Eeyore Skrevet 14. mars 2007 #1201 Skrevet 14. mars 2007 Ååå trene.. fikk dårli samvittighet nå jeg... ha en strålende kveld stor ← Så bra at det ikke bare var meg... Jeg har forsaket treningen for å pleie syk sambo, så jeg håper det teller som god unnskyldning? Jeg vet jo at jeg får mer energi av å trene da, men det var det tiltaket. Har jobba mye noen uker nå og stort sett ikke rukket annet enn å jobbe, spise og sove. Så nå som jeg ikke jobber så mye er det litt godt å ha tid med mannen også. Og DA blir dørstokkmila lang... Men vi har planer om å gå tur sammen hver kveld denne uka da. Og i går styra vi mye med husabeid så vi ikke rakk det, men i dag... ← Men husarbeid budre gå inn i kategorene lett trening synes nå jeg... Onsdags
Kylling Skrevet 14. mars 2007 #1202 Skrevet 14. mars 2007 Du er heldig som har støttekontakt. Jeg er som oftest min egen støttekontakt, og desverre fungerer ikke det like bra alltid. Men nå har mannen også begynt å trene, og det hjelper absolutt å være to om det! Du er flink!
angelou Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #1204 Skrevet 15. mars 2007 Føler meg supersprek som skal trene tre dager på rad Er skikkelig stille på jobb om dagen, jeg tror folk tror jeg er sjuk eller noe, for det pleier aldri å være stille her Litt deilig også, neste uke sier det PANG igjen - best å nyte det mens man kan. Forkjølelsen har jeg ikke sett noe særlig mer til, annet enn litt smårusk i halsen, håper det holder seg på det nivået. Jeg hadde glemt hvor uutholdelig de siste dagene fram mot IKM er, selv om jeg er forholdsvis rolig i forhold til ting, og ikke er helt sikker på om jeg i det hele tatt er klar for noen ny graviditet nå så blir jeg superspent. Tror jeg kjenner at tanta er i anmarsj, regner med at hun kommer i morgen, men lell.....
Kylling Skrevet 15. mars 2007 #1205 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har kjent at tanta er i anmarsj i tre dager jeg.. Mer eller mindre.. Før det plutselig gav seg i går. Husk at tantesymptomer er nokså like gravidsymptomer... Du ER supersprek! Kjempeflink er du.
Petra Prøvedokke Skrevet 15. mars 2007 #1207 Skrevet 15. mars 2007 du er supersprek, ja! tre dager på rad er bare å ta av seg hatten for!!
Frida Frosk Skrevet 15. mars 2007 #1208 Skrevet 15. mars 2007 Klapper litt for deg. Flinke Angelou. Ha en fin dag.
Simpleminded Skrevet 15. mars 2007 #1209 Skrevet 15. mars 2007 En sendes til alle superspreke jenter! Ekstra stor klem til angelou som har vært supersprek i 3 dager i strekk
smile Skrevet 15. mars 2007 #1210 Skrevet 15. mars 2007 3 dager i strekk???? Så flink du er og så utrolig deilig det må være!!!! Og krysse fingre for at det er gravidsymptomer og ikke tante-symptomer du kjenner!!!
angelou Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #1211 Skrevet 15. mars 2007 Det er bra noen krysser fingre for meg, for selv er jeg ikke helt sikker på hva jeg håper på Er ikke mer enn sånn halvveis sikker på at jeg ønsker og er klar for det akkurat nå Men, kommer selvfølgelig til å bli veldig glad - tror jeg - hvis det skulle skje. Samtidig, så går jeg ikke i kjelleren om tanta kommer heller, og det er egentlig helt greit at det er på det nivået
Mrs N Skrevet 15. mars 2007 #1212 Skrevet 15. mars 2007 (endret) Innom og sjekker ståa Endret 15. mars 2007 av Mrs N
angelou Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #1213 Skrevet 15. mars 2007 Ståa er bra den Kjeeeeeder meg på jobb, er ikke vant til å ha så lite å gjøre, har fått rydda masse, og det er godt det, men må si jeg gleder meg til full fart igjen neste uke ja Bare en halvtime igjen nå da - og det er jammen bra, hvis ikke så tror jeg at jeg hadde flydd ned veggene her Stor klem til alle som har vært innom
Mrs N Skrevet 16. mars 2007 #1217 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har allerede helg jeg. En av de fine tingene med å være selvstendig næringsdrivende ("Nei, i dag gidder jeg ikke å jobbe!")
Vannmelon Skrevet 16. mars 2007 #1218 Skrevet 16. mars 2007 God fredag! Helga nærmer seg med stormskritt!
angelou Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #1219 Skrevet 16. mars 2007 Trenger helg nå kjenner jeg, er fryyyyyktelig trøtt og umotivert. Gleder meg til å være sosial i morgen, gleder meg IKKE til å stå opp tidlig, jeg er litt for glad i sove lenge i helgene Men, det blir koselig, det er jeg helt sikker på, får treffe mange jeg ikke har snakket med siden jeg var student, og det er nesten 4 år siden Hjelp, jeg begynner å bli gammal Ganske sikker på at det ikke blir gjort mye annet enn å ligge på sofaen idag. Føler meg litt småtufs i dag også, så formen er nok ikke helt på topp, håper det blir bedre i morgen. Ellers veldig spent på om jeg trenger å teste i morgen, og hvilket svar jeg får hvis jeg må det. Ingen tante-symptomer idag, heller ingen mens-symptomer, bare så vidt jeg greide å stagge nysgjerrigheten imorges gitt, men jeg har bare en test og den har jeg planer om å bruke imorgen. Litt spent, må rett og slett innrømme det ja!
Petra Prøvedokke Skrevet 16. mars 2007 #1220 Skrevet 16. mars 2007 godt å høre at det er flere enn meg som sliter med motivasjonen i dag jeg har vært i skikkelig fredagsmodus i hele dag - og da er jeg ikke videre effektiv på jobb. snart helg, nå!! lykke til med testing i morgen. jeg er spent jeg også!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå