Pi@ Skrevet 28. mars 2007 #1301 Skrevet 28. mars 2007 Sjølom jeg ikke har vært spesielt bekymra denne gangen, så venta jeg lenge med å fortelle det. Var vel 14 uker på vei da jeg sa det til foreldrene mine . Jeg var jo så fryktelig kvalm så jeg klarte å slappe av med at så lenge jeg var det, så stå alt bra til i magen. Hadde nok vært mye værre uten kvalmen, da tror jeg rett og slett jeg hadde mast meg til ekstra UL en haug med ganger .
angelou Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #1302 Skrevet 28. mars 2007 Hehe - det er sol der hvor jeg bor også, men vi var på fjellet og måka frem hytta til påske Og der er det masse snø ihvertfall Litt bedre i skuldrene idag, men kjenner at jeg ikke skal bevege meg en millimeter feil før det er like ille som igår, så her går alt i slow motion idag Ikke sovet så mye i natt da, våkna hver gang jeg skulle snu på meg. Bekymrer meg ikke så mye jeg heller, Pi@, er mer sånn "det får gå som det går". Men gleder meg ikke heller så mye enda, litt ambivalent i forhold til det. Når det er sagt så føler jeg meg ikke særlig gravid, annet enn at mensen ikke har kommet, men akkurat det er jeg ikke særlig bekymret over. Sist hadde jeg en god del symptomer og da gikk det jo galt, pluss at det er jo først nå de egentlig skal begynne å komme
Frida Frosk Skrevet 28. mars 2007 #1303 Skrevet 28. mars 2007 Innom med en onsdagsklem. God bedring med ryggen/skuldrene.
Vingedama Skrevet 28. mars 2007 #1304 Skrevet 28. mars 2007 Kjenner til den manglende gleden... Tok faktisk veldig lang tid før vi sa noe til svigers. ventet helt til 20 uker Jeg orket bare ikke tanken på at fok skulle bli så glade på våre vegne osv. Men mamma vet jo alt... Det går nok bra, vennen! Tenker masse på deg
angelou Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #1305 Skrevet 28. mars 2007 Mamma skal nok få vite det ja til alle
Vannmelon Skrevet 28. mars 2007 #1307 Skrevet 28. mars 2007 Rart hvordan mammaer ofte får vite ting før alle andre. Sånn her, i hvertfall Før jeg ble gravid, var mannen redd for at mamma kom til å få vite det før han når jeg ble gravid... Ha en fin onsdag.
Eeyore Skrevet 28. mars 2007 #1308 Skrevet 28. mars 2007 Mammaer er rett ogs lett en fantastisk oppfinnelse!!! Alltid klare til å hjelpe og trøste Tenk når våre barn en gang har slike følelser for oss *drømme* Onsdags
Liljen Skrevet 28. mars 2007 #1309 Skrevet 28. mars 2007 Kan ikke annet enn å signere jeg. Mammaer er fantastiske. :) Hvordan står det til ellers da, vennen?? Frisk og rask, eller har influensa tatt deg?? Ha en strålende kveld, og pass på deg selv stor
Impala Skrevet 28. mars 2007 #1310 Skrevet 28. mars 2007 Kan jo trøste deg med at jeg har hatt veldig lite symptomer så langt jeg også. Var ganske uggen og trøtt uke 6-9, men bortsett fra det, så er det ikke mye å snakke om nei. Så du har ihvertfall ingen grunn til å bekymre deg
angelou Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #1311 Skrevet 29. mars 2007 Helt enig i at mammaer er fantastiske ja Influensaen har ikke tatt meg, så jeg er frisk - men tror jeg utsetter å være rask i ei uke til. nakke!!!! Masse å gjøre på jobb før påske :icon_idea: , skal man ha ferie, så er det bare å henge i før man reiser, det skal være sikkert. Håper å stikke innom og ønske dere ei god påske i morra før jeg reiser da
Hildegard Skrevet 29. mars 2007 #1312 Skrevet 29. mars 2007 Fikk endelig med meg den gode nyheten! Gratulerer !!
angelou Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #1314 Skrevet 29. mars 2007 Må le av meg selv, leste Hildegard sitt innlegg og måtte tenke meg om :klø: "åssen gode nyhet?" Å ja, jeg er gravid - hadde glemt det jeg Takk for gratulasjon
angelou Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #1316 Skrevet 29. mars 2007 Helt seriøst så gjør jeg det innimellom er vel egentlig ikke lov å være såååå sløv ell
Petra Prøvedokke Skrevet 29. mars 2007 #1317 Skrevet 29. mars 2007 det er nok sunt at man tenker på andre ting også - men imponerende at du klarte å glemme det håper du ha en super torsdag i solen
angelou Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #1320 Skrevet 30. mars 2007 Slutter litt tidligere idag jeg, for skal kjøre i mange timer 12 dager fri Gjør slettes ingenting nå kjenner jeg Så må jeg for 6 uker som var igår, og for at jeg igår også følte meg gravid for første gang. Sov på sofaen og var skikkelig uggen, og puppa var litt vonde også - jippi Gått over nå da Hihi, liksom noe å være glad for det også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå