angelou Skrevet 27. november 2006 Forfatter #641 Skrevet 27. november 2006 vet ikke dilemmaet mitt er beskrevt i innlegg lenger opp
Eeyore Skrevet 27. november 2006 #642 Skrevet 27. november 2006 Men du jo la vær å drikke på noen timer og så teste(det blir nesten det samme som morgenurin) Da får vi vite det før du drar :-D Ivrig jeg???
angelou Skrevet 27. november 2006 Forfatter #643 Skrevet 27. november 2006 Jeg er litt treg med å teste jeg da...... Vil ikke gjøre det før jeg er helt sikker på at den viser positiv. Så nedtur å få en falsk negativ liksom På den andre siden så hadde det kanskje vært like greit, for å gå å vente er helt uutholdelig
Liljen Skrevet 27. november 2006 #644 Skrevet 27. november 2006 Haaalllllloooo ....................... Jeg er også littebittegrann nyskjerrig altså!! Må vi vente helt til fredag da, vennen?? Og du.... jeg har tippet deg og Eeyore på listen ja..
jenta27 Skrevet 27. november 2006 #645 Skrevet 27. november 2006 Heier på deg angelou! Hadde vært utrolig gøy om du er gravid! Blir kjempe spennende å følge med her inne!
Impala Skrevet 27. november 2006 #646 Skrevet 27. november 2006 Næh, så spennende da Skjønner tankegangen din da, at det er nedtur hvis du tester negativt nå Men menssmerter kan man også ha når man er gravid da Ikke hold oss så lenge på pinebenkeen da...
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 #647 Skrevet 27. november 2006 jeg hadde mensmurringer fra fredagen - og testet positivt på mandag (som var IKM) dette er virkelig spennende!!!
angelou Skrevet 28. november 2006 Forfatter #648 Skrevet 28. november 2006 Det synes jeg også Dag 33 Jeg må nok holde dere på pinebenken litt til, tror nok mannen skal få vite det først hvis det er noen inni der;) Og han ser jeg ikke før på fredag. Tror ikke jeg greier å holde meg unna testing hvis det går veldig mye lengre nå, kan hende jeg sniktester for meg selv, og tar en test sammen med han på fredag Uansett får jeg ikke oppdatert her inne før da uansett, ingen datatilgang før fredags morgen igjen
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #650 Skrevet 28. november 2006 Det er fordi vi er så spente Du må kose deg på kurs noen dager nå da. Og så er det vel bare å krysse fingre for at mensen holder sesg borte et års tid
angelou Skrevet 28. november 2006 Forfatter #651 Skrevet 28. november 2006 Skal kose meg på kurs ja - selv om jeg egentlig godt kunne tenkt meg å være hjemme en stund nå - vært mye reising i det siste og jeg liker meg egentlig ganske så godt hjemme Men, jeg klager ikke altså, har en kjempespennende jobb der jeg får oppleve masse, så det er absolutt verdt det Jeg krysser også fingre, bein, tær og alt som er nå Kommer til å bli kjempeskuffa hvis tanta kommer, har til og med lagt planer om hvordan jeg skal fortelle det til pappa på julaften - håpet er lysegrønt, og for hver dag som går og tanta ikke kommer håper jeg litt mer. Om fallhøyden blir stor driter jeg i, det er koselig å drømme
Mrs N Skrevet 28. november 2006 #652 Skrevet 28. november 2006 Baby som julegave hadde vært kjempekoselig da! Håper på det angelou
Eeyore Skrevet 28. november 2006 #653 Skrevet 28. november 2006 Jeg holder med deg i å drømme. Det er jo litt av det som gjør prøvingen morsomt (sånn sett bor fra da ) Håper virklig du har gode nyheter til oss når du kommer tilbake
Kylling Skrevet 28. november 2006 #654 Skrevet 28. november 2006 Kos deg masse på kurs, og gjett om jeg skal pile inn i dagboka di til helga! To dager over IKM.. Dette er jo knallspennende!
Impala Skrevet 28. november 2006 #655 Skrevet 28. november 2006 (endret) Kos deg på kurs, og lov at du kommer inn her ved første anledning og oppdaterer oss Endret 28. november 2006 av Yamaha
Viburnum Skrevet 28. november 2006 #656 Skrevet 28. november 2006 Hei, Angelou! Ny gjest i dagboka di! Måtte bare skrive en hilsen - så spennende å følge med om det blir klaff denne syklusen. Er omtrent i samme situasjon. IKM i går (eller kanskje egentlig på søndag siden jeg fikk positiv el-test en dag tidligere i syklusen denne gangen her). Men jeg har masse mensmurringer og flyr på do hele tiden for jeg er helt overbevist om at tante rød dukker opp når tid som helst (men har et ørlite håp uansett...) Men er enig med deg at det er bedre å vente med å teste minst et par dager etter IKM slik at man unngår negative tester! Krysser fingrene for oss begge (og alle andre, selvfølgelig)!
Frida Frosk Skrevet 28. november 2006 #657 Skrevet 28. november 2006 Oi, så spennende det er hos deg da. a det fint på kurs, og lov å oppdater oss så fort du har testet da. Fortrinnsvis positivt da.
Liljen Skrevet 29. november 2006 #658 Skrevet 29. november 2006 Dette er jo så spennende at jeg detter snart av stolen. *krysse krysse krysse* Lykke til med testingen. stor
Eeyore Skrevet 29. november 2006 #659 Skrevet 29. november 2006 Ååå jeg gleder meg til du kommer hjem Du må komme og oppdatere oss med en gang!
Impala Skrevet 29. november 2006 #660 Skrevet 29. november 2006 Jeg bare måtte innom her i tilfelle du hadde vært her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå