Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

godt å høre at formen er bra! :)

ha en fin onsdag! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen, vennen :)

Du er da så snill :)

Blir det ikke julegave, skal det klaffe en dag for oss, det er jeg sikker på :Nikke:

Ha en strålende graviddag.

stor :klem:

Skrevet

Det er jeg også sikker på, Liljen - en stor klem :klem: med masse babystøv er herved sendt Liljenhuset :)

Skrevet

Hvordan har du rukket at det der i de siste og i tillegg være hær på KG. Imponert!

Men pass på å ikke slite deg ut da, og slappe godt av i julen :)

:klem:

Skrevet

Jepp, jeg har vinger - men tror ikke jeg skal kalle meg selv for en engel :ler: Men, litt superwoman av og til kanskje :)

:hjerter_rundt:

Kjøpte "verdens beste pappa - hakkespettboka for førstegangsfedre" til kjæresten min og igår satt han og lo og leste høyt fra den. Skikkelig morsom bok, mye kulere den enn de mammabøkene. Tror jeg må låne den ja :)

Skrevet

Good morning, superwoman :)

Tusen takk for babystøv, jeg sluker til meg jeg :Nikke:

De bøkene må jeg og kjøpe hvis/når jeg blir gravid en gang :) Hørtes kjempemorsomt ut.

Ha en strålende dag

Skrevet

Hei angelou! Hvilken bokhandel kjøpte du hakkespettboka i om jeg får lov å spørre? Høres morsom ut... :)

Skrevet

Enhver bokhandel med respekt for seg selv bør ha den boka inn (min har :ler: ), hvis ikke kan de nok klare å skaffe den ;)

Hvor mye har superwoman fått gjort i dag? :klem:

Skrevet

Innom for å hilse på og ønske deg en fin kveld. :)

Skrevet

Den boka er veldig morsom altså - inneholder "ti ting du ikke må si under fødselen", "bruksanvisning for små babyer" osv. Sambo synes iallefall den er råbra og har lest den ut allerede, nå sitter han og forteller meg hvordan jeg kommer til å bli i månedene fremover - han veit nemlig alt om det :ler:

Kjøpte den på bokkilden.no jeg, fikk den på ei uke.

Skrevet

Og så må jeg nesten danse litt rundt her :enig_anim: :danse::tommel: :enig_anim: :danse: for mine 7 fullgåtte uker :)

Skrevet

Hei hei :)

:hoppe: for 7 fullgåtte uker :hoppe:

Den boka skal jeg og kjøpe når det blir aktuellt :)

Ha en strålende dag

Skrevet

Nå har forresten kvalmen kommet igang her i gården :sjokk:

Har jo vært uggen tidligere også, men det forsterker seg dag for dag. Heldigvis ikke vært slik at jeg må kaste opp enda ;)

Nå er jeg glad det er helg :) Har ikke veldig mye energi, så planene om å vaske ned huset har jeg slått fra meg. Skal prøve å bake litt og pynte litt til jul i helga - i saaakte tempo med mange sovepauser :ler: Kroppen min skriker etter sofaen :)

Rekker ikke noen dagbokrunde idag, må bare ønske Liljen lykke til med testing :)

Ha ei fin helg alle sammen - denne uka har faktisk gått utrolig fort - deilig :)

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskinger, vennen :) Det trengs virkeli for guud denne gangen er jeg faktisk nervøs.. :overrasket:

Ha en strålende helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...