Mrs N Skrevet 18. april 2007 #1421 Del Skrevet 18. april 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. april 2007 #1422 Del Skrevet 18. april 2007 Ååå, jeg har bare lyst til å komme og gi deg en STOOOR IRL. Veldig bra at du fikk time så fort da, ikke noe bra for den psykiske helsen å gå sånn. Hvis du vil kan du godt si til legen at han kan sende blødningen hit, jeg tar imot med takk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. april 2007 Forfatter #1423 Del Skrevet 18. april 2007 Baby`n vår har det bra Og jeg føler meg som et hysterisk kvinnfolk, men shit au - den vokser og trives akkurat slik som den skal, og har blitt 1 cm lengre på ei uke, nå er den 2,4 cm, legen mente jeg var 9+1 idag, men jeg holder meg til 8+6 jeg. Har endelig fått en mulig forklaring på blødningen også, han mente morkaken lå foran mormunnen, og da vil det kunne oppstå blødninger når morkaka (eller var det livmora?) forskyver seg. Det vil si at jeg sannsynligvis kommer til å få flere slike blødninger, uten at det er farlig. Fikk også lov å beholde timen min på tirsdag, men hvis det ikke har skjedd noe spesielt innen mandag, så tror jeg at jeg ringer og utsetter den ei uke. Denne gangen trodde jeg med hånden på hjertet at det var over, alle følesene i kroppen var helt sikre, har aldri blitt så glad i hele mitt liv som når han sa "her er det liv" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. april 2007 #1424 Del Skrevet 18. april 2007 Å, så herlig!! Kanskje du er en av dem som må belage seg på litt blødninger i svangerskapet? Er sjeleglad for at babyen deres lever. En god fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 18. april 2007 #1425 Del Skrevet 18. april 2007 Å, så godt å høre. Og så bra hvis det viser seg å være en fornuftig forklaring på blødningene. Kjempefint at du blir tatt på alvor og får komme på kontroll så fort. Kos deg i kveld nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. april 2007 #1426 Del Skrevet 19. april 2007 Så utrolig godt å høre at det stod bra til med lille knerten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. april 2007 Forfatter #1427 Del Skrevet 19. april 2007 Ja, jeg må nok belage meg på at jeg er en av de "heldige" som opplever blødninger av og på i løpet av denne tiden. Fordelen med det er jo at vi får følge med på nurket på UL etterhvert som det vokser, nervepirrende som det enn er. Har lovt meg selv at jeg skal prøve å slappe av nå - og som legen sier (var hos den fjerde igår - begynner å blir rimelig vant til å blottstille underlivet mitt nå ), sjansene for å miste blir mindre og mindre jo lengre du er på vei, og idag er jeg 9 uker Toblerone; jeg drømte om deg i natt. Du var sammen med rådmannen i nabokommunen her, gravid og var ei som jeg var på russebil med Jaja - våkna så tidlig i dag at jeg faktisk rakk en tur innom her FØR jobb Jeg er et ordentlig murmeldyr, så det er ganske utrolig. Rakk bare å dusje og hive på meg klær før jeg måtte spise, blir så kvalm hvis ikke. Så nå skal jeg ta på meg ansiktet mitt og dra på jobb - ha en aldeles strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 19. april 2007 #1428 Del Skrevet 19. april 2007 Toblerone; jeg drømte om deg i natt. Du var sammen med rådmannen i nabokommunen her, gravid og var ei som jeg var på russebil med Det stemmer visst at gravide drømmer mye rart. Lo høyt her jeg! Ha en fin dag, angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. april 2007 #1429 Del Skrevet 19. april 2007 Toblerone; jeg drømte om deg i natt. Du var sammen med rådmannen i nabokommunen her, gravid og var ei som jeg var på russebil med ← Litt av en drøm da! Ikke sant det er godt å ha god tid om morgenen? Har blitt mye flinkere til å ta meg tid til det jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. april 2007 #1430 Del Skrevet 19. april 2007 ; jeg drømte om deg i natt. Du var sammen med rådmannen i nabokommunen her, gravid og var ei som jeg var på russebil med ← Så bra å høre at spiren har det bra Er jo ikke å forakte å få flere UL da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. april 2007 Forfatter #1431 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg veit, jeg drømmer så sinnsykt mye rart om dagen. Det hører med til drømmen at rådmannen i nabokommunen har et rykte som en ordentlig skjørtejeger og er 50 år Jeg er litt for glad i sove til at jeg tar meg god tid om morran jeg, men nå er jeg så kvalm om morran at det eneste som hjelper er knekkebrød og juice (altså mat), så da er det bare å stå opp når man våkner Tror knerten bestemte seg for å berolige mora si med å slå til med skikkelig kvalme igjen, har vært bra noen dager nå, men idag går jeg bare å svelger.... :rødme: Jeg liker det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. april 2007 #1432 Del Skrevet 19. april 2007 jeg hadde helt glemt de sinnsyke drømmene jeg hadde en periode. det går over etterhvert så bra at alt er bra med den lille i magen din!! jeg har en venninne som hadde morkaka foran, og hun hadde blødninger gjennom hele svangerskapet. det er helt vanlig - det var visst sånn de fant ut av i gamle dager - før ultralyd og andre nymotens oppfinnelser ha en stråååålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. april 2007 #1433 Del Skrevet 19. april 2007 Kjedelig å være kvalm da, men skjønner godt tanken bak det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. april 2007 #1434 Del Skrevet 19. april 2007 Føles som jeg sitter på en emosjonell berg og dalbane når jeg leser i boka di. Først blir jeg så trist og får klump i halsen, og neste gang jeg kommer innom leser jeg i spenning. Også er alt bra med knerten i magen! Så bra, vennen. Og også at du har fått en forklaring på blødningene. Da er det ikke så skummelt lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. april 2007 Forfatter #1435 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg veit, er rimelig sliten i hodet - ordentlig berg og dalbane dette her. Tror faktisk at siden jeg har fått en forklaring på hva blødningene kommer av, og legen har sagt at jeg må regne med å blø litt innimellom, at jeg greier å slapp mer av nå Håper det ihvertfall Stakkars sambo er supersliten også, så vi innrømmer til hverandre at det er ikke hele tiden vi synes det er veldig stas å være gravide. Eller, det er jo stas,men psykisk slitsomt - rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. april 2007 #1436 Del Skrevet 19. april 2007 Det skjønne jeg veldig godt Du får bare komme med bekymringene dine her, så skal vi trøste vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. april 2007 Forfatter #1437 Del Skrevet 19. april 2007 Dere er så gode så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. april 2007 #1438 Del Skrevet 19. april 2007 Klart vi er her vettu (eller ikke jeg så ofte da, men innimellom... ) Konstanterer forøvrig at angelou er sjelden på msn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. april 2007 Forfatter #1439 Del Skrevet 19. april 2007 Du er nå her ofte nok til at du hjemsøker meg i drømmene mine Toblis Veit jeg er sjelden på msn, er ikke vant til å ha tilgang på dagen enda, lover å skjerpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. april 2007 #1440 Del Skrevet 19. april 2007 Så bra å høre at alt er vel Angelou!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå