Eeyore Skrevet 15. januar 2007 #961 Del Skrevet 15. januar 2007 Skjønner veldig godt at du ikke er i humør til å være entusiastisk på andres vegne akkurat nå. Ta den tiden du trenger, vi er her når du kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 15. januar 2007 #962 Del Skrevet 15. januar 2007 Ta den tiden du trenger og vi har full forståelse for at du tenker på dere selv!!! Så tenker vi på dere samtidig!!!! Som Eyore sier, vi er her når du måtte ønske å komme tilbake!!! :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 15. januar 2007 #963 Del Skrevet 15. januar 2007 ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 16. januar 2007 #964 Del Skrevet 16. januar 2007 Må bare innom å gi deg en STOR Jeg vet nøyaktig hvordan du har det Ta vare på deg selv og bruk tiden til å komme deg gjennom dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. januar 2007 #965 Del Skrevet 16. januar 2007 Det er klart at dette er tung for dere, og jeg skjønner godt at du trenger litt KG-pause. For meg så ble faktisk det å være på KG en støtte i sorgen, noe som gjorde at jeg kom meg lettere over det (tror jeg iallefall), men som jeg har sagt tidligere så var jo ikke jeg like langt på vei som deg når jeg mister sist Tenker masse på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 21. januar 2007 #966 Del Skrevet 21. januar 2007 Håper det går bedre med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 21. januar 2007 #967 Del Skrevet 21. januar 2007 Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 22. januar 2007 #968 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Huff, dette var trist å lese Det er alltid forferdelig å gå igjennom noe sånt. La deg selv få lov til å sørge og ta tida til hjelp. Tenker på deg Endret 22. januar 2007 av shatika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #969 Del Skrevet 22. januar 2007 Nå trodde jeg egentlig at dette gikk veldig bra, og så leste jeg alle hilsene fra dere, og da kom tårene igjen gitt Tror vi har bestemt oss for å prøve igjen etter at jeg får mensen, men kommer ikke til å være like ivrig prøvedagbokskriver som før, som blir boende her i de generelle dagbøkene en stund. Takk til alle som tenker på oss, etter forholdene står det vel egentlig bra til - det er rart å ikke være gravid lenger, men jeg venner meg gradvis til tanken. Blir fremdeles veldig lei meg innimellom, det er litt sårt på en måte. Ifølge gynekologen på sykehuset kom jeg til å bli gravid igjen så fort som bare det (skjønner ikke helt hvordan han kunne si det). Det eneste jeg håper er at jeg er gravid når 05.august kommer. Håper det står bra til med alle sammen - dere skal vite at jeg tenker på dere selv om jeg ikke er her så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 22. januar 2007 #970 Del Skrevet 22. januar 2007 Godt å høre at det går bedre med deg Jeg har også hørt det at man ofte blir fort gravid igjen etter SA/MA, så da håper jeg det stemmer i ditt tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #971 Del Skrevet 22. januar 2007 Håper sammen med gynekologen din at deere får til dette igjen fot som bare svint. Har full forståelse for at du ikke blir en prøvedagbokskribent, har jo hoppet av den "karusellen" selv Det er mange grunnen til å bli deppa når det gjelder babyprosjekt, det er i allefall sikkert. Synes det er veldig koselig å se deg her igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. januar 2007 #972 Del Skrevet 22. januar 2007 Så fint å høre at du etter forholdene har det bra. Koselig at du er innom. Tenker på deg og håper det klaffer fort igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. januar 2007 #973 Del Skrevet 22. januar 2007 Godt å "se" deg igjen, angelou! Og godt å høre at du har det bra etter forholdene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. januar 2007 #974 Del Skrevet 22. januar 2007 Så godt å se deg igjen Angelou. Har tenkt på deg og lurer på hvordan det går. Klart du blir gravid igjen fort, hvorfor skulle du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. januar 2007 #975 Del Skrevet 23. januar 2007 Godt å se deg angelou, og godt å høre at det etter forholdene står bra til Klart du blir fort gravid igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. januar 2007 #976 Del Skrevet 23. januar 2007 Godt at du er her!! Jeg har også hørt om mange som blir fort gravid igjen etter abort. Håper det går for dere også!!! Ha en fin-fin tirsdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. januar 2007 #977 Del Skrevet 23. januar 2007 Koselig å se deg igjen angelou! Jeg er enig med gynekologen din jeg, dere blir nok gravide igjen før du vet ordet av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. januar 2007 #978 Del Skrevet 24. januar 2007 tenker mye på deg! veldig hyggelig at du stakk innom dagboka mi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. januar 2007 #979 Del Skrevet 25. januar 2007 veldig hyggelig med dagbok-besøk ja!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #980 Del Skrevet 25. januar 2007 Veldig fornøyd med meg selv nå, feirer at jeg endelig slutta å blø igår og at jeg har orket en dagbok-runde til alle dere flotte jentene her. Er så glad for at det er bra med alle sammen Kommer nok til å holde meg her blant oss generelle, vi skal jo prøve igjen når jeg får mensen, men jeg kjenner på meg at det er helt greit om det ikke skjer igjen med en gang. Blir sikkert veldig glad HVIS det skjer, men nesten som jeg gruer meg litt til å gå gravid igjen, særlig de 12 første ukene orker jeg egentlig helt ikke tanken på nå. Det kan jo hende det endrer seg når mensen kommer, tiden får vise Og på en måte er jeg mye roligere, for jeg veit jo at vi kan bli gravide, og det har jeg jo vært så redd for at vi ikke kan bli I kveld skal jeg drikke øl, noen fordeler skal man ha Tusen tusen takk for alle hilsener jeg har funnet i dagboka mi når jeg har vært lei meg og langt nede de siste ukene. Det har vært så godt å se at så mange bryr seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå