Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:klem: tilbake til alle sammen. Helgen har vært aldeles flott, har fått lest en god del, gjort litt husarbeid og slappet av (det er det jeg liker best :sjenert: ). Det er godt å kjenne at man har det godt, visst får jeg noen dager innimellom der alt er :frustrert: og jeg er fryktelig lei meg. Men, sånn generelt, de aller fleste dager er jeg i grunnen ganske fornøyd :)Selv om jeg gjerne kunne tenkt meg stor mage ja, skulle vært halvveis nå. Stresser likevel mye mindre med prøvinga nå enn jeg gjorde sist, og det er veldig godt

14 timers arbeidsdag idag :sjokkert: Men skal vel overleve den også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du holder humøret utrolig godt oppe Angelou :klem:

Jeg er inne i en sånn dritt lei periode, som faktisk gjør at jeg slapper mer av jeg også :ler:

Ha en fin dag :)Om 14-timers arbeidsdag kan kalles det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig å lese at du har det godt og stort sett er fornøyd! det er sånn det skal være, vet du :kose:

ha en fin 14-timers dag... :sjenert:

:ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet alt om 14 timers arbeidsdager, har hatt noen innimellom. Men så lenge det ikke er hver dag, så er det som regel ikke noe problem :klem:

Så bra at du tar ting som de kommer, og er i godt humrø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp::Gjesp::Gjesp:

Bare ca tre timer igjen nå :sjenert: Tror jeg skal sove litt lenge i morgen ja :) Men, men - har gått utrolig fort dagen likevel, sånn er det når man har mye å gjøre - tiden flyr :)

Ikke ofte jeg har så lange dager at jeg bare rekker å stå opp, dra på jobb og legge meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen planer om å jobbe like lenge idag nei, idag har jeg faktisk tenkt å slutte når jeg skal - for første gang på veeeeeldig lenge :) Skal trene i kveld, må få opp skritt - snittet. Har mine tvil om den skritteller`n min viser riktig, tror jeg må kjøpe meg en orntli en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi - der var du jo Pi@. Nei, akkurat arbeidssky har jeg aldri vært, men burde kanskje vært litt mer :sjenert: Kunne jobba meg ihjel jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...