smile Skrevet 15. februar 2007 #1041 Del Skrevet 15. februar 2007 Det hørtes en smule godt ut med ferie!!! Ønsker deg en fin dag og for en kropp som er i orden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. februar 2007 #1042 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg synes det høres ut som du har en veldig avslappet og god holdning til prøvinga . Skulle ønske jeg hadde klart det da vi prøvde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1043 Del Skrevet 15. februar 2007 Vi får se hvor lenge det varer da Ærlig talt tror jeg faktisk jeg greier det denne gangen, å slappe mer av altså. Jeg har jo hele tiden vært redd og vært helt sikker på at jeg ikke kunne bli gravid, og nå veit jeg jo at jeg kan bli det, og da tenker jeg ikke så mye på det heller.....enda Må jo være litt realistisk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 15. februar 2007 #1044 Del Skrevet 15. februar 2007 Tror du har en utrolig sunn holdning til det hele. Sikkert lurt å være litt avslappet, men ikke alltid like lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #1045 Del Skrevet 16. februar 2007 Nei, det er sikkert Men det hjelper å ha det veldig bra på jobb og med sambo. Det er liksom så godt å være bare oss to at det er greit det også Nå er det snart helg Skal bare jobbe et par timer til - morsomste jeg vet er å jobbe overtid på fredag Det straffer seg å ha ferie sier bare jeg. Men, det var verdt det God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. februar 2007 #1046 Del Skrevet 16. februar 2007 Ikke så kjekt med overtid på fredager nei, men innimellom må man dessverre. Og jeg slapp det i dag God helg til angelou-vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 16. februar 2007 #1047 Del Skrevet 16. februar 2007 innom med en klem og for å ønske deg ei koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2007 #1048 Del Skrevet 16. februar 2007 Ikke gøy med overtid på fredag nei Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. februar 2007 #1049 Del Skrevet 17. februar 2007 Hurra for mensen! Jeg vil også ha.. Men det hørtes ut som dere har hatt en kjempeflott ferie. Selv om jeg syntes det hørtes voldsomt ut å være full hver dag! Men best å utnytte sjansen mens man kan, er det ikke så? Ellers er jeg enig med Pi@ i at du har en avslappet og god holdning til det hele. Du er god du! Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. februar 2007 #1050 Del Skrevet 17. februar 2007 Signerer de som skryter av holdningen din, jeg Ha en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. februar 2007 #1051 Del Skrevet 18. februar 2007 Godt å se deg i bra humør, angelou. Tror ferien gjorde deg godt! Bra å ha en litt mer avslappet forhold til prøvinga. Kan være greit med en liten prøvepause etter en slik opplevelse. Husker at jeg ønsket å prøve igjen med en gang, men vi kunne jo faktisk ikke, og det er jeg veldig glad for nå. Selv om spiren lar vente på seg. Alt til sin tid. Ha en fin søndag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. februar 2007 #1052 Del Skrevet 18. februar 2007 det er nok best for kropp og sjel hvis man klarer å ha et avslappet forhold til prøvingen!! men det ikke alltid like lett... synes du er flink, jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #1053 Del Skrevet 19. februar 2007 Kjei dag - alle andre er gravide, og det går bra med alle sammen unntatt med meg - det er så urettferdig. Jeg unner alle andre alt bra, og er jo veldig glad for at det går bra med dem,men jeg vil det jeg også Jeg kommer sikkert aldri til å bli gravid igjen, og hvis jeg blir det kommer jeg helt sikkert til å miste igjen og igjen. H******* DRIIIIT Tror jeg tusler stille og rolig ut herfra og kommer igjen en dag jeg er i bedre "form " jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. februar 2007 #1054 Del Skrevet 19. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. februar 2007 #1055 Del Skrevet 19. februar 2007 Kjei dag - alle andre er gravide, og det går bra med alle sammen unntatt med meg - det er så urettferdig. Jeg unner alle andre alt bra, og er jo veldig glad for at det går bra med dem,men jeg vil det jeg også Jeg kommer sikkert aldri til å bli gravid igjen, og hvis jeg blir det kommer jeg helt sikkert til å miste igjen og igjen. H******* DRIIIIT Tror jeg tusler stille og rolig ut herfra og kommer igjen en dag jeg er i bedre "form " jeg ← Liten trøst, men jeg kjenner så godt igjen tankene dine. Jeg tenkte det samme sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #1056 Del Skrevet 19. februar 2007 Det er vel ikke unormale tanker tror jeg nei, men jeg trodde liksom jeg var kommet meg litt ovenpå igjen jeg nå, det har gått så greit i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 19. februar 2007 #1057 Del Skrevet 19. februar 2007 Alle dager er ikke like, vet du. Noen ganger ser ting mye mørkere/lysere ut enn andre. Man får ikke gjort så mye med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. februar 2007 #1058 Del Skrevet 19. februar 2007 det er lov å ha dårlige dager! det skulle bare mangle!! mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. februar 2007 #1059 Del Skrevet 19. februar 2007 Det er ikke lett å gå igjennom det du har gjort, og det vil merke en for livet. Ikke rart om humøret ikke er på topp hele tiden da. Man må nok bare ta en dag av gangen. Nyte de som er bra og ligge litt lavt når man er lei seg. Vi tenker i alle fall på deg, og føler med deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #1060 Del Skrevet 20. februar 2007 alle sammen Bedre i dag, men tror jeg har fått en liten reaksjon fordi nå kan vi liksom begynne å prøve igjen og selv om jeg ikke er helt klar for det,s å har jeg lyst likevel, og så blir jeg på en måte slitt mellom planlegge-alt-angelou og ta-ting-som-det-kommer angelou. I og med at jeg merker EL så godt på kroppen, så er det litt fristende å hoppe til sengs når man kjenner den begynner å nærme seg da Ikke så lett å la være liksom Bestemt meg for å fokusere på noe nytt nå - jeg skal slanke meg Gikk ned ti kilo før sommeren i fjor, og nå har jeg gått opp igjen 4. Hadde som mål å gå ned ytterligere 5 etter ifjor, så det har i grunnen gått feil vei Så - 1.delmål er ned 5 kilo, 2.delmål er ned 5 kilo til. Så får jeg se hvor mye jeg rekker før jeg skal bli feit igjen (=gravid) ....skulle måle startvekt idag da, men det glemte jeg selvfølgelig. Tror jeg gjør det på fredag jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå