Catus Skrevet 12. november 2006 #583 Skrevet 12. november 2006 Da ser vi vel ikke deg på noen dager ← ..og det har vi sannelig ikke gjort heller! Regner med du har hatt en fin helg da, angelou!
angelou Skrevet 13. november 2006 Forfatter #584 Skrevet 13. november 2006 Dere har nok ikke sett meg på et par dager nei Ellers har det ikke blitt noe av det jeg egentlig hadde planer om i løpet av helgen. 99 % sikker på at EL var på fredag(dag 15), så håper sengekos på onsdag holder da(dag 13) Ideelt sett burde vi vel drevet med litt hygge torsdag/fredag, men jeg gidder ikke bare fordi jeg føler at jeg må altså, er ikke helt der enda. Det ser iallefall ut som om syklusen holder seg der den har vært de siste to månedene, DET er bra Det er bare til pass til meg siden jeg falt tilbake til gamle synder og telte dager denne måneden, hadde jeg ikke gjort det hadde vi sikkert bare når vi hadde lyst uansett.... Rekker nok ingen dagbokrunde idag, men skal suse innom dere og legge igjen en hilsen imorgen
Frida Frosk Skrevet 13. november 2006 #585 Skrevet 13. november 2006 Onsdag burde vel holde tror jeg. Det beste er visst at sædcellen allerede er på plass når egget slippes har jeg lest, så du skal ikke avskrive månedens forsøk. Supert at syklusen er stabil da. Ha en fin dag, Angelou.
angelou Skrevet 13. november 2006 Forfatter #586 Skrevet 13. november 2006 Nope, jeg avskriver ikke månedens forsøk nei Normal levetid for en svømmer er ca 72 timer(noen ganger mer, noen ganger mindre - jeg trenger bare en...), og det 24 timer mer enn jeg trenger
Petra Prøvedokke Skrevet 13. november 2006 #587 Skrevet 13. november 2006 veldig bra med stabile sykluser!! jeg krysser fingrene!!
angelou Skrevet 13. november 2006 Forfatter #588 Skrevet 13. november 2006 Jeg også Uansett hva som skjer så var det iallefall godt med en orntli prøvemåned igjen, vite at vi har gjort vårt liksom, og at det er en sjanse igjen - det har det jo ikke vært de to siste månedene - av diverse årsaker
Eeyore Skrevet 13. november 2006 #591 Skrevet 13. november 2006 Da har både du, Toblerone og jeg hatt EL omtrent samtidig Dette blir spennende om 14 dager
angelou Skrevet 13. november 2006 Forfatter #592 Skrevet 13. november 2006 Jepp, jeg har IKM 25/26. nov.....bra jeg har mye å gjøre så tiden forhåpentligvis går veldig fort Lykke til
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #593 Skrevet 13. november 2006 Gøy med flere med EL på samme tid. Min lutealfase er kort da, så min IKM er nok litt før deres
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #595 Skrevet 13. november 2006 Min IKM er allerede den 21, altså om litt over en uke
Mrs N Skrevet 13. november 2006 #596 Skrevet 13. november 2006 Spennende det var her da! Krysser fingre og tær for dere alle! til angelou
Petra Prøvedokke Skrevet 13. november 2006 #597 Skrevet 13. november 2006 *krysser fingre for babyboom i november*
Pi@ Skrevet 13. november 2006 #598 Skrevet 13. november 2006 Jeg har også hatt EL nettopp , men jeg har så lang lutealfase at jeg må vente LENGE på IKM
Eeyore Skrevet 14. november 2006 #599 Skrevet 14. november 2006 Dette kan jammen bli babyboom i november j Tirsdags
angelou Skrevet 14. november 2006 Forfatter #600 Skrevet 14. november 2006 Det blir spennende på mine og alle andres vegne inne her en stund nå I dag skal jeg ta meg tid til en liten dagbokrunde, for har ikke mulighet til å henge her resten av uka. Skal ut å reise Julegaveshopping Og når jeg kommer tilbake er det mindre enn ei uke til IKM, det blir fryktelig spennende. Idag er 4 dager etter EL og jeg kjenner ingen forskjell I følge mamma kommer jeg til å tisse mye og bli fryktelig trøtt når jeg blir gravid - akkurat som ellers Puppa ble vonde dagen etter EL, det blir de annenhver måned - merkelig, men sånn er jeg nå engang skrudd sammen, så legger ikke noe mer i det enn det. So long girls, skal svusje innom dagbøkene deres i løpet av ettermiddagen, ha ei fin uke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå