Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Mornings :vinke: Alle gravide er superwoman . Jepp, "the superwomen", det er oss! Jeg klager ikke altså, for jeg har vært kjempeheldig som har vært i så bra form så langt, og regner med energien kommer tilbake snart også, da skal jeg trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Superwomen" ja.. Joda, ser det for meg jeg. Slik det er nå må jeg ta en pause hvis jeg har båret noe opp og ned trappa to ganger. Det trykker sånn på lungene at man skulle tro en hadde utrolig dårlig kondis :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde flydd vet du, det blir man sikkert ikke så sliten av :ler: Jaja, når 1.trimester er over er det vel bare å vente til babyn blir så stor at h*n presser på lungene, så har jeg enda et påskudd for å ikke trene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dårlig tid idag, men må bare innom om :hoppe: for 10 uker. Har dobbelt grunn til å glede meg til hver fredag jeg nå, ikke bare er det helg, men knøtteliten har blitt ei uke eldre :)

God helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 5 - 2,3 kg (-1 kg)

Uke 7 - 2,6 kg (-2 kg)

Uke 10 - 3 kg

Uke 13 - 3,5 kg

Uke 15 - 4 kg

Uke 17 - 5,6 kg

Uke 20 - 6,2 kg

Uke 23 - 7,2 kg

Uke 25 - 8,2 kg

Uke 27 - 9,3 kg

Uke 30 - 10,3 kg

Uke 33 - 11,3 kg

Uke 35 - 12,2 kg

Uke 37 - 13 kg

Uke 40 - 14 kg

Må bare legge inn denne her så jeg husker å veie meg ;) Gaaanske sikker på at jeg har gått opp nå ja, buksene strammer og jeg har ikke akkurat vært på slankern i jula :sjenert: Har jo 2 kg å gå på da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hallo superwoman :)

må bare kommentere det at du jobber hardt for å ikke klage; det har du virkelig klart å gjennomføre med glans!! er like imponert hver gang jeg er innom her, over hvor positiv du er! jeg var jo super-negativ den første tiden, og det er først nå etter nyttår at jeg føler at ting virkelig er supert :)

grattis med 10 uker, forresten!! her går det virkelig unna!!!

ha en strålende helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en super helg, deilig i helgene, for da har jeg overskudd, ihvertfall det meste av dagen :):rodme: Takk for komplimentet Petra, jeg synes selv at jeg klager mye da, så litt odt å høre at ikke alle synes det :sjenert:

Men, uansett - deilig med helg ja, bare synd det er så lenge til neste :ler: Fått gjort en del husarbeid, lagd ordentlig middag - ja, rett og slett ting som koker bort i kålen når man må sove hver dag når man kommer hjem. Men, ikke mange ukene igjen nå, så er jeg i 2.trimester, tenk på det :) Har på en måte gått fort dette her også, når jeg ser tilbake liksom...

I dag har jeg til og med rukket en dagbokrunde - ikke verst synes jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...