angelou Skrevet 7. september 2010 Forfatter #4861 Skrevet 7. september 2010 Tusen takk for alle gratulasjoner alle sammen - livet er veldig bra akkurat nå
Småkjekset Skrevet 7. september 2010 #4862 Skrevet 7. september 2010 Høres jo ut som om du hadde den drømmefødselen da Regner med dere koser dere mye sammen alle fire :rødme:
siebaeo Skrevet 7. september 2010 #4863 Skrevet 7. september 2010 For en fin fødselshistorie! og så fint at du hadde så god opplevelse av å føde uten epidural. Gratulerer igjen!
Havfrua Skrevet 7. september 2010 #4864 Skrevet 7. september 2010 (endret) Høres ut som en fantastisk fødsel Angelou. :rødme: Jeg fikk også epidural første gangen men det var fordi babyen lå i seteleie. Håper jeg også får oppleve en normal fødsel en gang. Hvordan har storebror tatt imot det nye familiemedlemmet? Endret 7. september 2010 av Havfrua
Lucky? Skrevet 7. september 2010 #4865 Skrevet 7. september 2010 Høres ut som en drømmefødsel Godt å lese noen god historier innimellom også, hører jo nesten bare om de vonde fødslene
Pupsilure Skrevet 7. september 2010 #4866 Skrevet 7. september 2010 For en flott fødsel Takk for at du deler historien din!
angelou Skrevet 8. september 2010 Forfatter #4867 Skrevet 8. september 2010 Føler jeg har fått oppleve to ytterpunkter når det gjelder fødsler Det var virkelig en flott opplevelse å føde denne gangen :rødme: Går veldig fint med oss, storebror er kjempestolt og litt sår, men det går virkelig over all forventning. M sover stort sett, litt våken innimellom, og pappa`n er helt fantastisk, står opp om natta, leverer i barnehagen, rydder og vaser og lager middag og tar sin tørn og MER enn det på hjemmebane :rødme: Så jeg nyter det så godt jeg kan, blir nok noe annet når han begynner på jobb igjen ja
Umuriel Skrevet 8. september 2010 #4868 Skrevet 8. september 2010 Høres helt herlig ut!! Kos dere masse, og nyt denne tiden som du jo vet går så altfor fort!
angelou Skrevet 12. september 2010 Forfatter #4869 Skrevet 12. september 2010 Vi bare koser oss M er som en drøm. Hun pupper, sover og bæsjer. Og når hun er våken så ligger hun bare der og ser på oss, gråter bare når hun er sulten. Legger henne for natta mellom 22 og 23, da sover hun i fem timer, får mat, sover i tre timer, får mat og sover i tre timer igjen. I EGEN SENG!?! :dåne: Kjæregudihimmelen, jeg håper det varer. K sov jo også veldig godt de første ukene, men var mye mer urolig når han var våken. Ellers koser vi oss og tar livet HELT med ro, jeg dasser rundt i joggebukse og har fortsatt ikke vært utom døra annet enn for å hente og levere i barnehagen. Sist var jeg ute på vift nesten med en gang jeg kom hjem fra sykehuset, men denne gangen stresser jeg ikke med det - jeg har et helt år å gjøre det på Hatt besøk i helga av mamma og stefar, og av svigerfar og kone. Blir sliten av besøk, men det er jammen koselig også Ingen av de som har bodd her da, det er litt godt, for mannen og storebror bor på gjesterommet for øyeblikket siden vi har strevd litt med å få til amminga på natta. Men det begynner å gå seg til nå, så håper vi kan flytte sammen igjen snart
Neytiri Skrevet 12. september 2010 #4870 Skrevet 12. september 2010 Fantastisk fødselshistorie! Kos dere masse og gratulerer igjen Angelou!
Pupsilure Skrevet 12. september 2010 #4871 Skrevet 12. september 2010 Oj, så heldig du er!! :dåne: Får håpe det varer!
Småkjekset Skrevet 12. september 2010 #4872 Skrevet 12. september 2010 Høres ut som om du har en helt fantastisk hverdag! Det er bare å nyte det og ikke stresse, du ahr god tid!
Lucky? Skrevet 13. september 2010 #4873 Skrevet 13. september 2010 Så deilig at M er så rolig da og at ammingen om natten går bedre Deilig å ta livet med ro og bare kose seg da, hverdagen kommer fort nok som den gjør Nyt dagene og kos deg
angelou Skrevet 13. september 2010 Forfatter #4874 Skrevet 13. september 2010 Håper det varer ja, men tar det ikke for gitt, de blir jo mer urolige etterhvert, det er iallefall den erfaringen vi har med førstemann Er iallefall en ting jeg er glad jeg husker fra sist, og det er å ta en dag om gangen og ikke slite meg ut med å prøve å lage rutiner på en liten baby Vi har jo rutiner, vi bader til kvelden, har på pysj og legger i senga når klokka er mellom ti og elleve, men første gangen sleit jeg meg ut på å være frustrert over at ting forandra seg hele tiden. Sitter og venter på å dra på helsestasjonen å veie. Siden vi har trøbla litt med amminga så var jeg der å veide på torsdag og da hadde hun nesten ikke gått opp i vekt siden vi kom hjem fra sykehuset, så skal inn igjen i dag til kontroll. Men det har løsnet nå, så jeg tror hun skal ha gått bra opp.
Småkjekset Skrevet 13. september 2010 #4875 Skrevet 13. september 2010 Håper at alt går bra på helsestasjonen i dag og at hun har gått opp mer over helgen
Lucky? Skrevet 13. september 2010 #4876 Skrevet 13. september 2010 Ja ting snur seg for så ikke litt å få de små inn i rutiner Håper hun har lagt på seg tilfredstillende de siste dagene
angelou Skrevet 13. september 2010 Forfatter #4877 Skrevet 13. september 2010 190 gram opp i vekt siden torsdag
Havfrua Skrevet 14. september 2010 #4880 Skrevet 14. september 2010 Så flott at hun har begynt å legge på seg. Dette går nok rette veien skal du se.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå