Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Ja, det er morsomt :) Og er utrolig glad for det - hadde aldri forventet at vi skulle være så heldige, var sikker på at vi skulle skrive 2008 før vi fikk vår egen lille. Nå håper jeg alt går bra, slik at 2007 blir året vi blir en familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg mest over graviditeten akkurat nå, men kommer nok til å glede meg til en liten baby om ikke så altfor lenge også :)

Har enda ikke helt skjønt det da, husker jeg var sånn sist også. Det bor noe inni meg liksom, og suger opp all energien min :ler: Bortsett fra det er det ganske umulig å skjønne at det er noen der inne :)

Da er de rolige dagene forbi og jeg er fraværende resten av uka :) Det er bra med mye å gjøre for da går ukene fort :)

:klem: alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg leser ? :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer!!!

Dette var ordentlig gøy Angelou og absolutt veldig fortjent :)

Kos deg masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go`morn :) Bare innom og sniktitter før jeg suser videre - fremdeles forkjøla,eller egentlig bare fryktelig vondt i halsen og skikkelig laber form, ikke feber eller noe. Håper det blir bedre til helga, for da skal vi på fjellet :)

Ha en fin dag jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. fremdeles forkjøla,eller egentlig bare fryktelig vondt i halsen og skikkelig laber form, ikke feber eller noe.

Helt enig... :forkjola:

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Heldige dere som skal på fjellet! Nyte fjell-luften, sola og hverandre :) Ha en flott onsdag du også!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg venta også lenge med å flytte over dagboka mi. Var litt overtroisk og turte ikke fordi jeg tenkte at det kunne bety ulykke :ler: og jeg har fortsatt ikke satt meg opp i septemberklubben :sjenert:.

God bedring

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...