Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hihi, nesten like ivrig som meg du :ler: Jeg har hoppa, danse og grått og ledd om hverandre i noen dager nå, tenk at vi skulle være så heldige :hjerter: Gledegrudd meg til å fortelle kjæresten min og blitt veldig lykkelig over at han er (nesten) like spent, sjokkert, redd og glad som meg.

Kommer iallefall aldri til å glemme min første positive test, jeg tok den ikke på morgenurin engang, likevel var krysset SÅ blått og kom med EN gang :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh! Jeg vet jeg ikke skal hoppe så mye for tiden, men her må jeg bare inn og :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så flott at du skal bli mamma! :klem: :klem:

For en fin nyhet å våkne opp til! :)

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg kjenner at jeg er gravid - er litt uggen(har vært det i noen dager) og orker ikke noe særlig mat - spiste bare ett knekkebrød til lunsj som jeg måtte true i meg - og så har jeg bare lyst på sunne ting :ler: Det er bare deilig enda ;)

Nå skal jeg reise hjem fra jobb, fyre i ovnen, legge meg på sofaen og kjenne etter hvor bra jeg har det akkurat nå.

Håper alle sammen får ei fin helg :klem: Tusen takk for alle gratulasjonene jenter, jeg hadde gleda meg veldig til å fortelle dere :)

Skrevet

Hipp Hurra!!!!

Ååå jeg ble så glad da jeg ikke fant deg blant prøverene lenger

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer så mye, dette var kjempemorro :klem:

Skrevet

GRATULERER SÅ KJEMPEMASSE :klem:

Ikke glem å send masse babystøv til alle oss som sitter igjen i prøveforummet ;)

Håper helga blir superfin! Blir nok en jul du ikke glemmer så lett. Tenk neste jul sitter du med en helt egen liten familie rundt juletreet ;)

Gratulerer igjenn og stor :klem:

Skrevet

:hoppe::legrine::hoppe::legrine::hoppe::legrine::hoppe::legrine:

Gratulerer, kjære angelou!

Dette var virkelig gode nyheter! Hurra! Jeg er så glad på din vegne! :blomst:

:klem:

Skrevet

Gratulerer angelou!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og velkommen i klubben. ;)

Kult at du har foreløpig termin på bursdagen min forresten. :ler:

Skrevet

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

litt til, jeg! det kan da ikke skade. satser på at mikro'n ligger trygt :)

håper du koser deg i helgen, og nyter å være nygravid!!

Skrevet

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer så mye :klem:

Skrevet

Takk for gratulasjoner jenter, dere er så gode atte :klem:

Jeg er bare så takknemlig :)

Kjenner ikke så mye enda egentlig, bare fryktelig vonde pupper på morran og om kvelden, sambo mener de er blitt større allerede og er veldig fornøyd :sjarmor: Han er jo verdens søteste da, har allerede begynt å prate om hva h*n skal hete og synes det hele er ganske stas :hjerter:

5+2 idag :)

Skrevet

Jeg er bare så superglad på dine vegne :hoppe: (og selvsagt litt misunneli .... :sjenert: )

Håper du har en strålende søndagskveld.

stor stor :klem:

Skrevet

Næmen! Du er gravid jo! Sånt går meg hus forbi når jeg ikke har vært på KG på noen dager. Men det var sannelig gøy å komme tilbake til en sånn god nyhet!

GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE!!

Jeg må jo hoppe litt for deg jeg også! ;)

:hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

Her har jeg ikke vært innom på noen dager og hva er det jeg ser :hoppe:

Masse gratulerer altså :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Det er helt greit å være litt misunnelig , et har jeg vært noen ganger inne her jeg også. Sånn godt misunnelig liksom :)

Takk for gratulasjoner Bippe og Yamaha, det er pretty fantastic - I know! :ler:

5+3

Skrevet

God morgen :)

Ja, det er ikke vondt missunneli, men godt som du skriver :)

Ha en strålende dag, snuppis. Kos deg :)

Hvordan er formen din, forresten??

Skrevet

Formen er egentlig ganske bra - litt uggen sånn innimellom og veldig trøtt. Ikke noe særlig matlyst, og har ikke lyst på godteri :overrasket: Men, ikke noe sånn at jeg tenker veldig mye over det. Sover litt dårlig, for puppene er så fryktelig vonde om natta ;)

Men, alt i alt, formen er vel egentlig på topp, symptomene blir vel sikkert kasta på meg etterhvert vil jeg tro. Og så hjelper det jo litt å være latterlig lykkelig også, man tåler det meste da :ler:

Skrevet

Klart man tåler det meste da. Jeg pleier å si at bare det er en grunn for å være dårlig, går det jo veldi greit da :)

Kos deg masse i dag .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...