Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ååå trene.. fikk dårli samvittighet nå jeg...  :sjenert:

ha en strålende kveld

stor :klem:

Så bra at det ikke bare var meg... :sjenert:

Jeg har forsaket treningen for å pleie syk sambo, så jeg håper det teller som god unnskyldning? :ler:

Jeg vet jo at jeg får mer energi av å trene da, men det var det tiltaket. Har jobba mye noen uker nå og stort sett ikke rukket annet enn å jobbe, spise og sove. Så nå som jeg ikke jobber så mye er det litt godt å ha tid med mannen også. Og DA blir dørstokkmila lang... Men vi har planer om å gå tur sammen hver kveld denne uka da. Og i går styra vi mye med husabeid så vi ikke rakk det, men i dag... ;)

Men husarbeid budre gå inn i kategorene lett trening synes nå jeg...

Onsdags :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er heldig som har støttekontakt. Jeg er som oftest min egen støttekontakt, og desverre fungerer ikke det like bra alltid. Men nå har mannen også begynt å trene, og det hjelper absolutt å være to om det! Du er flink! :klem:

Skrevet

Føler meg supersprek som skal trene tre dager på rad :ler: Er skikkelig stille på jobb om dagen, jeg tror folk tror jeg er sjuk eller noe, for det pleier aldri å være stille her :) Litt deilig også, neste uke sier det PANG igjen - best å nyte det mens man kan.

Forkjølelsen har jeg ikke sett noe særlig mer til, annet enn litt smårusk i halsen, håper det holder seg på det nivået.

Jeg hadde glemt hvor uutholdelig de siste dagene fram mot IKM er, selv om jeg er forholdsvis rolig i forhold til ting, og ikke er helt sikker på om jeg i det hele tatt er klar for noen ny graviditet nå så blir jeg superspent. Tror jeg kjenner at tanta er i anmarsj, regner med at hun kommer i morgen, men lell.....

Skrevet

Jeg har kjent at tanta er i anmarsj i tre dager jeg.. Mer eller mindre.. Før det plutselig gav seg i går. Husk at tantesymptomer er nokså like gravidsymptomer... ;)

Du ER supersprek! Kjempeflink er du.

Skrevet

du er supersprek, ja! tre dager på rad er bare å ta av seg hatten for!!

:klem:

Skrevet

:klappe: Klapper litt for deg. Flinke Angelou. :klem:

Ha en fin dag. :)

Skrevet

En :klem: sendes til alle superspreke jenter!

Ekstra stor klem til angelou som har vært supersprek i 3 dager i strekk :)

Skrevet

3 dager i strekk???? :overrasket: Så flink du er og så utrolig deilig det må være!!!!

Og krysse fingre for at det er gravidsymptomer og ikke tante-symptomer du kjenner!!!

Skrevet

Det er bra noen krysser fingre for meg, for selv er jeg ikke helt sikker på hva jeg håper på :ler: Er ikke mer enn sånn halvveis sikker på at jeg ønsker og er klar for det akkurat nå :sjenert:

Men, kommer selvfølgelig til å bli veldig glad - tror jeg - hvis det skulle skje. Samtidig, så går jeg ikke i kjelleren om tanta kommer heller, og det er egentlig helt greit at det er på det nivået :)

Skrevet (endret)

Innom og sjekker ståa :klem:

Endret av Mrs N
Skrevet

Ståa er bra den :) Kjeeeeeder meg på jobb, er ikke vant til å ha så lite å gjøre, har fått rydda masse, og det er godt det, men må si jeg gleder meg til full fart igjen neste uke ja :)

Bare en halvtime igjen nå da - og det er jammen bra, hvis ikke så tror jeg at jeg hadde flydd ned veggene her :ler:

Stor klem til alle som har vært innom :klem:

Skrevet

Nedtelling... :)

5,5 time til helg... :klappe:

Skrevet

:ler:

Jeg har allerede helg jeg. En av de fine tingene med å være selvstendig næringsdrivende ("Nei, i dag gidder jeg ikke å jobbe!") ;)

Skrevet

God fredag! Helga nærmer seg med stormskritt!

Skrevet

Trenger helg nå kjenner jeg, er fryyyyyktelig trøtt og umotivert. Gleder meg til å være sosial i morgen, gleder meg IKKE til å stå opp tidlig, jeg er litt for glad i sove lenge i helgene :sjokk: Men, det blir koselig, det er jeg helt sikker på, får treffe mange jeg ikke har snakket med siden jeg var student, og det er nesten 4 år siden :overrasket: Hjelp, jeg begynner å bli gammal :ler:

:Gjesp:

Ganske sikker på at det ikke blir gjort mye annet enn å ligge på sofaen idag. Føler meg litt småtufs i dag også, så formen er nok ikke helt på topp, håper det blir bedre i morgen.

Ellers veldig spent på om jeg trenger å teste i morgen, og hvilket svar jeg får hvis jeg må det. Ingen tante-symptomer idag, heller ingen mens-symptomer, bare så vidt jeg greide å stagge nysgjerrigheten imorges gitt, men jeg har bare en test og den har jeg planer om å bruke imorgen. Litt spent, må rett og slett innrømme det ja!

Skrevet

godt å høre at det er flere enn meg som sliter med motivasjonen i dag :ler:

jeg har vært i skikkelig fredagsmodus i hele dag - og da er jeg ikke videre effektiv på jobb.

snart helg, nå!!

lykke til med testing i morgen. jeg er spent jeg også!!

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...