Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg begynner å tro på det jeg også nå :) Så morsomt å se mannen på UL, tror han syntes det var veldig morsomt å se den lille igjen - og var ganske så fascinert over at den hadde utviklet seg fra en liten klump til et lite menneske på bare to uker :rødme:

Det ble sendt henvisning til ordinær UL i dag også, og det er bare 6 uker til jeg skal dit - ikke lenge til i det hele tatt :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan tenke meg det er herlig for både deg og mannen å se på UL jeg :)

"så" deg i sted, men så ble du borte... :forvirret:

:klem:

Skrevet

:rødme: ja, er det ikke rart hvor fort de utvikler seg der inne!

Skrevet

Høres utrolig spennende ut å se et liv inni magen, og som også allerede er formet som et lite menneske :)

Snart begynner det kanskje å synes også ;):gravid:

Skrevet

Sambo mener jeg har fått mage, men jeg tror det er mest luft jeg foreløpig ;)

Ringte og bestilte meg første legetime idag, skal den 15.mai. Har liksom ikke tenkt så mye på det jeg da, siden jeg har vært så mye på sykehuset.

Hver gang jeg har vært der så har de sagt jeg er 2-3 dager lengre enn jeg har ment, så det betyr vel at jeg må hoppe for at jeg er 11+2 ca idag da :hoppe: Og over den skumle uka også - nei, nå smiler livet gitt :rødme: Tror jammen jeg skal feire med å flytte dagboka mi, og melde meg inn i terminklubben :)

Nå skal jeg ta meg en liten dagbokrunde og oppdatere meg, har vært så opptatt med diverse, så har ikke rukket det på ei uke eller noe sånt :)

Skrevet

Å dette var jammen gode nyheter vennen :hoppe: Nå ble jeg så glad at jeg fikk klump i halsen. :) :)

Nå må du nyyyte svangerskapet og livet.

Ha en strående kveld

stor :klem:

Skrevet

Så godt å høre at alt stod bra til!!! :og at det har blitt mer et menneske på så kort tid!!! :overrasket: Det er ganske fascinerende!!!

Skrevet

Så godt å høre at alt stod bare bra til :hoppe:

Var det ikke gøy å se det lille mennesket inni der??

Kan love deg at ordinær UL ikke er like spennende når man har fått sett den lille på forhånd :hjerter:

Og nå kommer det garantert til å gå helt bra :klem:

Ha en fin fredag, og helg :)

Skrevet

straks tolv uker, jo!! så bra :hoppe:

ha en super helg! :klem:

Skrevet

Ja, tenk :rødme: Ganske sikker på at jeg skal ut og kjøpe et lite plagg til den lille når de 12 ukene er runda :) Men, akkurat nå er jeg totalt rolig og avbalansert - var veldig godt for psyken å få se nurket, og ikke minst være over den dagen jeg mista sist :)

Kan ikke få skrytt nok av sykehuset her - jeg er så glad for å ha blitt tatt på alvor og ikke blitt avfeid som et hysterisk kvinnfolk (har nok følt meg som det til tider ja :ler: )

Nå blir det intens jobbing noen timer før jeg tar helgefri - rekker ikke noen dagbokrunde nå, og er uten nett i helga, så håper alle sammen får ei like super helg som jeg har tenkt å ha. STOR :klem: til alle sammen

Skrevet

Deilig å lese at alt er bra :) Var sååååå trist når du mista at fy :grine:

Takk for hilsen i boka mi og ha en vidundelig helg!

Skrevet

God helg angelou!

Skrevet

Snart 12 uker allerede :overrasket: Tida går jammen fort altså!

Men veldig godt at du er over den kritiske perioden :)

Søndags :klem:

Skrevet

håper du har en fin helg... :)

Skrevet

God ettermiddag angelou! Håper du har hatt en fin og :gravid: helg :)

Skrevet

Har hatt en strålende helg :) Og fått innkalling til ordinær UL, til og med før jeg har vært hos legen :sjarmor: 14.juni er dato`n :tommel:

Fortalte nyheten til dem hjemme i helga og det var stor stas, ikveld skal svigers her få vite det :) Hihi - jeg liker å fortelle det for alle blir jo så glade :rødme:

Sambo er så søt - NÅ har HAN blitt bekymra. Nå når "faren" egentlig er over og sjansene for at det skal gå bra er større enn noen gang. "Ja,kjære, jeg har ømme pupper enda, slapp av"

Men, nå kan iallefall jeg ta oppgaven med å berolige han med alt sikkert går bra, fram til nå har det egentlig vært omvendt ;)

Gleder meg til å hoppe imorgen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...