angelou Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #1241 Skrevet 19. mars 2007 Kommer ikke helt over det jeg heller Sneik meg oppi senga til mannen og hviska "du har supersperm" i øret hans på lørdags morgen og fikk det bredeste, trøtteste gliset jeg har sett noensinne Fikk streng beskjed om at jeg måtte slutte å bekymre meg over at vi ikke kunne bli gravide ihvertfall Foreløpig menstermin er 24.november Kommer til å holde meg litt unna terminklubber og nedteller foreløpig, kanskje tiden går litt kjappere da Flytter ikke dagboka mi med det første heller, tør liksom ikke helt tro på at det skal gå bra....enda ihvertfall
Toblerone Skrevet 19. mars 2007 #1243 Skrevet 19. mars 2007 Jeg er så glad på deres vegne altså angelou Skjønner godt bekymringen din, men man kan jo ikke gå rundt og frykte det verste hele tiden heller. Selv om det er lettere sagt enn gjort, I know Ha en fin dag som gravid
angelou Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #1244 Skrevet 19. mars 2007 Vil ikke si at jeg frykter det verste egentlig Og er heller ikke sånn veldig bekymra, er mer sånn at "skjer det så skjer det" Og litt slik at jeg venter med å slippe jubelen helt løs før det er gått 12 uker Tror jeg kommer til å begynne å glede meg mer når det går opp for meg, for det har det ikke gjort enda Gleder meg til å kjenne symptomer. Egentlig er det ganske likt som sist foreløpig, bortsett fra at puppene ikke er ømme enda. Sist var de det, men det tror jeg var på grunn av mensen. Tror kroppen min har forandret seg litt etter SAèn jeg, tilbake til normalen. Tidligere hadde jeg aldri ømme pupper og sånn før mens, men etter å ha gått på p-piller så fikk jeg det, nå etter at jeg har mista (selv om jeg bare rakk å ha mens en gang ) så har jeg ikke ømme pupper lenger. De kommer nok Begynte å bli litt uggen og sånn i uke 6 sist gang, så det tar nok en stund før jeg føler meg gravid
Mrs N Skrevet 19. mars 2007 #1245 Skrevet 19. mars 2007 Nei hva er det jeg leser?! GRATULERER så masse angelou! :hoppe: Nå ble jeg glad! Krysser fingre og tær for at spiren klorer seg fast
Izzy Skrevet 19. mars 2007 #1246 Skrevet 19. mars 2007 GRATULERER med lille Spire angelou!! KLART den klorer seg fast, dette skal gå strålende!! Takk for fin melding i dagboken min, satte stor pris på den
smile Skrevet 19. mars 2007 #1247 Skrevet 19. mars 2007 Så gøy altså!!! November kan virke langt og fjernt der fremme men helt utrolig no kså går det ganske fort!!! Du må bare nyte graviditeten nå og litt ømme pupper og trøtthet kan en jo leve lenge med så lenge en slipper kvalme.... Ha en super-gravid dag!!!!
Simpleminded Skrevet 19. mars 2007 #1248 Skrevet 19. mars 2007 Og novemberbarn er noen stae beist skal jeg si deg (Jeg er født i november) Så dette skal nok gå bra skal du se! Unner deg virkelig dette angelou
angelou Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #1249 Skrevet 19. mars 2007 Nå må jeg begynne å gjøre noe på jobb igjen altså, mye mer fristende å surfe rundt og se på gravid - sider Takk for alle gratulasjoner og en stor klem til alle som har vært innom Nå skal jeg på trening
angelou Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #1250 Skrevet 20. mars 2007 Har gått og kjent på en gryende forkjølelse i ukesvis nå, og idag - PANG, så var mandlene hovne og jeg kjenner at den er i anmarsj Bedre å bli ferdig med det enn å hangle i ukesvis
Simpleminded Skrevet 20. mars 2007 #1251 Skrevet 20. mars 2007 Uff da Ikke noe gøy å være syk. Håper du blir fort frisk! Sender masse god-bedring -mer fra meg til deg! Håper du får en fin tirsdag til tross Du har heldigvis andre ting å glede deg over som kanskje veier opp for forkjølelsen?
angelou Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #1252 Skrevet 20. mars 2007 Ja, det har jeg Og som sagt, jeg vil mye heller bli ordentlig forkjøla og bli ferdig med det, enn å gå halv-slapp i ukesvis. Og nå får jeg gjort det unna før påske også Har ikke hatt en snev av sykdom tidligere i vinter, så har sluppet ganske "billig" unna iår må jeg si Gleder meg påske jeg, da skal jeg HJEM
Toblerone Skrevet 20. mars 2007 #1253 Skrevet 20. mars 2007 Kjedelig med forkjølelse, men som du sier så er det bedre å få det fullt ut og hellr bli ferdig med det Du gleder deg tilå dra hjem i påsken og jeg gleder meg til å dra bort
angelou Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #1255 Skrevet 20. mars 2007 Jeg skal jo bort jeg også da Hjem-hjem
Toblerone Skrevet 20. mars 2007 #1256 Skrevet 20. mars 2007 Ja, men jeg bor jo nesten hjemme-hjemme, så jeg skal virkerlig bort-bort. Jammen ikke lett å forklare Uansett så blir det helt herlig med påskeferie! Gleder meg til late morgener, turer til sjøen og "fjellet", hilse på slekta, spise god mat, drikke godt... *drømme* Og det beste er at det er under 2 uker igjen
angelou Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #1257 Skrevet 20. mars 2007 Jeg veit, og denne uka kommer til å gå kjempefort fordi det er så mye som skjer på jobb, og neste uke også Jeg skal hjem-hjem i begynnelsen av påska, og til fjells på slutten av påska Håper det blir fint vær og at formen holder seg bra :TooHappy: For ikke å snakke om at det blir fri i nesten 14 dager
Mrs N Skrevet 20. mars 2007 #1258 Skrevet 20. mars 2007 Deilig å ha fri så lenge da. Misunner deg kjempemasse! Jeg skal ikke ha fri denne påsken, men skal ha permisjon fra begynnelsen av mai da
angelou Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #1259 Skrevet 20. mars 2007 Ja, det er noen som har det Det er vel ikke akkurat noen ferie å ha svangerskapspermisjon da, men sikkert veldig kos likevel
Vannmelon Skrevet 20. mars 2007 #1260 Skrevet 20. mars 2007 Syns det er så morsomt at det klaffet så fort for dere igjen Ha en fin dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå