Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Hihih, takk for det :klem:

Jeg kommer nok til å bli superutålmodig når vi liksom skal gå inn for prøvingen igjen, men akkurat nå er det greit å vente på mensen, og det er helt greit at det ikke skjer noe. Man blir litt sånn; "nei, dette gidder jeg f*** ikke". Alt stress og tanker rundt prøvinga, alt stress og tanker rundt det å være gravid før 12.uke, og så må man liksom gjennom hele karusellen på nytt. Nei, det gidder jeg ikke...

Og så plutselig blir jeg nok sugd inn i det igjen, før jeg aner ordet av det :ler: Forskjellen nå er at jeg kan kaste meg over mannen, og hvis han ikke er særlig mottakelig, så kan jeg bare si at jeg vil lage barn, og da kommer han til å stille opp, for han er rett og slett ganske ivrig etter å bli pappa :ler: Helt rart :ler:

Uff, nei, må få jobba litt, jeg som skal jobbe overtid idag også, må prøve å være litt effektiv. Jeg stikker innom dagbøkene i løpet av uka ihvertfall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

Det er så godt å lese det går bedre med deg iallefall :) Det gleder liljehjertet vettdu ;)

Jeg hadde ventet til mensen har vært en gang, og så sett hva som skjedde.. Tror ikke jeg hadde brukt prevansjon heller jeg... :)

Ha en strålende kveld.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde EL igår :) Hvis jeg tror riktig (og det har jeg gjort det siste året) så er syklusen nesten i rute igjen, jippi.

Samtidig litt bekymra for vi hadde sex uten prevensjon på lørdag......Det går vel bra likevel sikkert

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at syklusen er i rute allerede. :)

Og det går helt sikkert bra med ubeskyttet sex, og hvis ikke så er det nok meningen at du skal bli gravid igjen med en gang. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Så bra at syklusen er i rute da :hoppe:

Dere har virkelig fortjent å reise bort, og bare slappe av og nyte hverandre nå ja. Kjenner meg igjen der fa når vi mista :sjenert:

Jeg var også faktisk mye roligere i forhold til prøvinga (tror jeg nå da :ler: ) etter SA'en. Tok det mer som det kom, og det er nok lurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til alle sammen.

Blir godt å reise bort nå ja - trenger det. Bruker veldig mye energi på jobben med å være positiv, blid og fornøyd, så når jeg kommer hjem er jeg helt skutt og griner for den minste ting... Stakkars mannen ;) Bestilte tur igår da, så vi reiser på mandag :sjarmor: Gleder meg nå, det er deilig å glede seg til noe :)

Note to self; huske dagbokrunde imorgen før jeg tar ferie, har ikke tid idag.

Misunnelig på Impalas øyevipper jeg :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Å, så deilig å reise på ferie! Det fortjener dere nå etter hva dere har vært gjennom. Om ikke jeg ser deg her mer før du reiser så vil jeg ønske deg og mannen en riktig god tur. Nyt ferien og hverandre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey - besøk jo :klem:

Ferie ja - fordi jeg fortjener det :) Men, det gjør alle dere andre også, som er så flinke, søte og støttende - hva var vel livet uten dere :klem:

Blir nok overtid på meg idag også, 7 timer så langt denne uka. Det straffer seg å ta ferie :ler: Men, det er greit nok. Sambo er ikke ferdig før seint idag, og jeg har en del som skal være ferdig før jeg reiser - da kan jeg reise med god samvittighet også :)

Skulle sett tryne på svigers igår - de sa at de håpte jeg ble gravid igjen fort. Skulle sett dem når jeg sa at akkurat nå orka jeg ikke tanken på å bli gravid igjen, de ble suuuuperskuffa jo. De trodde vi skulle slutte og prøve, og så sikkert drømmen om å bli besteforeldre flakse av gårde tenker jeg ;) Så jeg måtte trøste dem, og si at vi tok ting som det kom, og at vi for all del ikke prøvde å unngå å bli gravid. Da ble de så fornøyde så :)

Jaja, det er godt slekta er informert sier jeg :ler:

Håper alle sammen får ei bra helg, og ei fin neste uke. Kommer plutselig tilbake :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris som skal på ferie! Jeg er ikke misunnelig i det heeele tatt!

:ironi:

Ha en fantastisk flott ferie, angelou! Kose dere masse sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...