Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoppe: for fjortisfylla.

Tror jeg trenger en fest i nærmeste framtid jeg også :ler:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan vi bytte, jeg trenger absolutt ikke en fest i nærmeste framtid :sprettoy:

Fælt til hopping da, blir sliten jeg :ler:

Skrevet

Det værste å tenke på er egentlig at både fyllekvalme og gravidkvalme er noe vi faktisk "velger" selv... :sjenert:

Håper du blir bedre i løpet av dagen :troest: Det kan jo faktisk hende at du har blitt syk i tillegg, slike at det ikke bare er fyllesyke?

Skrevet

Er du dårlig enda? Det må sannelig ha vært litt av en fest på deg!

Unnskyld, men jeg må bare :legrine: litt..

Men det er ikke godt å være så dårlig. Been there, done that! Men det er leeeenge siden sist, og heldigvis for det! :ler:

Skrevet

Etter å ha vært slem og ledd av deg, må jeg nesten gi deg en :klem: også. Som sagt vet jeg jo hvor ubehagelig det er..

Skrevet

Ja, fy søren så slem du er :ler:

Le i vei du, må le litt av meg selv også :ler: At det går an liksom :rodme:

Formen begynner å bli bra nå da, kanskje det bare var innbilt svangerskap igjen :ler:

Skrevet

Drikker du under et svangerskap? :overrasket:

:legrine:

Unnskyld, nå mobber jeg visst igjen! Jeg er visst i det hjørnet i dag..

Skrevet
Men det er ikke godt å være så dårlig. Been there, done that! Men det er leeeenge siden sist, og heldigvis for det! :ler:

Samme her :ler:

Håper det går bedre med deg nå da iallefall, det er ikke noe gøy når man blir så dårlig :klem:

Skrevet

Signerer den jeg og :ler: Har og vært fyllesyk i 2 dager etter en slik fest.. Ikke no kult.. ;)

Hvordan står det til ellers da?

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Skrevet

Moroklumpen Bippe :ler:

Jeg har det veldig bra om dagen faktisk, prøver å tenke positivt med det prøvegreiene, og det funker faktisk ganske bra. Sikkert fordi jeg har snakka med flere venninner av meg som prøvde tett opp mot et år før det skjedde noe hos dem, og de prøvde veldig aktivt. Det gjør jo ikke vi, annet enn å prøve å time sex og EL så godt vi kan uten å teste for noe - det betyr jo at det kan ta litt tid.

I tillegg fant jeg jo ut at i realiteten har jeg jo bare fått prøvd i 2 pp, siden de to siste bare har blitt tull. Og syklusen min har stabilisert seg først nå, derfor er jeg superpositiv innstilt om dagen :)

Skrevet

så flink du er som tenker positivt!! tror det er lurt, altså :)

ha en strålende onsdag!

nå har forhåpentligvis fyllesjuken gått over?? :ler:

Skrevet

Jepp, jeg er veldig flink :) Det er veldig enkelt å tenke positivt de to første ukene av syklusen, men så når tanta begynner å nærme seg kommer jeg selvfølgelig aldri til å bli gravid :roll:

Skulle egentlig bare ønske at den magefølelsen som sa at vi ikke kommer til å få det til kunne gå bort, men den ligger der og lurer hele tiden, selv om jeg er så positiv jeg bare kan :forvirret:

Skrevet
Jepp, jeg er veldig flink :)  Det er veldig enkelt å tenke positivt de to første ukene av syklusen, men så når tanta begynner å nærme seg kommer jeg selvfølgelig aldri til å bli gravid :roll:

Det her kjenner jeg meg så altfor godt igjen i :sjenert:. Denne syklusen kjenner jeg meg også veldig positiv......men jeg regner meg at tar slutt etter EL.

Skrevet

Dette må jeg selvsagt signere med en gang.... :sjenert:

Men positiv tenking kan faktisk ha meget positiv effekt altså!! :)

Tror fortsatt på babyboom i november :hoppe: :hoppe:

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Skrevet

Så bra at du er så positiv og at syklusene har kommet i orden. Da vet du hva du har å gjøre :sjarmor::ler: Hvor er du i syklusen?

Skrevet

Oisann, hva var det du fikk i deg siden du ble så dårlig i helga? Ikke heimkok vel? :ler: Men jeg skal ikke le for høyt, for selv lå jeg strak ut hele søndag..

Ha en fin kveld, snuppa! :klem:

Skrevet

Har sneket meg til å telle litt dager ( :sjenert: ), og er på dag 13 idag.... Gjett hva jeg skal gjøre i dagene fremover :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...