Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen! Leeeenge siden her! Jeg rota meg inn i dagboken min og der var du den siste som hadde vært.. Du ønsket meg god påske.. Hehe.. Jeg "ser" deg jo inne på FB da! Gratulerer så mye med hus. Deilig da!! Godt å se at dere har det bra. Barna er jo bare såååå skjønne da!!! Tenk at K og S er 3 år!!! Wæh så fort det går. Blir nesten litt leg meg jeg.. Det går alt for fort!!!

Stor klem. :klemmer:

Skrevet

Gratulerer så mye med hus Angelou!!! :blomst:

Når skal dere overta?

Skrevet

Det går altfor fort ja, de vokser fra oss synes jeg :)

Vi overtar huset rett over nyttår, men regner med å bruke et par måneder på å pusse opp før vi flytter. Så det blir vel innflytting i mars engang tror jeg :)

Skrevet

Så gøy med flytteplaner altså! Da er det bare å starte planleggingen og drømme seg bort:)

Skrevet

Ja, guri, jeg gleder meg noe helt innmari :gjeiper: Vi skal jo pusse opp alt, inkludert rive et tilbygg og bygge nytt :)

Så har bestilt fargekart hjem av sambo i dag :fnise: Barnerommene skal tas først, der skal det males og legges nye gulv - og så stue/spisestue og vinterhage, men der er det bare maling. Største jobben innvendig er selve kjøkkenet, det skal totalrenoveres :) Og badet i 2.etg, men det har ikke 1.pri, vi får et nytt bad i tilbygget, så tar det først når det andre er ferdig.

Skrevet

Gratulerer med nytt hus :strix:

Blir nok kjempefint når det blir ferdig :) Skal dere gjøre alt selv eller?

Ha en fin søndag :klemmer:

Skrevet

Vi skal ikke gjøre alt selv nei, det er ikke mange nok timer i døgnet til det ;) Vi skal male alle rom og legge nye gulv på barnerommene selv, og kjøkkenet blir vel også egeninnsats, iallefall det meste av det. Og så skal vi isolere loftsgulvet selv.

Så skal vi ha snekkere til å bytte bordkledning og vinduer og bygge nytt vindfang m/bad og do samt pusse opp badet i 2.etg. Stefar skal tegne påbygget til oss i jula, så blir det å søke over jul, så håper vi får byggetillatelse relativt kjapt.

Skrevet

Jeg gleder meg skikkelig til å plukke ut farger og pusse opp, spesielt barneromma, det skal bli et skikkelig gutterom og et skikkelig jenterom, det er sikkert :)Og badet og kjøkkenet, ååå, jeg eeelsker å pusse opp!

Vurderer å blogge om hele prosjektet egentlig, men har ikke bestemt meg enda...

Skrevet

:hoppe: Ja, blogge :hoppe:

Høres kjempemorsomt ut, om enn sikkert litt slitsomt også. Men deilig å ende opp med drømmehuset da!!!

Skrevet

Sååå fint huset er! Skikkelig idyllisk:) Der får dere det bra!!

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...