angelou Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #881 Del Skrevet 4. januar 2007 Mornings Alle gravide er superwoman . Jepp, "the superwomen", det er oss! Jeg klager ikke altså, for jeg har vært kjempeheldig som har vært i så bra form så langt, og regner med energien kommer tilbake snart også, da skal jeg trene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 4. januar 2007 #882 Del Skrevet 4. januar 2007 Ingen som synes du klager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #883 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er bra, for jeg prøver virkelig hardt å ikke gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. januar 2007 #884 Del Skrevet 4. januar 2007 "Superwomen" ja.. Joda, ser det for meg jeg. Slik det er nå må jeg ta en pause hvis jeg har båret noe opp og ned trappa to ganger. Det trykker sånn på lungene at man skulle tro en hadde utrolig dårlig kondis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #885 Del Skrevet 4. januar 2007 Vi burde flydd vet du, det blir man sikkert ikke så sliten av Jaja, når 1.trimester er over er det vel bare å vente til babyn blir så stor at h*n presser på lungene, så har jeg enda et påskudd for å ikke trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #886 Del Skrevet 4. januar 2007 Nå skal jeg hjem å legge meg, ha en fin ettermiddag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. januar 2007 #887 Del Skrevet 4. januar 2007 En fin kveld til deg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 5. januar 2007 #888 Del Skrevet 5. januar 2007 En god til superwoman angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #889 Del Skrevet 5. januar 2007 Har dårlig tid idag, men må bare innom om for 10 uker. Har dobbelt grunn til å glede meg til hver fredag jeg nå, ikke bare er det helg, men knøtteliten har blitt ei uke eldre God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. januar 2007 #890 Del Skrevet 5. januar 2007 :hoppe: 10 uker :hoppe: Ha en superstrålende fredag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. januar 2007 #891 Del Skrevet 5. januar 2007 10 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. januar 2007 #892 Del Skrevet 5. januar 2007 Innom for å ønske deg en god helg Og så må jeg bli med å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #893 Del Skrevet 5. januar 2007 Uke 5 - 2,3 kg (-1 kg) Uke 7 - 2,6 kg (-2 kg) Uke 10 - 3 kg Uke 13 - 3,5 kg Uke 15 - 4 kg Uke 17 - 5,6 kg Uke 20 - 6,2 kg Uke 23 - 7,2 kg Uke 25 - 8,2 kg Uke 27 - 9,3 kg Uke 30 - 10,3 kg Uke 33 - 11,3 kg Uke 35 - 12,2 kg Uke 37 - 13 kg Uke 40 - 14 kg Må bare legge inn denne her så jeg husker å veie meg Gaaanske sikker på at jeg har gått opp nå ja, buksene strammer og jeg har ikke akkurat vært på slankern i jula Har jo 2 kg å gå på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. januar 2007 #894 Del Skrevet 5. januar 2007 hallo superwoman må bare kommentere det at du jobber hardt for å ikke klage; det har du virkelig klart å gjennomføre med glans!! er like imponert hver gang jeg er innom her, over hvor positiv du er! jeg var jo super-negativ den første tiden, og det er først nå etter nyttår at jeg føler at ting virkelig er supert grattis med 10 uker, forresten!! her går det virkelig unna!!! ha en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. januar 2007 #895 Del Skrevet 6. januar 2007 Gratulerer med 10 uker! Tida flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 6. januar 2007 #896 Del Skrevet 6. januar 2007 HURRA FOR 10.UKER OG SUPERWOMAN ANGELOU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. januar 2007 #897 Del Skrevet 6. januar 2007 Ti uker! Skulle gjerne hoppet for deg, men tror ikke det er så lurt Håper du har en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. januar 2007 #898 Del Skrevet 6. januar 2007 Håper du har en fin helg superwoman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #899 Del Skrevet 8. januar 2007 Hatt en super helg, deilig i helgene, for da har jeg overskudd, ihvertfall det meste av dagen Takk for komplimentet Petra, jeg synes selv at jeg klager mye da, så litt odt å høre at ikke alle synes det Men, uansett - deilig med helg ja, bare synd det er så lenge til neste Fått gjort en del husarbeid, lagd ordentlig middag - ja, rett og slett ting som koker bort i kålen når man må sove hver dag når man kommer hjem. Men, ikke mange ukene igjen nå, så er jeg i 2.trimester, tenk på det Har på en måte gått fort dette her også, når jeg ser tilbake liksom... I dag har jeg til og med rukket en dagbokrunde - ikke verst synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. januar 2007 #900 Del Skrevet 8. januar 2007 Takk for at du stakk innom dagboka mi! Håper det går bra med deg Synes du er flink, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå