Petra Prøvedokke Skrevet 23. april 2007 #1481 Skrevet 23. april 2007 Det skal jeg også ← du skal vel spille trommer, du?
angelou Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1482 Skrevet 23. april 2007 Hjelp altså - har hatt verdens mest ineffektive dag på jobb, men, men. Skal ta det igjen imorgen jeg Uproff sjef ja, veldig - sist tenkte jeg å være grei å si det litt tidlig slik at de hadde tid til å forberede seg, men "straffen" er at de ikke får vite noe denne gangen før tidligst uke 14! Så det så Å - oppblåst idag - ser meget gravid ut synes jeg selv, eller bare litt sånn koselig feit Ha en fortsatt fin dag alle sammen
angelou Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1483 Skrevet 23. april 2007 du skal vel spille trommer, du? ← Der var du også Ja, jeg står klar til å ta over jeg nå Jeg kan Enter Sandman på gitar da - kanskje jeg får lov å spille den også
Frida Frosk Skrevet 23. april 2007 #1484 Skrevet 23. april 2007 Gleder meg til å se Angelou med rund og god mage på scena.
Tinúviel Skrevet 23. april 2007 #1486 Skrevet 23. april 2007 Vet du, min sjef er også lekk, og det er en mann!!! Det resulterte i at jeg ikke får fortalt flere av venninnene mine det selv, fordi jeg jobber sammen med ei av dem og sjefen fortalte henne det! Forrige fest jeg ikke var på, gjett om skravla gikk da Knurr over slike sjefer! Selv om de vanligvis er kjempesnille(og det er han også)...
Gjest Madden Skrevet 23. april 2007 #1487 Skrevet 23. april 2007 Har også en sånn sjef...og det irriterer meg noe fryktelig!!! Hele arbeidsplassen visste om det...og det før vi hadde fått informert familie! Skikkelig uproft...og usmakelig spør du meg!
Gjest Madden Skrevet 23. april 2007 #1488 Skrevet 23. april 2007 Jeg fikk forresten forbud av min mor mot å gå på Metallicakonsert i juli...høygravide damer har ingenting på sånne arrangementer å gjøre mente hun!!
angelou Skrevet 24. april 2007 Forfatter #1489 Skrevet 24. april 2007 Hihi - ja, jeg er heldigvis ikke høygravid i juli, og må jo lære opp den lille til å like ordentlig musikk da vettu Får stå pent i bakgrunnen mens sambo er framme ved scena og headbanger Før jeg skal spille trommer da så klart Sjefen min skal ikke få vite det før jeg har sagt det til alle andre jeg vil fortelle det til selv - hjelper ikke hvor snill og grei hun er nei, det er totalt uproft uansett Igår var jeg så fornøyd, skikkelig våken og opplagt på jobb og hadde de planene for ettermiddagen - gå tur i det fine været hadde jeg tenkt til og med........... Slokna på sofaen jeg......igjen Begynner å glede meg til å få litt mer energi nå, så jeg kan være litt mer i aktivitet igjen. Kjenner jeg savner å bevege på meg, samtidig som jeg ikke hadde hatt ork til det om jeg måtte en gang Kvalmen begynner å avta litt da - er ikke kvalm hver dag, hele tiden lenger - bare innimellom Ha en fin dag alle sammen, til alle som har vært innom
angelou Skrevet 24. april 2007 Forfatter #1491 Skrevet 24. april 2007 Nå MÅ jeg skjerpe meg - lovte meg selv å ikke bli sugd inn i KG på jobb idag, så dette er meg gjøre et hederlig forsøk på å gjøre det jeg har betalt for............................. :kaffe: Vi snakkes seinere sikkert
Eeyore Skrevet 24. april 2007 #1492 Skrevet 24. april 2007 Godt det ikke bare er meg som har det sånn Og nå har jeg jo fått dilla på facebook også...
Petra Prøvedokke Skrevet 24. april 2007 #1493 Skrevet 24. april 2007 facebook har jeg også fått dilla på... blir ikke mye jobbing om dagen, gitt...
Simpleminded Skrevet 24. april 2007 #1494 Skrevet 24. april 2007 Nå MÅ jeg skjerpe meg - lovte meg selv å ikke bli sugd inn i KG på jobb idag, så dette er meg gjøre et hederlig forsøk på å gjøre det jeg har betalt for............................. :kaffe: Vi snakkes seinere sikkert ← Hehe Du er nok ikke alene der nei..
Impala Skrevet 24. april 2007 #1495 Skrevet 24. april 2007 Huff, snakker dere om faceboook her også. Har bestem meg for å holde meg unna det! Håper du finner arbeidslysten, den er midliertidig ute en tur her iallefall
Vannmelon Skrevet 24. april 2007 #1496 Skrevet 24. april 2007 Så kjip sjef... Da er det greit å ikke si noe før man må, syns jeg. Facebook, ja. Ikke nevn det en gang. Blir mye datatid her nå
Frida Frosk Skrevet 24. april 2007 #1497 Skrevet 24. april 2007 Men facebook er jo så gøy! Men må vel innrømme at det blir mye datatid...
angelou Skrevet 24. april 2007 Forfatter #1498 Skrevet 24. april 2007 Har ikke satt meg så mye inn i facebook enda jeg, har profil, men det er bare fordi jeg fikk så sinnsykt mye mailer om det ei stund Kanskje like greit I dag er jeg skraaaaaal Så trøtt at jeg tror jeg stuper, dårlig i magen og kvalm. Sitter hjemme og jobber nå, men tror rett og slett det blir en liten blund på øyet nå jeg, tror ikke jeg greier å holde meg våken særlig mye lenger Gitt beskjed til sambo om at han kan få lov å lage middag idag, så tror jeg sover til han kommer hjem og duller med meg :rødme: Jeg klager ikke altså, jeg er så glad i graviditetssymptomene mine jeg, så det så
Impala Skrevet 25. april 2007 #1500 Skrevet 25. april 2007 Når jeg var i den samme perioden som deg så var jeg så sliten og i uggen form etter jobb at jeg bare måtte legge meg nedpå når jeg kom hjem, og mannen måtte lage middag. Jeg orka bare ikke Så jeg vet hvordan det der er, men det går heldigvis over igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå