angelou Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #1282 Skrevet 26. mars 2007 Nå føles det som om jeg ikke har vært her inne på evigheter - sånn går det når man er ute og flakser hele tiden Bare innom og sjekker ståa rundt omkring - kommer sterkere tilbake Og nyter at våren har kommet
Eeyore Skrevet 26. mars 2007 #1284 Skrevet 26. mars 2007 Nå må du ikke flakse får mye da. Passe på deg selv og den lille Våren er deilig ja
Impala Skrevet 26. mars 2007 #1285 Skrevet 26. mars 2007 Ja, det er virkelig en herlig tid vi går inn i nå
angelou Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #1286 Skrevet 27. mars 2007 Vel, nå er jeg ferdigflaksa på ei stund Gleder jeg meg bare til påske, da skal jeg hjem til min kjære mamma og kose meg - håper bare været holder seg like bra. Ellers synes jeg dagene snigler seg avgårde og at jeg har vært gravid i eeevigheter - kjenner at jeg bare går og forbereder meg på at det skal gå til h**** en gang til - bedre føre var liksom. Håper jeg greier å glede meg litt mer etterhvert som ukene går. Blir sikkert annerledes når jeg får litt mer symptomer, nå har jeg bare litt ømme brystvorter og manglende sexlyst. Og så er jeg full av hormoner - for er skikkelig sinnataggen om dagen Men, ellers har jeg det ganske bra altså - men merker at jeg ikke er i slik overstadig gledesrus som jeg var sist enda. Og tenker egentlig ikke så mye på det i det dagllige (er det mulig ). Deilig at det er mye og gjøre på jobb, for da går dagene fort også
Frida Frosk Skrevet 27. mars 2007 #1288 Skrevet 27. mars 2007 Er nok ikke uvanlig at det tar litt tid før man tør å slippe jubelen løs, etter at det gikk galt forrige gang. Jeg bekymret meg jo fram til UL omtrent, selv om jeg aldri har mistet... Men man burde jo virkelig glede seg over den lille i magen, for det går jo bra i de aller, aller fleste tilfeller. Hvor mange uker er du nå forresten? Ha en fin dag, vennen.
angelou Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #1289 Skrevet 27. mars 2007 Nei, jeg tror jeg er helt normal Jeg er.....ehm.....ikke helt sikker, må sjekke nedteller`n min...... 5+5 idag Prøver å ikke telle dager så mye, har erfart at tiden går litt fortere da
smile Skrevet 27. mars 2007 #1290 Skrevet 27. mars 2007 Tror ikke det er så unomalt at du ikke gleder deg såååå mye enda. Når gikk det galt sist? Som Frida Frosk sier, det går bra i de aller fleste tilfeller men det er nok letter å slappe av etterhvert. Jeg slappet av mye mer etter uke 12. Hormonene ja... litt slitsomt det. Jeg fyker opp i sinne fortsatt jeg. Stakkars mannen min. Men uansett ønsker jeg deg en super gravid-tirsdag!!!!
angelou Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #1291 Skrevet 27. mars 2007 Sist gang var jeg 11+0 når jeg var på sykehuset til utskraping, begynte så vidt og spotte litt dagen før. Var liksom kommet såpass langt at jeg hadde begynt å slappe av husker jeg
Impala Skrevet 27. mars 2007 #1292 Skrevet 27. mars 2007 Tok ganske lang tid før jeg også begynte å glede meg denne gangen ja, og har ikke akkurat ropt ut for verden at jeg er gravid, selv om jeg nå merker liv og greier. Det er mange som ikke vet det enda. De eneste i familiene våre som vet det , er foreldrene våre. De andre får vite det i påsken. Syns det er greit å se dem ansikt til ansikt når de får vite det. Bare fortsett som du gjør, og ikke tenkt noe på det, så går ukene fortere enn du tror
angelou Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #1293 Skrevet 27. mars 2007 Det er planen ja Sist gang var jeg så fryktelig fokusert på graviditeten, nå prøver jeg å ta det litt mer piano. Og kommer ikke til å si det til noen før det har gått godt over 12 uker, bortsett fra kanskje mamma. Hun mista også første gangen og kan vel kjenne seg litt igjen i hvordan det er. Og så er det jo greit å ha henne og snakke med også. Vi har verdens beste forhold og kan snakke om alt, så det er godt å ha støtten hennes uansett Mormora mi sa det så "fint" når hun fikk vite hva som hadde skjedd sist: "tenk hvis ikke mora di hadde mista første gangen, da hadde ikke du vært fødd" Synes det er så koselig at du kjenner liv jeg, Impala
Impala Skrevet 27. mars 2007 #1294 Skrevet 27. mars 2007 Ja, det er koselig å kjenne liv. Gled deg sier jeg bare
angelou Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #1296 Skrevet 27. mars 2007 etter snømåking i mange timer i helga tror jeg at jeg har "slått opp" skiveprolapsen min mellom skulderbladene - så sinnsykt vondt, verker hele tiden og jeg greier ikke snu på hodet en gang Det pleier heldigvis å gå over etter et par dager, normalt tar jeg ibux for smertene, men det kan jeg jo ikke ta nå, og paracet virker ikke....... Trodde virkelig den hadde grodd jeg nå, for har ikke hatt vondt på over et halvt år. ÅÅÅÅÅÅÅÅ - frustrert!!!! Jeg hadde skikkelig lyst til å trene i dag også, nå må jeg bare sitte i sofaen som en zombie og prøve å ikke røre på meg Det er avgjort - nå er jeg driiitforbanna fordi jeg har vondt, sjefen min spurte meg i stad " har du vondt i nakken stakkars", og da begynte jeg å sippe Hormonell, jeg???? Neeeei, sier du det - må bare le av meg sjøl
Kylling Skrevet 27. mars 2007 #1297 Skrevet 27. mars 2007 Å nei!! Det hørtes ikke mye godt ut.. Er det ikke andre smertestillende du kan ta som virker? smømåking i helga? HVOR bor du??? Håper angeloumannen kan varte deg opp og gi deg pleie mens du ligger som en zombie. Huff, synes synd på deg.
Impala Skrevet 28. mars 2007 #1298 Skrevet 28. mars 2007 Huff da, hørtes ike godt ut nei Håper det går fort over igjen da Trodde det var sol og fint vær i hele landet nå jeg :klø:
Toblerone Skrevet 28. mars 2007 #1299 Skrevet 28. mars 2007 Så kjedelig med skiveprolaps. Håper den går fort over! Men snø Måkt verandaen eller noe da? Jeg trodde nemlig, som Impala, at det var sol overalt nå Uansett - ha en flott dag. Og så er det så flott å lese gleden du utstråler inne hos meg om dagen, og her også da selvfølgelig.
Vingedama Skrevet 28. mars 2007 #1300 Skrevet 28. mars 2007 La sola eller mannen ta seg av snøen. Snømåking er ikke jobb for sånne som oss
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå