Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg har fulgt den vektlista ganske nøyaktig så langt jeg faktisk. Men hvor kiloene er vet jeg egentlig ikke. Føler ikke at jeg har lagt på meg noe særlig utenom magen, men det skal vel ikke så mye til før det syns på vekta. Uansett så kommer jeg ikke til å bry meg om det, for det er så veldig individuelt hvor mye man legger på seg.

Håper du har hatt en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, så søte dere er jenter :) Jeg har tatt langhelg ja :sjarmor: Har såvidt vært innom og sjekket ståa til Vannmelon :hoppe: men det er alt jeg har rukket - har vært hos svigers i helga, kom hjem igår, og idag har vi cruisa motorsykkel hele dagen :hoppe:

Må bare innrømme at tiden flyr - allerede imorgen skal jeg på UL igjen. Gruer meg faktisk :sjenert: Greit å bli ferdig med det, jeg bare håper håper håper at alt er bra, selv om jeg har ingen indikasjoner på at det ikke er det altså. Og så gleder jeg meg til å bli ferdig med denne uka her - for da er jeg kommet lenger enn jeg gjorde sist ;)

Ellers har jeg hatt ei superduper helg, vært i aktivitet hele tiden, og da går tiden fort, og jeg glemmer at jeg er gravid - just the way i like it :ler:

Rekker ikke noen dagbokrunde nå, men store :klem: til alle som har vært innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på UL idag, alt er helt sikkert bare bra med den lille :klem:

Også får du se ett lite menneske :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knerten har fått bein og armer :legrine: , og har blitt dobbelt så stor siden sist - alt var helt i orden, hjertet slo, men h*n var ikke noe særlig interessert i å vise seg fram, sov godt - lik på mora si :ler:

:rødme: :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...