Simpleminded Skrevet 11. april 2007 #1361 Del Skrevet 11. april 2007 Så bra de følger opp Det er viktig å føle at man blir tatt vare på av legen, og hvertfall når man vet hvor fort ting kan skje.. Krysser både fingrer og tær for at alt skal gå bra for deg denne gangen angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 11. april 2007 #1362 Del Skrevet 11. april 2007 Dette går helt sikkert helt fint! Og GLED deg til å bli mamma!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. april 2007 #1363 Del Skrevet 11. april 2007 Tenkte akkurat at jeg skulle si at siden du har sett et bankende så øker sjansen MYE men så skrev du jo akkurat det! Ha en super-duper fin gravid dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. april 2007 #1364 Del Skrevet 11. april 2007 ååå, så bra at alt er bra med den lille i magen din! godt at de tar vare på deg, og at du får en UL om et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 11. april 2007 #1365 Del Skrevet 11. april 2007 Så flott at alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. april 2007 #1366 Del Skrevet 11. april 2007 Så fint at du får komme til en UL til om ikke så lenge. Det hjelper nok på bekymringene ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. april 2007 Forfatter #1367 Del Skrevet 12. april 2007 Hei, alle sammen - bare innom en liten tur før jeg "løper" videre Må jo skåle i alkoholfri champagne for 8 uker og enda en blødningsfri dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 12. april 2007 #1368 Del Skrevet 12. april 2007 God morgen til deg angelou! Skåler med deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. april 2007 Forfatter #1369 Del Skrevet 12. april 2007 Tror jeg skålte litt for tidlig Nå har det begynt igjen, mørkebrunt som kommer litt og litt. Er så redd nå, og det er ikke noe annet jeg kan gjøre enn å vente å se om det tiltar eller om det går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. april 2007 #1370 Del Skrevet 12. april 2007 Å nei Men det trenger jo ikke være farlig da... Tenker masse på deg og krysser det jeg kan for at det skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 12. april 2007 #1371 Del Skrevet 12. april 2007 Har du snakket med en lege om dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 12. april 2007 #1372 Del Skrevet 12. april 2007 Krysser alt som er for at alt går bra med mor og barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. april 2007 #1373 Del Skrevet 12. april 2007 Krysser fingre og tær jeg også. Men du har jo fått sjekket ut at blødningene ikke har noe med knøttet i magen å gjøre. Og det er jo ikke uvanlig med blødninger. Kan være slimhinnene f.eks. Hadde litt mørkebrun utflod i starten jeg også, og smile blødde jo en del. Men det var jo ikke noen fare for babyen. Sikker på at dette går helt fint jeg. Men ring legen igjen du. Ikke noe særlig å gå rundt å bekymre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. april 2007 #1374 Del Skrevet 12. april 2007 Krysser fingrene for at alt går bra. Kan jo være samme som sist, at det ikke har noe med babyen å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. april 2007 #1375 Del Skrevet 13. april 2007 Mørkebrunt tyder jo på rester også da Men jeg syns du skal ringe legen igjen hvis det ikke gir seg, blir ikke noe bedre av at man går rundt og bekymrer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 13. april 2007 #1376 Del Skrevet 13. april 2007 Innom med en morgen - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 13. april 2007 #1377 Del Skrevet 13. april 2007 Hei vennen. Hvordan går det med deg? Håper blødningene har gitt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. april 2007 #1378 Del Skrevet 13. april 2007 Håper det går bra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. april 2007 Forfatter #1379 Del Skrevet 13. april 2007 Nå har det gått over til brun utflod - og det har ikke kommet noe særlig mer siden jeg sto opp idag. Må ærlig innrømme at jeg ikke greier å slappe helt av med at dette sikkert er uskyldig blødninger, skal det fortsette slik så kommer jeg til å være rimelig spent når jeg skal på kontroll igjen Så lenge det holder seg på det nivået det var på igår og likedan idag så er det greit, det verste er egentlig å gå vente på om det kommer mer eller om det gir seg- skal love dere dagene går tregt nå ja Har ikke brydd meg med å ringe legen, ville vente å se hvordan det utviklet seg igår og idag. Nå har det jo avtatt litt, så ringer nok ikke på sykehuset før det eventuelt kommer mye mer, må ja litt is i magen bare - det er ikke enkelt, men jeg prøver så godt jeg kan. til alle som tenker på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. april 2007 #1380 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Kjenner så godt igjen det grusomme følelsen, men så fantastisk at dere har sett et bankende hjertet . Jeg blødde tilsammen ei uke, men det var jo ennå tidligere, men det har gått fint . Håper virkelig blødningen stopper igjen nå, og så godt du får så bra oppfølging. Endret 13. april 2007 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå