Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvalmen har ikke vært sånn superille når jeg har hatt ferie egentlig, men den er der, hele tiden ;) Ble kort jobbedag på meg idag, mannen ringte i morges og da hadde storebror kasta opp rett før de skulle dra i barnehagen, så da ble det halv dag på meg, greit å dele det. Og så er jeg temmelig sliten og huset ser ikke ut, egentlig helt greit å få noen timer mer hjemme ;)

Ellers synes jeg tiden går veldig fort, når man plutselig er gravid så bruker man mer energi på å fordøye nyheten enn å bekymre seg - tydeligvis ;)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så var jeg sykmeldt ut neste uke. Jeg tror jeg har litt problemer med å fordøye alt. Legg til at mannen ikke er overbegeistra for alt dette og at jeg er dritkvalm 24/7 så har det rett og slett blitt litt for mye for kropp og sjel... Så håper kvalmen er på retur snart og at jeg får henta meg inn igjen, slik at jeg er fit for fight igjen snart.

Vært på første kontroll idag, Veldig rart å være der så tidlig, men siden jeg var der for sykemelding likevel så ble det kontroll også ;) Neste onsdag er det tidlig UL :)

Skrevet

:klemmer: Ting går seg til! Ta vare på deg selv, legg deg i badekaret, ta en hårkur, se på god morgen norge, kjøp deg et blad, spis frukt og drikk masse vann.

Snart er kvalmen over og dere har slått dere til ro med forandringene som kommer. Ha en fin dag!

Skrevet

Jeg har nok slått meg til ro med det, verre med mannen, han oppfører seg som en komplett idiot. Har ikke fått en klem siden før jul, for han er bare sur og sint, på meg!

Så det gjør det ikke så lett å være angelou om dagen :( Jeg ser på alle førstegangsgravide, og tenker tilbake på hvor bra vi hadde det når jeg var gravid med K, hvor støttende han var og hvor opptatt han var av at jeg skulle ha det bra.

Nå er han helt fraværende, har til og med sagt at han driter i hvordan jeg har det.

Så ja, ting går seg sikkert til, akkurat nå skjønner jeg ikke helt hvordan :(

Skrevet

Neeeei huff! :klemmer: Dumme mannen.. Han er tydeligvis inne i en litt tung periode han da.. Har sikkert sine tanker om ting og tang, og muligens har han fått litt av dine hormonforstyrrelser.. ;) Håper virkelig han snur snart, slik at dere kan få tid til å nyte litt av dette her.

Skrevet

Stakkars deg! Jeg hadde nok klikka hvis mannen min hadde oppført seg sånn. Men det er nok ikke så lett for han, han har nok ikke kommet helt over sjokket enda. Hadde dere snakket om eventuelt flere barn?

Skrevet

Ikke annet enn at vi var helt 100% enige om at vi ikke skulle ha flere ;) Men abort er eller har aldri vært et alternativ for meg, og han aksepterer det, men oppfører seg som en drittsekk likevel. Så ja, på sjette uka uten så mye som en klem nå, kan vel trygt si at det kommer til å klikke snart!

Skrevet

Huff, Angelou - ikke noe særlig å høre. Håper det snart synker inn til han og han oppfører seg mer som en mann igjen.

Skrevet

Håper virkelig jeg også, jeg er kjempesliten og føler meg helt alene i verden egentlig :(

Skrevet

Tidlig UL idag - kjenner jeg gruer meg litt, men gleder meg litt også. Mannen skal være med da har han bestemt, sÅ håper han kanskje kan snu litt når han ser den lille minien.

Skrevet

Herregud for et styr! De ringte fra gynekologen klokka halv ett og lurte på om jeg ikke kunne komme tidligere. Så da sa jeg at jeg gjør gjerne det, men samboeren min vil være med, så må sjekke med han først. Men da kunne jeg ikke få tine igjen før om to uker da. Og sambo kom seg selvsagt ikke unna jobb. Så ringte til han da, og han var faktisk litt skuffa. Men vi var enige om at det ikke var noe alternativ å vente.

Og UL viste EN sprellende liten spire, og såvidt han kunne se så tidlig så var alt i orden. Herlig :)

Skrevet

:vinke:

Godt at spiren har det bra. Jeg håper virkelig mannen din tar seg sammen snart! :klem:

Skrevet
:klemmer: Synd det ble litt mye rot i går, men bra lilletrille viste seg fram. Stå på, det ordner seg!
Skrevet

Så flott at alt stod bra til med lille spiren :hjerte:

Synd mannen oppfører seg slik :( Håper han viser seg fra bedre side snart, ikke lett å være deg i disse dager nei :klemmer:

• 2 uker senere...
Skrevet

Da var jeg 12 uker da- synes tiden fram til nå har gått virkelig fort :) Formen er noe bedre, har begynt på jobb igjen i 60 %, ut neste uke, så satser jeg på å begynne igjen fullt etter det. Nå har ungene vært sjuke i halvannen uke, og mannen har fått influensa, så jeg er kjempesliten, men det har nok mer på grunn av at jeg flyr beina av meg som sjukepleier ;)

Stemningen i heimen er bedre, og mannen har tatt seg sammen bigtime, det som sliter litt på meg er at jeg ikke har fått så mye som en unnskyldning for alt han har sagt til meg, og før jeg får det vet jeg ikke om jeg klarer å komme meg videre egentlig. Men den konfrontasjonen orker jeg bare ikke ta enda, jeg velger heller å være glad for at vi har det bedre sammen.

Skrevet

Godt å se at mannen har tatt seg sammen :klem: Håper unskyldningen også kommer.

Skrevet

12 uker :strix:

Så bra mannen har tatt seg sammen, så får vi håpe han kommer med en unnskyldning etterhvert også ;)

Håper du slipper mer syke barn på en stund nå og at du får hentet deg inn litt igjen :klemmer:

Skrevet

Oioi, en tredjemann på vei? Så gøy! :)

Du skal se at minsten ender opp med å bli mannens øyensten etterhvert, bare han kommer til fornuft :)

Tenk vi begynte samtidig med nummer en, og du er på vei med nummer tre! Jeg har jo bare akkurat kommet meg gjennom runde to.

Skrevet

Er iallefall helt sikker på at når lille overraskelse først titter frem så kommer vi til å være like stormende forelsket i h*n som vi var og er i de to andre :rodmer:

Blir så overveldet av følelser innimellom når jeg ser på de to fantastiske vesenene av noen unger vi har. De er så ulike på så mange måter, men har så utrolige mange egenskaper og sider som er så flotte.

Hormonell? Jeg? Neeeeeeida :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...