Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som han gleder seg mye til å bli storebror :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er faktisk første gangen han har gitt uttrykk for det, så både mor og far syntes det var litt stas da :)

En uke til termin i dag, utålmodig? Jeg? Kan jeg aldri skjønne :ler: Neida, er ikke så lei av å være gravid egentlig, jeg er bare lei av å vente på at noe skal skje, lei av å lure på hvordan det begynner denne gangen. Derfor kan det jo likegodt begynne mener jeg :sjenert:

Har mye kynnere på kvelden nå da, men de er ikke vonde i det hele tatt, forhåpentligvis så hjelper de på modningen. Ellers er jeg trøtt som en dupp, og sover veldig mye. Godt er det, for jeg kjeder meg slik at da går iallefall tiden litt fortere ;)

I går var jeg ute og spiste middag med jobben, det var veldig koselig å være litt sosial igjen :) Og i dag skal sambo på fisketur, så da skal jeg kose meg hjemme med Karsten, tror vi skal spise fisk til middag. Men først skal jeg dusje og en liten tur på kjøpesenteret, må ha mer halsbrannmedisin ;)

Skrevet

Så søt K er :hjerte: Morsomt at han gir uttrykk for at han gleder seg til å blir storebror da :)

En uke igjen til terminen :hoppe:

Skrevet

Snikleser står fram og sier hei :sjenert: Fikk lyst til å ønske deg lykke til med fødselen som er rett rundt hjørnet! :)

Skrevet

Han er selvfølgelig, helt objektivt sett, verdens søteste :yvonne:

Koselig med sniklesere som gir seg til kjenne :):klemmer: Og takk for lykkeønskninger :)

Jeg har vondt i halsen :kjefte: Skal ikke ha noen forkjølelse nå altså, det finner jeg meg IKKE i :kjefte:

Skrevet

Hadde visst ikke noe valg, ligger på sofaen som et slakt, har vondt i hele kroppen og halsen verker :kjefte: Har ikke feber da, heldigvis, så da går det vel fort over :)

Skrevet

Håper du greier å knipe igjen til du er frisk!

Skrevet

Formen er mye bedre, heldigvis, har til og med vært ute i flere timer sammen med gutta. Deilig å komme seg litt utav huset altså :)

Hatt noen vonde tak i korsryggen i går kveld, i dag morges og litt nå. Irriterende, får skikkelig falske forhåpninger :ler:

Skrevet

:popcorn: Spennende :popcorn:

Får håpe du slipper å vente så mye lenger nå.

:klem:

Skrevet

Ja jeg har jo tippet idag, så nå må det skje raskt ;) *venter spent på sms*

Skrevet

Ja, da får du bare vente :ler: Her skjer det iallefall ingenting, annet enn at jeg er et hormonelt troll som griner etter en kjei start på dagen og av dårlig samvittighet for lille gutten min. Blææææh :kjefte:

Tror jeg bare går og legger meg igjen jeg...

Skrevet

Har liksom på følelsen at du kommer til å føde akkurat på termin jeg :lur:

Skrevet

det hadde vært veldig fint om vi hadde hatt siste helga uten lillesøster her nå, vi er superklare alle tre :gjeiper:

Skrevet

Spennende tid fremover nå! Lille babyen din kan jo komme når som helst :hoppe:

Skrevet

1 day to go :hoppe: Håper du slipper mer ventetid nå og at lillmor kommer snart :)

Skrevet

Venter fortsatt her i heimen ;) Vært hos jordmor og alt var i skjønneste orden. Blodtrykket er på tur oppover, og siden mitt er så lavt i utgangspunktet så skal jeg være obs hvis undertrykket bikker 80 - foreløpig ligger det på 70 da, og jeg har ingen hevelser, ingen sport av protein og heller ikke noe annet som kan tyde på SF, så tror vel ikke det er noen fare for det.

Time på sykehuset neste torsdag - dag 7 - hvis det ikke har skjedd noe, og eventuell igangsetting seinest på dag 11. Håper jeg slipper det :sjenert:

Skrevet

Det var da veldig da....håper du slipper å vente så særlig mye lengre på lillemor nå :) Men godt du blir godt fulgt opp av jordmor da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...