte "snufs snufs, du skjønner ingenting du :tristbla: Skulle likt å sett deg som gravid ja :frustrert: "

:hoho:

men, i dag er alt så MEGET bedre, foreløpig ihvertfall :ler:

Skrevet

Så gøy å lese!! :ler: Kjenner meg sånn igjen. Vi får håpe du får et 2.trimester full av energi før du blir tung igjen i 3. :ler:

Skrevet

:ler:

Får håpe du får en litt mer opplagt og mindre hormonell helg da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...