Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at sånne små overraskelser kommer for en grunn :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer nok til å bli like glad i lille overraskelsen ja :hjerte: Du har jo to så vakre barn, så denne kommer nok ikke til å bli noe unntak ;)

:klemmer:

Skrevet

Hihi - nei, jeg synes vi er ganske gode på å lage barn altså :fnise: Storebror er hos legen igjen i dag han, 14 dagen med høy feber nå, og mammahjertet er ganske så bekymra :( Begynte på penicillin på fredag og crp har gått ned, men likevel har han fortsatt høy feber :( Liker det ikke i det hele tatt :(

Skrevet

Han er endelig bedre, var feberfri igår og fortsatt enda i dag. Hoster som en KOLS- pasient da, men det får astmaen ta skylda for.

I kveld skal jeg til søstra mi og spise middag, og i morgen kommer svigers. Har min siste sykmeldingsdag idag, så da får jeg innimellom koseøktene med storebror få vaska litt hus ;)

Fikk pakka vekk to digre plastkasser med for små klær etter begge to igår, kan jo ikke kaste noe nå når jeg ikke veit hva som kommer ;) og så blir det vel gjerne noen tantebarn som etterhvert har lyst til å arve også ;)

Kjenner jeg gruer meg bittelitt til å begynne fullt på jobb igjen, for jeg veit hvor sliten jeg kommer til å bli.... Men, men - jeg får jobbe fullt mens jeg kan tenker jeg, for hvis bekkenet blir som sist så kan jeg ikke det helt ut, da var jeg rimelig ferdig fysisk rundt uke 28-30 mener jeg å huske. De krever jo sitt de to andre også, og jeg vil jo fungere på hjemmebane noenlunde. Men vi får se hvordan det går :)

Skrevet

Så fint at det går bedre med sønnen din :klem:

Hva har familien sagt om den lille overraskelsen da? Eller holder dere det hemmelig enda? :)

Skrevet

Ikke så mange som veit det enda ;)

Mamma- som begynte å le hysterisk og ble kjempeglad

Svigermor - som var litt mer avbalansert, ble glad på en måte hun også, men hun skjønte vel hvorfor vi ikke hoppa i taket akkurat med en gang ;)

Søstra mi -som også syntes det var veldig stas med et tantebarn til ;)

Og så har vi sagt det til storebror, som visstnok hadde ønska seg en ny baby veldig lenge ifølge han selv ;) Så da blir vi nok å fortelle resten av familen også, for regner med fireåringen ikke holder tett ;)

Skrevet

Her holdt storebror tett i en hel måned faktisk! Uten at vi hadde bedt ham om å gjøre det. Jeg var på ultralyd for nøyaktig ett år siden og var da 13 uker på vei, akkurat som du. Da fortalte vi det til storebror, og først rett før ordinær UL hadde han sagt i barnehagen at mamma hadde baby i magen :)

Når har du termin? Jeg fikk termin 22.august i fjor, og han kom 24. :)

Skrevet

26.august er foreløpig termin :) menstermin med den kommende storesøster var 31. august, så de får jo bursdag nesten samtidig :) hun er født på UL- termin 2. September :) presis liten frøken :)

Skrevet

Nå har hele familien vært sjuke unntatt meg, så det måtte komme...ligger påsofaen og har vondt alle steder. Haff :(

Skrevet

Nei og nei, det er vel ikke influensa? Jeg hadde det for første gang i mitt liv i fjor på denne tida som gravid, og det var helt forferdelig. Håper du slipper unna!

Skrevet

Vet ikke, er nok det de andre har hatt. Men jeg har ikke så høy feber, bare helt utslått og vondt overalt. Det MÅ gå fort over altså, for jeg skal på husmorferie til helga!

Skrevet

Formen er bedre nå, endelig :) dro på tur i helga, men burde egentlig holdt meg hjemme. Ble kjempedårlig på toget hjem, blodtrykksfall av den ille sorten. Huff. Men koste meg masse med søstrene mine da :) og nå er vi offisielle også, alle andre steder enn på FB ;) har faktisk hatt noen gode samtaler med mannen, så vi er på riktig vei iallefall ;) snart 15 uker er jeg også, tiden flyr :) UL om fire uker, så teller ned :) men ikke mye tvil om at noe skjer med kroppen, pupper som vokser, begynnende bekkenløsning og ikke minst mage som buler ;) driver å forbereder utlysning av stillingen min om dagen også, blir spennende :)

Skrevet

Høres ut som livet er bedre for deg :nigo: Har du noen følelse av hvilket kjønn det er da? Skal dere vite?

Skrevet

Ja, vi vil vite :) hvis vi får da, ingen av de to andre som ville vise seg fram på ordinær UL ;) har ingen følelse for kjønn, men svangerskapet så langt har vært mer likt som med gutten, men vet ikke hvor mye jeg skal legge i det :) bra blir det uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...