pusilus Skrevet 30. mars 2012 #5121 Skrevet 30. mars 2012 Stas å bli tante også, og ikke minst artig for de små som får søskenbarn så nære i alder Jeg har to som er hhv ett år og en måned eldre enn meg, skikkelig kos på sommeren da vi var med de hele tiden.
angelou Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #5122 Skrevet 31. mars 2012 Veldig stas jeg har vært supermisunnelig på yngste søstra mi fordi hun har to jevnaldrende søskenbarn ( hun er ti år yngre enn meg ). Så det blir veldig gøy at vi får to så tette, og i tillegg bor hun jo her også de har prøvd lenge, så er så glad for dem Nå har bekkenet kræsja fullstendig, så i dag er jeg rett og slett ganske dritsur og ser ikke helt for meg hvordan 21 uker til skal gå...
Lucky? Skrevet 1. april 2012 #5123 Skrevet 1. april 2012 Så kjedelig med så kranglete bekken da Blir fort lange og slitsomme uker hvis det skal være sånn hele tiden... Krysser fingerne for bedring
pusilus Skrevet 1. april 2012 #5124 Skrevet 1. april 2012 Så kjedelig at bekkenet krangler så voldsomt Håper du får deg henvisning til noen som kan hjelpe slik at det blir bedre. Så kjekt at søsteren din bor i nærheten )
angelou Skrevet 1. april 2012 Forfatter #5125 Skrevet 1. april 2012 Jeg skal bestille time hos kiropraktor i morgen, for å sjekke at det ikke er en låsning siden det plutselig ble såpass mye verre. Jeg var temmelig redusert når jeg gikk med M også,masse vondt og ganske lite mobil. Egentlig veldig frustrerende når formen ellers er så bra, og kjedelig å ikke kunne være med ungene slik jeg vil bli litt lei meg nå håper bare kiro kan fikse litt...
Pupsilure Skrevet 1. april 2012 #5127 Skrevet 1. april 2012 Høres veldig fornuftig ut! Kiropraktor hjalp meg med en låsning.
angelou Skrevet 3. april 2012 Forfatter #5128 Skrevet 3. april 2012 Han fant flere låsninger, så nå håper jeg det blir noe bedre iallefall
Aud Long Skrevet 3. april 2012 #5129 Skrevet 3. april 2012 God bedring med bekkenet! Ha en fin påske!
Lucky? Skrevet 3. april 2012 #5130 Skrevet 3. april 2012 Da krysser vi fingerne for at ting blir bedre God påske
angelou Skrevet 4. april 2012 Forfatter #5132 Skrevet 4. april 2012 Vært der i dag også og det føles veldig mye bedre fortsatt litt vondt, men han har knekt opp fire heftige låsninger, så han mente jeg burde bli merkbart bedre selv om bekkenløsningen fortsatt vil være der så glad for det altså
Lucky? Skrevet 8. april 2012 #5133 Skrevet 8. april 2012 Så deilig å få knekt opp litt Håper det kan hjelpe til å holde bekkenløsningen i sjakk Ha en fortsatt fin påske!
angelou Skrevet 8. april 2012 Forfatter #5134 Skrevet 8. april 2012 Bekkenet funker som bare det vært ute og gått tur,raka hagen og vaska hus uten å bli liggende på sofaen etterpå og det er ganske så stor fremgang ellers har vi stille og rolig påske her hjemme, fint vær også
angelou Skrevet 10. april 2012 Forfatter #5135 Skrevet 10. april 2012 Fredagen begynte jeg å få skikkelig vonde kynnere og de varte hele helga, så ringte lege i dag og måtte komme inn på sjekk tvert. Det var ikke UVI som gjorde det, heller ikke stress, for jeg har jo hatt ferie, men han var litt bekymra og jeg måtte ta kontakt med sykehuset hvis det ble antydning til regelmessighet. Ble nesten stressa av hvor alvorlig de tok det jeg... Og ble sendt hjem med 50 % sykemelding. Selv om han egentlig ville ha meg hjemme på full tid, men det orker jeg bare ikke... Så her ligger jeg da, på sofaen, og har talt seks lange kynnere bare på de siste to timene...
Umuriel Skrevet 10. april 2012 #5136 Skrevet 10. april 2012 Det høres jo slettes ikke bra ut!! Har du vært plaget med mye kynnere før? Kanskje greit å ha litt lav terskel for å kontakte føden de nærmeste dagene ja!
angelou Skrevet 10. april 2012 Forfatter #5137 Skrevet 10. april 2012 Hadde veldig mye kynnere med vesla også, men de var ikke vonde. Roet seg litt nå etter horisontalen på sofaen en stund
Flying Skrevet 11. april 2012 #5138 Skrevet 11. april 2012 Neimen huff da! Søren du får ta det litt med ro nå da! Kjenner til de 50 % greiene. Funker det da?
angelou Skrevet 12. april 2012 Forfatter #5139 Skrevet 12. april 2012 Det gjenstår å se da må sette meg ned å lage et forslag til ledelsen over ting jeg må kutte ut. Og så får de avgjøre hva som er fornuftig. Legen min ga iallefall beskjed om at hvis det ikke ble bedre til neste gang så måtte jeg belage meg på å gå hjemme, det vil jeg IKKE! Var litt roligere igår og sålangt idag, heldigvis
Umuriel Skrevet 12. april 2012 #5140 Skrevet 12. april 2012 Håper det blir bedre! Jeg var sykemeldt fra uke 28 med minsten, og det var pyton.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå