Impala Skrevet 20. november 2006 #621 Del Skrevet 20. november 2006 Godt å høre at du har kost deg på tur Blir spennende her inne også frem mot IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. november 2006 #622 Del Skrevet 20. november 2006 Fint å ha deg tilbake ja! Moro å reise på jobbtur og føle at man har noe igjen for det. En hel dag fri er jo ikke så verst det heller, og øl og fotballkamp er like bra som shopping det synes jeg. Om ikke bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. november 2006 #623 Del Skrevet 21. november 2006 øl og fotball er jo kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. november 2006 Forfatter #624 Del Skrevet 21. november 2006 Helt enig, og særlig med den pubkulturen som er i England Fikk da kjøpt noen småting i julegaver og reisegaver til kjæresten min, så litt penger fikk jeg da brukt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. november 2006 #625 Del Skrevet 21. november 2006 Synes den var litt lumpen den hemmeligholdelsen der ja... Men jeg synes ikke du skal avskrive deg selv, det er jo mange som ikke får symptomer i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. november 2006 Forfatter #626 Del Skrevet 21. november 2006 Neida, jeg gjør jo ikke det...er litt rar har jeg funnet ut, forrige måned var jeg helt i fistel av nervøsitet når IKM nærmet seg, og da var jo sjansen lik 0 for at noe hadde skjedd. Denne måneden er det en ganske god sjanse, og jeg er rolig som et isfjell, tenker nesten ikke på det en gang. Merkelige meg Jeg skal si hvem jeg tror det er en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. november 2006 #627 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg og vil vite hvem du tipper Jeg laget jo lista da det blir spennende uansett, og jeg har aldri hatt en liste jeg har laget uten minst 2 har blitt gravide på den. Sjansprosent på mellom 30 og 40 prosent der Og nå er jo jeg og Yamaha "ute".... Ha en superstrålende dag.. Og du, hvordan står det til med symptomer i dag?? Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. november 2006 #628 Del Skrevet 22. november 2006 Stooor Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. november 2006 #629 Del Skrevet 22. november 2006 blir spennende å se hvor god du er til å tippe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. november 2006 #630 Del Skrevet 22. november 2006 Odds på 30-40% Sånn skulle det vært i lotto også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. november 2006 #631 Del Skrevet 25. november 2006 Bare innom for å ønske deg en knallfin helg, angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. november 2006 #632 Del Skrevet 27. november 2006 Håper du har hatt en fin helg, vennen. Nå er det mandag og ikke lenge til advent! fra julefrosken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. november 2006 Forfatter #633 Del Skrevet 27. november 2006 Hatt en superduper helg, og nå henger jeg rundt her og venter på tanta IKM var på lørdag(laaang dag), kanskje søndag(enda lengre dag) - det er ingen tegn på at hun ikke skal komme altså, men kjenner jeg er litt spent likevel Dag 32 idag..... Jeg har forresten tippa Pi@ og Eeyore (ikke for å fornærme noen av dere andre altså....) Håper nysgerrigheten deres ble stilt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #634 Del Skrevet 27. november 2006 Og jeg tipper at minst en av deg, Pi@ og Eeyore er gravide. Gjerne alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. november 2006 Forfatter #635 Del Skrevet 27. november 2006 Det hadde vært koselig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. november 2006 #636 Del Skrevet 27. november 2006 Du bomma på meg , nå er det stort press på Eeoyre Kansje det er du som har et spiretroll i magen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. november 2006 Forfatter #637 Del Skrevet 27. november 2006 ....søren også, jeg som var så sikker på dere begge to - ja, da blir det Eeyore da Hvis jeg er gravid har jeg iallefall så langt hatt et symptomfritt svangerskap Den som venter får se, enten kommer tanta snart(den burde ha vært her nå ifht til EL egentlig...)eller så er jeg gravid. "Problemet" er at jeg reiser bort i kveld, og får ikke tatt test før på tidligst fredag hvis jeg vil ta den sammen med mannen. DET er leeeenge å vente det. Spørs om det blir en smugtest alene på et hotellrom i forkant Litt kjipt det også da, har jo lyst å fortelle det til mannen med en gang, men ikke på telefon liksom. På den annen side så rekker jeg å planlegge en søt måte å si det på da Kjenne fallhøyden er stor nå altså - blir skikkelig kjipern hvis tanta kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. november 2006 #638 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg skjønner deg veldig godt i forhold til fallhøyde. Husker ikke helt, bruker du vanligvis å ha stabile sykluser? Er du ordentlig på overtid, eller innenfor normalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. november 2006 Forfatter #639 Del Skrevet 27. november 2006 Mensen 31.august - syklus 32 dager Mensen 28.september - syklus 29 dager Mensen 27.oktober - syklus 29 dager Gjennomsnittlig syklus siden pilleslutt 31,1 dager (slutta på pillen i mars) IKM 25.november, EL 10.november Har vel vært ganske stabil de siste syklusene, og EL var 10 eller 11.nov, det er jeg 99 % sikker på. Da pleier tanta og komme nøyaktig 14 dager etterpå. Så, jeg er fortsatt innenfor "normalen" da, men 2 dager på overtid i forhold til de to foregående månedene, og 1 eller 2 dager i fht EL... ....tør ikke håpe for mye siden jeg ikke har hatt symptomer i det hele tatt.. Hvis tanta har tenkt å komme bør hun iallefall dukke opp snart synes jeg Og hvis jeg kjenner etter synes jeg at jeg kjenner litt mensenmurringer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. november 2006 #640 Del Skrevet 27. november 2006 Takk for tiltroen Angelou Men jeg tror faktisk du er det sikreste kortet denne måneden Mine symptomer her helt borte (bortsett fra litt ulmende kvalme, men det tror jeg kan tilskrives ønsketenkning ), og lørdagens test var negativ Men du som er på ovetid, når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå