Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fint å ha deg tilbake ja! Moro å reise på jobbtur og føle at man har noe igjen for det. En hel dag fri er jo ikke så verst det heller, og øl og fotballkamp er like bra som shopping det synes jeg. Om ikke bedre ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, og særlig med den pubkulturen som er i England :) Fikk da kjøpt noen småting i julegaver og reisegaver til kjæresten min, så litt penger fikk jeg da brukt ihvertfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var litt lumpen den hemmeligholdelsen der ja... :tunge1:

Men jeg synes ikke du skal avskrive deg selv, det er jo mange som ikke får symptomer i det hele tatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg gjør jo ikke det...er litt rar har jeg funnet ut, forrige måned var jeg helt i fistel av nervøsitet når IKM nærmet seg, og da var jo sjansen lik 0 for at noe hadde skjedd. Denne måneden er det en ganske god sjanse, og jeg er rolig som et isfjell, tenker nesten ikke på det en gang. Merkelige meg :ler:

Jeg skal si hvem jeg tror det er en annen dag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og vil vite hvem du tipper :sjenert: Jeg laget jo lista da :sjarmor:

det blir spennende uansett, og jeg har aldri hatt en liste jeg har laget uten minst 2 har blitt gravide på den. Sjansprosent på mellom 30 og 40 prosent der :sjarmor: Og nå er jo jeg og Yamaha "ute"....

Ha en superstrålende dag..

Og du, hvordan står det til med symptomer i dag??

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en superduper helg, og nå henger jeg rundt her og venter på tanta :sjenert: IKM var på lørdag(laaang dag), kanskje søndag(enda lengre dag) - det er ingen tegn på at hun ikke skal komme altså, men kjenner jeg er litt spent likevel ;) Dag 32 idag.....

Jeg har forresten tippa Pi@ og Eeyore (ikke for å fornærme noen av dere andre altså....) Håper nysgerrigheten deres ble stilt nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

....søren også, jeg som var så sikker på dere begge to - ja, da blir det Eeyore da :)

Hvis jeg er gravid har jeg iallefall så langt hatt et symptomfritt svangerskap :ler:

Den som venter får se, enten kommer tanta snart(den burde ha vært her nå ifht til EL egentlig...)eller så er jeg gravid.

"Problemet" er at jeg reiser bort i kveld, og får ikke tatt test før på tidligst fredag hvis jeg vil ta den sammen med mannen. DET er leeeenge å vente det. Spørs om det blir en smugtest alene på et hotellrom i forkant ;) Litt kjipt det også da, har jo lyst å fortelle det til mannen med en gang, men ikke på telefon liksom. På den annen side så rekker jeg å planlegge en søt måte å si det på da :)

Kjenne fallhøyden er stor nå altså - blir skikkelig kjipern hvis tanta kommer :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg veldig godt i forhold til fallhøyde.

Husker ikke helt, bruker du vanligvis å ha stabile sykluser? Er du ordentlig på overtid, eller innenfor normalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen 31.august - syklus 32 dager

Mensen 28.september - syklus 29 dager

Mensen 27.oktober - syklus 29 dager

Gjennomsnittlig syklus siden pilleslutt 31,1 dager (slutta på pillen i mars)

IKM 25.november, EL 10.november

Har vel vært ganske stabil de siste syklusene, og EL var 10 eller 11.nov, det er jeg 99 % sikker på. Da pleier tanta og komme nøyaktig 14 dager etterpå. Så, jeg er fortsatt innenfor "normalen" da, men 2 dager på overtid i forhold til de to foregående månedene, og 1 eller 2 dager i fht EL...

....tør ikke håpe for mye siden jeg ikke har hatt symptomer i det hele tatt..

Hvis tanta har tenkt å komme bør hun iallefall dukke opp snart synes jeg ;) Og hvis jeg kjenner etter synes jeg at jeg kjenner litt mensenmurringer også :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tiltroen Angelou :klem:

Men jeg tror faktisk du er det sikreste kortet denne måneden ;) Mine symptomer her helt borte (bortsett fra litt ulmende kvalme, men det tror jeg kan tilskrives ønsketenkning :ler: ), og lørdagens test var negativ :tristbla:

Men du som er på ovetid, når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...