Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flink du er som står på! Du er nok godt verdsatt på jobben din tenker jeg :) Men pass på å ta vare på deg selv også...

Takk for hilsen i dagboka forresten ;)

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trener du litt for meg også - når du først er igang? :ler:

Skrevet

Ok da - skal prøve, men ikke hvis jeg blir dobbelt så sliten :ler:

Skrevet

Tren for meg også er du snill!

Orker ikke en gang tanken på å trene akkurat nå :ler:

Skrevet

Ååå trene.. fikk dårli samvittighet nå jeg... :sjenert:

ha en strålende kveld

stor :klem:

Skrevet

Det føltes som om jeg trena for minst 5 stykker igår, for sliten ble jeg ihvertfall :) Får så mye energi av å trene at jeg ikke får sove om natta da men :sjenert:

Tror jeg begynner å bli litt småforkjøla, jeg fryser hele tiden (det har jeg gjort i ei uke nå) og har litt småvondt i halsen - men det blir liksom ikke noe mer enn det, får håpe det går over av seg selv og at jeg slipper å bli sjuk nå når jeg endelig har kommet meg i gang med treninga igjen ;)

Får jobbe litt vel :)

Skrevet
Det føltes som om jeg trena for minst 5 stykker igår, for sliten ble jeg ihvertfall :) Får så mye energi av å trene at jeg ikke får sove om natta da men :sjenert:

så bra - da satser jeg på at jeg var en av de 5 :ler:

får håpe du ikke blir syk, da! :kose:

Skrevet

God morgen!

Håper du ikke blir syk nå da... Ønsker deg en fin dag på jobb!

Skrevet

Neida, skal ikke bli syk. Har bestemt meg for det jeg nå :ler:

Skrevet
Neida, skal ikke bli syk. Har bestemt meg for det jeg nå :ler:

Høres bra ut :) Du har nok et hardbarka immunforsvar du som er så flink til å :trene:

Skrevet

Det går litt opp og ned med den treninga da ;) , men jeg har et veldig bra immunforsvar - bank i bordet, er nesten aldri sjuk. Veldig heldig :)

Skrevet

Håper treninga di skal gi meg den puffen jeg trenger igjen altså. Har vært veldig sløv med trening de siste 3-4 ukene. Men er ikke så lett nårman jobber nesten hele tiden når treninga er oppe... :forvirret:

Men jeg ksal la meg inspirere av deg :Nikke:

Skrevet

Det som er så fint med å trene er at man får masse energi av det, og da blir alt så mye lettere, både med jobb og privat. Ihvertfall er det sånn for meg. Når jeg ikke trener er jeg skikkelig sliten og trøtt, synes jeg ser ut som ei feit og ekkel ku og har vondt i skuldre og rygg.

Men, når jeg trener - DA har jeg masse energi, føler meg slank og atletisk ( :ler: ) og har null ryggproblemer.

Skritteller er en skikkelig motivasjon for meg ihvertfall - anbefales ;) Nå har vi konkurranse på jobben også da, og jeg haaater å tape :sjarmor:

Skrevet

Misunner deg all den energien du har for tiden! Jeg bestemte meg for å gå en liten tur i går og gikk vel 1,5 kilometer før hoftene begynte å føles litt ... rare så jeg måtte snu, og når jeg var 200 meter fra huset var sofaen det eneste som sto i hodet mitt :ler:

Skulle gjerne vært like sprek som deg! ;)

Skrevet

Så flink du er! Det er godt å trene, men dørstokkmila kan være tung...

Nå har jeg sitti i godstolen og tenkt på at når jeg ikke er gravid mer, da burde jeg trene og få noen til å "kle meg opp" og sånne ting. Litt bli-ny, men helst uten bilde i noe blad :sjenert:

Skrevet

Jeg vet jo at jeg får mer energi av å trene da, men det var det tiltaket. Har jobba mye noen uker nå og stort sett ikke rukket annet enn å jobbe, spise og sove. Så nå som jeg ikke jobber så mye er det litt godt å ha tid med mannen også. Og DA blir dørstokkmila lang... Men vi har planer om å gå tur sammen hver kveld denne uka da. Og i går styra vi mye med husabeid så vi ikke rakk det, men i dag... ;)

Skrevet

Jeg allierte meg med ei vsprek enninne jeg når jeg skulle i gang igjen nå, avtalte at da og da møtes vi på senteret, da ble det litt mer forpliktende :)

Jeg pleier å si at hun er støttekontakten min :ler:

Skrevet

Heldig du som har en støttekontakt ;) Litt vanskeligere å kutte ut treninga da, når man har en avtale med ei venninne.

:)

Skrevet

kjekt med støttekontakter :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...