Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:tristbla: Akkurat når jeg begynte å tenke litt positivt, så begynner jeg å blø. Var en del blod i trusa igår, tynt rødt - har ikke blødd noe særlig i natt, men nå har det begynt igjen... Sitter å venter på time hos fastlegen min klokka ti nå, og er så redd for at vi må gå igjennom dette en gang til - jeg aner ikke hvordan jeg skal takle det :grine:

Det er ikke så lett å tenke at blødninger er vanlig når den eneste erfaringen man har med dem er at man mister :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis fikk vi bedre nyheter denne gangen enn sist. Akkurat kommet hjem fra UL på sykehuset nå. Så langt legen kunne se så var alt normalt nå, hun kunne jo ikke si hva som skjedde i framtiden(hadde jeg vel ikke forventa heller da), men blødningen var iallefall helt ufarlig. Fikk se spiren også, en liten huleboer med et hjerte som slo. Trodde ikke det var sant når hun sa det, var så forberedt på det verste ;) Spira var ca 8 uker, så det stemte bra med mine beregninger, jeg er jo 7+5 idag.

Har fått kontrolltime om to uker - ny innvendig UL, kommer rnok til å være spent på den også, men idag er jeg bare fryktelig letta og glad.

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff nå ble jeg redd og trist når jeg leste hva du skrev, men så hadde du jo lagt inn et nytt innlegg og jeg kunne puste lettet ut. :hoppe: Godt å høre at du blir fulgt opp ekstra, så slipper du gå rundt og bekymre deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine:

Nå ble jeg også skikkelig bekymra! Fikk først et skikkelig back-flash og lurte på om jeg leste i en gammel dagbok men heldigvis gjorde jeg jo ikke det!!! :hoppe:

Utrolig godt å lese at det gikk bra!!! I know the feeling! Det er skikkelig tungt psykisk.

Så flott du får mere oppfølging! Har du fått sykemelding eller? Jeg fikk streng beskjed om å ta det helt med ro, ikke løfte noe til det har grodd der inne ;)

Masse lykke til!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er ihvertfall helt kjørt i hue nå, det skal være sikkert. Greier liksom ikke å slappe av enda, men er ihvertfall ikke helt på tuppa lenger. Ble ikke sykmeldt nei, for det var ikke nødvendig, skulle bare leve livet som vanlig. Var mest sannsynlig et blodkar som var sprukket og hun så ingen antydning til noe friskt blod nå, har fremdeles litt brun utflod, men det er vel rester etter blødningen. Godt å bli fulgt opp ja :) Er veldig sliten nå ;) Veldig lettet også, men avventende, det er jo så skjørt det lille livet som er inni der :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kjære deg!

Så bra at spiren din lever! Hadde vært helt forferdelig om dere måtte gjennom det samme igjen. Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spira vår var 14,4 mm lang - diger :ler:

Grugleder meg til UL allerede, håper så fælt at alt skal gå bra denne gangen og at jeg ikke får noen flere blødninger :forvirret:

Jobb igjen idag, deilig å være tilbake, tiden går så mye fortere når man er på jobb :)

En stor :klem: til alle som har vært innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En bitteliten Angelou i magen din. :legrine: Helt fantastisk egentlig, og tenk at h*n skal vokse seg stor og sterk i løpet av bare få måneder. Og til slutt komme ut å hilse på mammaen sin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke helt tro på det enda jeg da, fikk meg en liten støkk :sjenert: Tror at jeg kommer til å slappe litt mer av etter neste UL, da er jeg 10 uker og hvis alt er bra da så er vel sjansene store for at det går bra også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du blir redd og bekymret. :klem:

Men så lenge blødningene er sjekket ut, og ikke var farlige, så er jo ikke risikoen for at det skal gå galt høyere hos deg enn andre. Og etter uke 8 er visst risikoen minimal etter hva jeg har hørt.

Veldig glad for at dere får ekstra oppfølging hvertfall. Ikke gøy å bekymre seg, når man helst vil være overlykkelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg lever greit med bekymringen også jeg, er så vant til det nå :ler: De sier at hvis du har sett et bankende hjerte på UL i uke 8 så er sjansen for at alt går bra 95 % :)Men, her tas ingen gleder på forskudd, har vel litt å gjøre med at jeg var såpass langt kommet sist når jeg mista.

Men, jeg er veldig glad for den oppfølgingen jeg får nå, og det beste er at jeg får den uten å måtte mase, krangle, være hysterisk. Det var legen som sa at jeg fikk komme på etterkontroll hvis jeg ville :) Så klart jeg vil det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...