Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Jeg har visst ikke fått gratulert deg enda, jeg.

GRATULERER SÅ MASSE MED GRAVIDITETEN, KJÆRE ANGELOU!

Synes dette er sååå gøy! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

siden du tar påskeferie i dag så får jeg vel ønske deg en strålende påske før du drar!! kos deg masse og nyt ferien. skal du langt avgårde?

påskefargen har du vel allerede fått? jeg solte meg litt for deg også på ferie, og folk her sier ihvertfall at jeg har fått fin farge :ler:

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjon Bippe, begynner å synes det er litt moro jeg også nå :)

Og Petra Prøvedokke skal ha stor takk for brunfargen, deilig å bli brun uten å bli varm :sjarmor:

Skal hjem hjem jeg idag, bruker vel ca 5 timer å kjøre dit, så det er et stykke ja. Blir der i noen dager før jeg reiser på hytta og blir der resten av ferien - gleder meg. Håper fælt at været blir bra, så jeg kan få litt fregner i mitt bleke, men fattede ansikt :ler:

Gleder meg til påskeferie, håper formen fortsatt holder seg bra slik at jeg greier å holde nyheten skjult en stund til ;)

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN :briller2:

Skal ha med meg PC`n, så det kan nok hende jeg stikker innom en tur i ferien hvis jeg får tilgang til nett :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med graviditeten :legrine: Helt herlig å lese at det er en liten spire i magen din :klem:

Håper du får en koselig påskeferie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse besøk jo - store påskeklemmer til alle sammen. Og så må jeg smughoppe litt for 7 uker idag :hoppe:

Bare innom og snur før vi reiser på fjellet - idag har jeg gjort husarbeid - *klapper meg sjøl på skuldra* og sambo har vært skikkelig flink til å hjelpe til, så fikk gjort masse. Huset helt shina og i orden til modern kommer på besøk rett etter påske- deilig.

Ellers må jeg si at jeg føler meg noget mer gravid om dagen, siste dagene har jeg vært kvalm om morran, og idag har jeg vært uggen hele dagen. Puppene har begynt å bli ømmere og jeg er trøtt hele tiden. ENDELIG symptomer sier bare jeg :hjerter:

Fortalte nyheten til mamma når jeg var hjemme da, eller, hun skjønte det nesten med en gang - jeg ville jo ikke ha rødvin og det skjer jo aldri :ler: Veldig godt å ha henne å snakke med, hadde noen dager jeg var veldig redd for at det samme skulle skje en gang til forrige uke, men nå er jeg egentlig positiv igjen, så det går opp og ned dette :)

Fortsatt god påske til alle sammen, store klemmer fra hormontrollet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 7 uker :hoppe::hoppe: Denne gangen kommer det garantert til å gå kjempe bra :)

Håper du får en fortsatt koselig påske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og sikker på at det går kjempebra nå :) Og gratulerer med 7 uker :hoppe:

Ha en fortsatt fin påske vennen.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at du har gode følelser for dette igjen. Da går alt så mye bedre :)

Deilig å komme hjem til shina hus når man har vært på ferie ja. Har gjort det motsatte og det er ikke noe koselig.

Langfredags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mødre lukter lunta med en gang de vettu.. ;) Gratulerer så mye med 7 uker angelou!

Påske :klem: fra meg til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...