Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Vi satser på at det ikke blir så store forsinkelser vel :) Hatt ei deilig og avslappende helg, og nå er vinterferien over, så her er det fullt kjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du veit, dette er jo ikke noen prøverdagbok lenger, så da må man ty til diverse omskrivninger for å få sagt det viktigste. Status: bestilling levert, venter på leveranse eller på beskjed om forsinket levering :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne skrive:

Bestilling mottatt, bekreftelse kommer om ca 14 dager og varene ventes levert om 38 uker :ler:

Men det er vel ikke jeg som kan bestemme.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Så bra altså.

Lurer på om bestillingssystemet er i ulage jeg da, så tar en service på det ;) Håper på bestillingsbekreftelse for dere straks :sjarmror:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enn så lenge er jeg rimelig ambivalent i forhold til hele greia, men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å bli døøøøødelig skuffa hvis det ikke går i orden, nå som vi har tima og tilrettelagt og greier ;) Den tid, den sorg - må jo prøve å være litt realist også, men det er ikke så lett når man tror man er superfruktbar :ler:

Sist gang gikk det jo ganske fort, av 5 pp var det faktisk bare to der vi hadde truffet, så i realiteten brukte vi 2pp. Bør vel eeeegentlig ikke ha så store forhåpninger, men det er jaggu ikke lett å la være altså :ler: Tror jeg kommer til å bli utålmodig mye fortere denne gangen :sjenert:

Skjønner ikke, av en eller annen grunn penser jeg eg stadig inn på det temaet jeg egentlig ikke skal snakke så mye om :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å ikke snakke om det heller da :sjenert: Selv om jeg etterhvert har et veldig avbalanser forhold til hele greia. Hvordan skal VI klare dette liksom... :sjenert:

Ha en super ettermiddag angelou-vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varebestillingpreiket tar jo helt av! :)

Merker at jo lenger jeg kommer ut i syklusen, jo mer tenker jeg på hele greia. Selv om jeg ikke skal.

Tenkte å levere inn en ordre i kveld, :sjarmor: , for jeg har en følelse av at det kan være greit å bestille i disse dager... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått et par dager nå og trodd at bestillingen min var i boks...men så fikk jeg beskjed i dag om at det blir store forsinkelser... :sur:

Hjelper det å sende inn klage tro?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toblerone :klem: Det er slettes ikke lett nei, selv om jeg synes det er litt lettere nå enn første gangen, men har mye av de samme redslene og følelsene rundt det som jeg hadde da.

Kylling :klem: Er sånn jeg også, veeeldig fokusert akkurat i bestillingsperioden, og så dabber det av en periode før den siste uka hvor jeg går og venter i spenning på beskjed. Noen ganger jeg ønsker jeg bare kunne blitt uplanlagt gravid :ler:

Capricorn :troest: Det var veldig synd å høre, man får gjerne litt ekstra forhåpninger når ting er litt forsinka også :klem:

Frida Frosk :klem: tirsdags-klem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart man blir opptatt av noe som betyr så mye for en :klem:

Skjønner godt at dere er utålmoidge, og det kalffer sikkert fort. Men det er nok greit å være forberedet på at det ikke klaffer på første forsøk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet :) og er nok også det, blir veldig entusiastisk innimellom og litt realistisk innimellom også :) Tror ikke skuffelsen blir større enn at det skal gå fint likevel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke, av en eller annen grunn penser jeg eg stadig inn på det temaet jeg egentlig ikke skal snakke så mye om :sjarmor:

Det blir vel på samme måte som når du får beskjed om å ikke tenke på en rød bil, antar jeg.

Hvem er det som tar imot disse varebestillingene? Storken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød ferrari :sjarmor: Yes please :klappe:

Hvem som tar imot bestillingene? Har jeg ikke tenkt så mye på egentlig......Bare varene kommer så driter jeg i resten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...