Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det har vi veldig lyst til :)

Ingen av de to andre har vist seg fram på ordinær UL, så jeg blir egentlig svært overrasket hvis vi får vite det :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:fnise: Da får vi håpe denne ikke er like sjenert da ;)
Skrevet

Den som venter får se :)

Merker jeg begynner å kjenne bekkenet mer og mer om dagen og det liker jeg IKKE altså :( Samtidig så er alt så uvirkelig om dagen synes jeg. Ser alle dere på terminforumet driver å planlegger og handler inn utstyr og er ikke der i det hele tatt... Vi har jo alt vi trenger, eneste vi må ha er en sovevogn til barnehagen og ståbrett til vogna ;)

Ei på jobben i dag spurte om jeg hadde begynt å glede meg enda, og jeg vet ikke hva jeg skal si jeg? Jeg gleder meg jo til å få en liten baby, og til å få enda en glede inn i livet vårt, men jeg tenker mye på hvor mye mer jobb det blir. Og da kommer det tørt fra en kollega ved siden av meg, som har fire unger, "det eneste jeg tenkte på når nr 3 og 4 skulle komme var ENDA MER JOBB! Men det betyr jo ikke at man ikke er akkurat like glade i dem som de to første, det er bare at man har et annet fokus før de kommer".

Tusen takk sa jeg da - det er jammen godt å høre at man egentlig er ganske normal :)

Skrevet

Det blir nok en del jobb med tre barn ja, men tenk så mye glede de vil ha av hverandre senere i livet! Har bare ett søsken jeg, og har alltid ønsket meg flere. Har et lite håp om en nr tre litt senere, men akkurat nå klarer jeg ikke tanken. Glad jeg ikke må bestemme meg i dag ;)

Skrevet

Ja, det vil de jo, og jeg gleder meg jo. Gleder meg til permisjon, til den første tiden med nyfødt. Husker så godt på sykehuset med vesla, jeg våkna om natta og kikka til siden, og da lå hun bare å så på meg :rodmer: Den følelsen, den er helt fantastisk, og jeg er så glad for at jeg får oppleve det igjen :)

Men det er klart jeg tenker på at det blir enda en å holde styr på. Synes det er kaos til tider med bare to jeg :fnise: Og så har vi ikke så mye nettverk rundt oss heller, så barnepike og tid for oss selv med tre unger er jo enda mer utfordrende enn med to.

Men, når den lille kommer, så er det jo slik det skal være :) Og det går sikkert fint :) En glede blir det uansett :rodmer:

I morgen er det UL :rodmer:

Skrevet

Kjenner til det å ikke ha et stort nettverk med tanke på barnepass.. Hadde jeg hadd en fin inntekt et større hus osv, hadde jeg ansatt Au Pair, hvis det skulle komme flere barn om noen år :)

Vil dere vite kjønnet? :rodmer:

Skrevet

UL allerede! Åh, det går jammen fort her inne også! :fnise:

Skjønner innmari godt de tankene du har!! Det blir selvfølgelig en stor overgang med tre. Men må vel bare ta det som det kommer.. :klemmer:

Skrevet

Kjenner til det å ikke ha et stort nettverk med tanke på barnepass.. Hadde jeg hadd en fin inntekt et større hus osv, hadde jeg ansatt Au Pair, hvis det skulle komme flere barn om noen år :)

Vil dere vite kjønnet? :rodmer:

Hvis vi får :) De to andre har ikke vist seg fra på UL, så har ikke tro på at denne gjør det heller ;)

Skrevet

Skal vi ikke tippe da?

Jeg tipper jente, og at hun viser seg frem :)

Skrevet

Bare tipp i vei dere :) Jeg aner virkelig ikke, har ikke noen magefølelse i det hele tatt :) Kaaaanskje en liten jentefølelse?

Skrevet

Jeg tipper også ei lita tulle, og at hun viser seg frem på UL til dere :rodmer:

Skrevet

Da var ultralyden overstått :)

Det var en kjempefin opplevelse, jordmora forklarte alt mens hun undersøkte og vi fikk flere fine bilder. Og ikke minst så alt helt fint ut :)

Og det ser ut som om jentene har rangen i familien , for inni magen bor det mest sannsynlig ei frisk og fin lita tulle til :) Hun kunne ikke være helt sikker sa hun, men hun så ingen antydning til en tut, og ville bli svært overraska hvis det kom ut en gutt...

SÅ glad for at alt var bra :)

Skrevet

Åååå, så koselig å høre :rodmer: Skulle inn for å ønske deg lykke til jeg, og så hadde du vært på ul allerede :ler:

Skrevet

Så bra alt så fint ut og at det ser ut til å komme en liten prinsesse til :hjerte:

Koselig for lillemor med en lillesøster, er jo ikke så stor aldersforskjell på de :)

Skrevet

Ja, det blir helt sikkert koselig å ha en søster så nærme i alder :) Og storebror får det nok travelt etterhvert som får to han skal passe på :gjeiper:

Er nesten litt komisk, vi er jo en skikkelig jentefamilie, av 12 søskenbarn i min generasjon så er det bare en gutt, så det ser ut som trenden fortsetter i denne generasjonen også ;):fnise:

Spent på søstra mi nå, hva som skjuler seg i hennes mage. For har hatt en hemmelighet, og det er at jeg skal bli tante også :) I oktober :rodmer:

Skrevet

:strix: For ei lita tulle! :strix:

Gratulerer så masse med en frisk mageboer :klemmer:

Skrevet

Gratulerer med ei tulle til :)

Skrevet

Gratulerer så mye med ei lita jente i magen! :babyjente: Godt å høre at dere fikk en fin opplevelse på UL. :) Nå er det bare å nyte resten av svangerskapet, plutselig er hun i armene deres.

Skrevet

Så gøy at du skal bli tante også da :) Hadde jo vært gøy om det var en jente der også da! Jeg skal bli tante i september og det er mest sannsynlig en gutt :) Stas for lillegutt med en fetter som er født samme året og er naboen vår da :)

Skrevet

Inne for å oppdatere meg litt :)

Gratulerer med jenta i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...