Lucky? Skrevet 21. september 2011 #5001 Skrevet 21. september 2011 Høres deilig ut God tur og kos deg masse!
angelou Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #5002 Skrevet 4. oktober 2011 Tallinn var fantastisk og det var tid for seg selv også Men jammen var det godt å komme hjem til ungene, savnet dem skikkelig siste dagen Skikkelig høsthumør for tiden, ting er bare litt æsj og litt blæh og litt off - ikke mye moro egentlig. Savner kjæresten min gjør jeg også, bor i samme hus som han, men kan ikke akkurat skryte av at romantikken blomstrer... Men det går vel over.
Lucky? Skrevet 5. oktober 2011 #5003 Skrevet 5. oktober 2011 Så bra du koset deg på tur, godt å komme bort og deilig å komme hjem igjen også Håper det ordner seg på hjemmebane for dere, det er nok slitsomt med to små og et hus under oppusning kan jeg tenke meg
angelou Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #5004 Skrevet 5. oktober 2011 Ja, det går sikkert over, jeg er ikke redd for noe annet, men det er kjipt i perioden før det går over Ikke noe dramatikk i det altså, vi er helt enige om at det faktisk er perioder i livet der man er mest mamma og pappa og venner. Men merker forskjell på mann og kvinne der altså, jeg tror vi trenger og forventer mye mer enn det mannen gjør, for han er egentlig fornøyd Kjenner jeg er veldig glad for at vi har fått de to ungene vi har tenkt oss, tror det hadde satt forholdet veldig på prøve om vi skulle fått en til. Eller, det hadde jo gått det også, men kjenner at det er helt greit at småbarnsperioden ikke skal vare i femten år liksom Evigheter siden vi har gjort noe sammen også, men nå SKAL vi ut en kveld. Søstra mi har tilbydd seg å være barnevakt lenge og jeg har snart bursdag og har forlangt at han tar meg med ut på middag I dag har jeg hatt en dag fri sammen med ungene og vi har kost oss masse, vært i byen, gått på kafè, vært på biblioteket og besøkt oldemor og oldefar. Skikkelig kos var det Og så har vi leid oss snekker, så nå har det skjedd masse i huset! Så deilig altså
angelou Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #5005 Skrevet 23. desember 2011 Jaja, da var man gravid igjen da.....etter å ha prøvd hardt og inderlig på de to andre, sÅ sneik det seg inn en luring PÅ pilla etter sengevals EN gang den måneden... Fantastisk.... Ikke akkurat lykkelige omstendigheter i heimen, men vi venner oss vel til tanken etterhvert 1
Lucky? Skrevet 26. desember 2011 #5006 Skrevet 26. desember 2011 Oi se her ja! Gratulerer med enda et nurk i magen Hvordan går det med dere? Håper dere har hatt en fin julefeiring
angelou Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #5007 Skrevet 26. desember 2011 Går bra med oss, hvis man ser bort fra at vi er i sjokktilstand. Er tidlig enda, og jeg føler meg slett ikke gravid, men er egentlig bare glad for hver dag formen er bra Har juleferie nå, veldig godt, koser meg bare hjemme med ungene:)
Pupsilure Skrevet 27. desember 2011 #5008 Skrevet 27. desember 2011 Gratulerer så mye, angelou Du venner deg nok til tanken om noen uker
angelou Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #5009 Skrevet 27. desember 2011 Takk jeg er sikker på det blir bra bare vi får brukt de neste åtte månedene til å tenke oss om er veldig rart å være sånn, de to første var jo planlagt og prøvd på en stund, og da var vi jo kjempelykkelige når vi fikk positiv test, mens denne gangen gikk vi rett i kjelleren. Vi var veldig tilfreds med de to fine ungene vi hadde og egentlig glad for at vi snart var ferdig med babytiden Men, men - life works inn mysterious ways Nå, ei uke etter, så ser vi framover iallefall og gleden kommer den også, det er jeg helt sikker på Jeg bare håper at ikke overgangen fra to til tre blir like stor som den fra en til to.....
Lucky? Skrevet 28. desember 2011 #5010 Skrevet 28. desember 2011 Godt dere begynne å komme dere etter sjokket Tror nok overgangen fra en til to er større enn to til tre, men det er jo noe nytt uansett Spent på hvor lang tid det vil ta før nr to sitter her jeg da.....orker ikke tanken på å prøve så lenge en gang til
angelou Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #5011 Skrevet 3. januar 2012 Da var kvalmen kommet for fullt også, bah, men, var vel for mye å håpe på at dette skulle være så mye annerledes enn med de andre - må vel bare igjennom det, har liksom ikke så mye valg Det er ganske utfordrende å holde ut på jobb når man er konstant på brekkestadiet....Har heldigvis ferie neste uke, så da har jo enda ei uke gått, og det blir forhåpentligvis bedre om en fire/fem-ukers tid.
Flying Skrevet 3. januar 2012 #5012 Skrevet 3. januar 2012 Angelou!!! Må bare fnise litt.. En stund siden jeg var inne her og nå skulle jeg virkelig oppdatere meg. Så møtte dette meg!! Thihi, da ble vi gravide samtidig igjen da;) Grattis. Skjønner det du skriver om forholdet, om å ha to fine barn osv osv.. Men tre blir bra skal du se!! Du får bare tenke at om fire år så har alt gått seg til med søvn, forholdsmessig, rutiner bla bla. Prøv å nyt det. Det er disse dagene her som er selve livet, vet du;) Tenk så fint når barna blir store og har hverandre. Det er såå kos å være flere! Dere har jo stort hus, god plass og alt ligger til rette for at dette blir stas (og litt mere arbeid da) Stor klem til den kvalme! Dette vet jeg alt om..
Flying Skrevet 3. januar 2012 #5013 Skrevet 3. januar 2012 Kom på enda en ting.. Tenk hvor mye utstyr dere har da! Uansett om dere får gutt eller jente så har dere jo alt dere trenger. Slipper det "stresset" Stor nok bil har dere også. Og nå slipper dere å være så spente på kjønnet. Det spiller liksom ingen rolle (ikke at det har gjort det de andre gangane altså, men nå har dere jo en av hver)Så egentlig så er det bare å ta ting som det kommer, nyte forandringene og tenke at dere er heldige. Ble plutselig litt misnunnelig jeg nå. Dere blir jo en skikkelig storfamilie:) Tre på røde rappen. Dere som gikk noen runder før det var full klaff de andre gangene.. Hehe, sånn er livet
Flying Skrevet 3. januar 2012 #5014 Skrevet 3. januar 2012 Skal vel mye til at vi møtes på sykehuset denne gangen her. Var større sjans sist. Da var det bare noen dager som skilte oss:)
angelou Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #5015 Skrevet 3. januar 2012 Ja, vi gikk jo akkurat glipp av hverandre vi Tusen takk for så fine, positive innlegg Flying, jeg trengte det nå Ja, jeg har jo alltid ønsket meg en flokk med unger, men det hadde liksom gått over
Pupsilure Skrevet 3. januar 2012 #5016 Skrevet 3. januar 2012 Jeg er litt misunnelig jeg også, så fantastisk å bli en så stor familie Håper jeg får tre barn etterhvert jeg også, men mannen er ikke helt med på det - enda Hvor gamle er barna dine blitt nå?
angelou Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #5017 Skrevet 3. januar 2012 K ble 4 i november og M ble 1 i september, så de blir da nesten 5 og 2 når nr tre kommer
Aud Long Skrevet 3. januar 2012 #5018 Skrevet 3. januar 2012 Innom og hilser på, siden vi er i samme terminklubben. Gratulerer med Oppsann-en, skikkelig luring altså!
angelou Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #5019 Skrevet 6. januar 2012 Kvalmen har virkelig kommet for fullt og jeg har store problemer med å konsentrere meg på jobb. Kommer i bølger da, så innimellom føler jeg meg helt fin, men så varer det en halvtime og så er det på`n igjen. Haff..... HAr ferie neste uke, heldigvis, men skal kjøre tog aleine med to unger og ha ansvaret for dem hver dag til og med helga, så det spørs hvor mye ferie det blir Lagt meg klokka ni hver kveld denne uka, er både fysisk og mentalt temmelig utslitt, er ikke til å komme fra at det er mye å fordøye - det å plutselig forholde seg til at man er gravid igjen mener jeg. Gruer meg masse til å fortelle det på jobb, for hun jeg overlapper med er også gravid, i tillegg til at to andre nøkkelpersoner har slutta. Vi er jo ikke mer enn ti personer til sammen, så de kommer i skikkelig knipe. Og jeg vet at det liksom ikke er "mitt problem", men greier ikke se på det så enkelt. Men det er jo bare sånn. Tenkte å vente til jeg hadde vært på første sjekk, skal på rutinekontroll hos gynekologen den 30.januar, og han har UL også, så da får jeg sikkert en sniktitt, og da skal jeg nok fortelle det på jobb etter det. Håper alt er bra da, for jeg har jo tross alt ikke akkurat levd som prøver eller gravid, var jo på julebord også den helga jeg skulle ha mensen, røyka og drakk, ikke så mye da, men likevel, tenker jo litt på det.
Lucky? Skrevet 8. januar 2012 #5020 Skrevet 8. januar 2012 Uff den kvalmen høres ikke god ut Skjønner godt tankene ang jobben, og det er ikke lett å tenke at det ikke er ditt problem når du vet hvordan ståa er der, men det løser seg nok helt sikkert Skal nok se at alt er bra med den lille tross røyk og alkohol....ble det her også, da jeg virkelig ikke hadde troen på klaff Kos deg med ferie og ungene, håper du får kosa deg litt også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå