Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir spennende! :)

Kjenner jeg har veeeeldig lyst på en treer jeg også, men spørs om jeg får mannen med på det. Håper på en liten sniker ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om dere hadde en flott helg da :) Hvor mange søstre har du?

Tenk at du er 15 uker allerede! Dette går virkelig unna :)

Skrevet

Blir spennende! :)

Kjenner jeg har veeeeldig lyst på en treer jeg også, men spørs om jeg får mannen med på det. Håper på en liten sniker ;)

Siden denne snikeren ikke har vært langt unna å føre til samlivsbrudd hos oss så veit jeg ikke om det er å anbefale ;) Men de fleste har vel en mann som er litt mer rasjonell enn min.....

Men, men - vi har vel "ridd han av" denne gangen også - ting er iallefall mye bedre på hjemmebane nå.

Skrevet

Høres ut som om dere hadde en flott helg da :) Hvor mange søstre har du?

Tenk at du er 15 uker allerede! Dette går virkelig unna :)

Jeg har to yngre søstre - verdens beste :rodmer:

Og så har jeg to stesøstre og to stebrødre, men jeg hadde jo flytta ut når de kom inn i livet til foreldrene mine, så selv om vi har et godt forhold så blir det ikke det samme :)

Skrevet

Jeg har fått AKUTT vonde pupper, aaaaaaaauuuuuu :sjenert: De har jo ikke vært ømme overhodet fram til nå, men aaaaaaaauuuuuuu.

Og med to små som skal kravle oppå meg og kose i tillegg så får de jo ikke akkurat være i fred.... Og som fireåringen sa her om dagen:

" når jeg blir voksen skal jeg ta på puppene til jentene, slik som pappa gjør" :fnise:

Skrevet

:fnise: Lurer på hvor mye de ansatte i barnehagen egentlig hører om dagen ;)

Her er fireåringen fryktelig opptatt av sussing. Han hater å bli susset, men liker å se på når andre gjør det, og spør gjerne folk om de pleier å susse...

Skrevet

Hehe, de sier så mye moro nå altså :)

Han har hatt en tendens til å komme oppi senga vår i løpet av natt, og spesielt nå i vinter. Og skal alltid ligge hos pappa`n. Så her en dag spurte vi hvorfor han ikke sov i senga si hele natta - og svaret var som følger:

"For jeg er så kald, og pappa er så deilig og varm når han er naken i senga" :fnise: (han sover ikke naken altså...)

Skrevet

"For jeg er så kald, og pappa er så deilig og varm når han er naken i senga" :fnise: (han sover ikke naken altså...)

:fnise:

De får sagt det disse små ;)

Skrevet

Godt å høre at det har snudd litt hjemme hos dere nå! Tenk at du allerede er 15 uker da! Dette her suser av gårde!

Skrevet

:Gjesp: Trøtt i dag jeg, as usual... Neida, formen er egentlig veldig bra, har bare litt kranglete bekken, allerede, og det kunne jeg greid meg uten altså :roll:

Hatt ei fin helg, endelig fått vært litt ute med ungene, de har jo vært sjuke i fire uker til sammen, så synes det var på tide....

Skrevet

Snakk om å få sykdommen i hus - og at den var husvarm.

Kjekt å høre at karen din har manna seg opp! :)

Skrevet

Ja, sykdommen har visst flytta inn og har ikke tenkt å flytte ut igjen med det første heller tror jeg, for nå har jammen storebror fått feber igjen. Ååå, så LEI altså!!!

Skrevet

Det er forferdelig slitsomt med mye sykdom!! Vi har hatt så det holder i det siste vi også. Det siste er at jeg har fått lungebetennelse og bihulebetennelse nå :roll: Men tross alt bedre at jeg er syk enn Goffel. Bare i år har han hatt tre runder med sykdom der han har vært hjemme fra bhg i en hel uke. Sykt-barn-dager forsvinner fort da :sukk: Jeg er også på min tredje runde siden januar.

God bedring til Storebror :klem:

Skrevet

Kjipt med sykdom, håper det er unnagjort snart :klem:

Skrevet

Her har vi sånn ca to måneder med sammenhengende sykdom hver vinter, lurer på når han liksom skal vokse det av seg jeg :(

Skrevet

God bedring!

Her hadde storegutt falsk krupp søndags morgen, og vi endte på legevakta da det ikke funket med hverken kald luft eller varm damp. Syns det går i ett med sykdom fra november til april hvert år.

Skrevet (endret)

dobbel

Endret av Umuriel
Skrevet

Ja, jeg lurer liksom på når de skal vokse det av seg altså - de er jo store nå! Er den hersens astmaen som gjør det hos oss da, og iår har vi trappa ned på medisinene, som et forsøk, men angrer bittert....

Må bare :hoppe: litt for Lucky som ble mamma igår altså :hoppe: Jeg kjenner jeg er skikkelig glad for at jeg skal få oppleve det en gang til :) For har bestilt samme fødsel som med snuppa :fnise: Rier klokka åtte, inn på sjukehuset klokka ti og klokka tolv var hun ute, lett som en plett... Det hadde vært fiiiint :)

Skrevet

Åhh, sånn fødsel har jeg bestilt også!! Vi er heldige/lure! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...