Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

:klem: Gratulerer med avgjørelsen!!! Skjønner godt at du vil tone det hele ned, men spennende blir det uansett!!!! :hoppe:

Kos deg i ferien da! Har du lagt noen spennende planer eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er litt godt å ha tatt avgjørelsen :) Og nå er det skikkelig offensiv her, mye mer enn sist :sjarmor:

Skal jobbe i hele vinterferien jeg, hadde jo ferie for to uker siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du vet så er vi litt i samme båt - prøver jo denne mnd vi også, men vil ha fokus VEKK fra det.. Spørs om jeg greier det når EL nærmer seg og om jeg evt. får resept på et aller annet... men prøver å tenke på andre ting nå iallfall. Jeg har iallfall bestilt babyer til både du, jeg og Liljen mot slutten av året. Så nå vet du det! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vuhu :) Da håper jeg bestillingen går i orden :ler:

Jeg greier nok ikke å la være å fokusere på det, sånn inni meg, men hvis jeg holder det unna KG så tar det iallefall ikke helt overhånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper også bestillingen går i orden!

ser jeg har hatt en litt alternativ skrivemåte på ordet 'avgjørelse' i forrige innlegg :ler: kribler i fingrene etter å rette det opp, men nå har den stått der så lenge så da får det heller være sånn :ler:

håper alt er bra med deg i dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt står bra til, jeg er fornøyd med å ha fått et nytt og sunnere liv (helt til lørdag kommer :ler: ).

...skjønte hva du mente jeg Petra :) Noen skriveleifer må vi vel tåle :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da! Spre litt inspirasjon på meg da, jeg har falt helt ut igjen... :sjenert:

Men lørdag må det være lov å kose seg litt ekstra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en tirsdagsklem. :klem: Lover å ikke mase, men gleder meg til bestillingen er i boks. :)

Så flink du er som er sunn. Her har det sklidd ut til gangs... Kommer til å få en fet og hyper unge. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi grugleder oss :) I motsetning av andre inne her så håper jeg egentlig at leveringen er et par måneder for sein jeg da, for det er så morsomt å bestille :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får vi håpe du tipper rett :)

Toblerone - har du meldt deg ut og inn igjen du eller? Siden du var registrert medlem igår og er nybegynner? Koselig å se deg ihvertfall :klem: Og alle dere andre også, selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du ikke skifta nick - siden jeg har godtestopp trenger jeg deg til å gni inn sannheten om at jeg bare får nyte sjokolade på lørdager :ler:

Er så trøtt om dagen jeg, kommer meg nesten ikke opp om morran, og når jeg kommer hjem fra jobb står sofaen bare å hyler navnet mitt. Ikke energi til trening heller. Håper det blir bedre etterhvert, at lysere kvelder og morgener hjelper litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vår jo liksom greit å være trøtt når man kunne skylde på hormonene, men nå er det jo ikke derfor jeg er trøtt, forhåpentligvis våkner jeg etterhvert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...