Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Ikke alle som blir feite av å være gravide. Flere av kollegene mine som klager på at det ikke er noe igjen av dem... Lykke til med slankeprosjektet - greit utgangspunkt, tenker jeg, men ikke ta helt av, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, her går det i kontrollerte former med mye mosjon, sunn mat og null godteri ;) Jeg har noen kilo og gå på synes jeg selv, de kom snikende på meg gitt. Gikk fra å trene 9 ganger i uka til 2 og fra å aldri spise godteri til å proppe i meg det jeg ville, da sier det seg sjøl :) Men, er altfor glad i mat til at det blir sykelig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det er bra, vi blir jo så glade når du kommer på besøk :klem:

Nå skal jeg bare jobbe i en halvtime til, og så er det helg, vuhu :) Skikkelig dårlig samvittighet for at jeg aldri rekker dagbokrunder lenger, men neste uke, DA er det vinterferie, og DA er det stille :sjarmor: Jeg tok ferien på forskudd jeg, så skal jobbe, og da har jeg litt bedre tid også :) God helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har bestemt oss for å prøve igjen....

Men, vil fremdeles prøve å ha litt fokus bort fra det - så kommer til å holde meg på nivået "dere får vite det hvis det skjer noe", holder IKM dato, EL dato pluss pluss unna her ;)

Ellers hatt ei fin helg, avslappende og deilig, med god vin, god mat og mye kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...