Kykkelikokos Skrevet 12. august 2010 #4801 Skrevet 12. august 2010 Får håpe du rekker å slappe litt av hjemme før bebisen kommer da
angelou Skrevet 14. august 2010 Forfatter #4802 Skrevet 14. august 2010 Akkurat hatt besøk av pappa og sambo i noen dager, SÅ koselig, har ikke sett dem på kjempelenge og K har virkelig fått kosa seg og bygd togbane til den store gullmedaljen, mens jeg har fått slappet av, sovet litt og nytt å ha familien min her. I dag har jeg hatt flere vonde kynnere, og så har det kommet bittelitt slim i trusa Skal til frisøren på mandag, og på babyshop inkl. lunsjdate med kjæresten på tirsdag, men etter det kan hun bare komme
Småkjekset Skrevet 14. august 2010 #4803 Skrevet 14. august 2010 Blir spennende å se når hun bestemmer seg for å komme
angelou Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4804 Skrevet 15. august 2010 Å, jeg tror jeg begynner å bli lei nå altså... Eller ikke lei, men sliten - har vondt alle steder, for ikke å snakke om at jeg ikke greier å hverken være mamma eller kjæreste om dagen, og det er skikkelig kjipt
Spatula Skrevet 15. august 2010 #4805 Skrevet 15. august 2010 Det blir bedre veldig snart - og det med den kjærestegreia, den skjønner jeg veldig godt. Og jeg er sikker på at du gjør så godt du kan for lillegutt
angelou Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4806 Skrevet 15. august 2010 Gjør så godt jeg kan ja, men det er så kjipt å ikke strekke til. Å ikke kunne sparke ball med han, å ikke kunne gå ut med han noe særlig aleine, for hvis han stikker (min sønn - rømlingen) så har jeg ikke sjans til å følge etter, å ikke kunne ta han med på ting i helgene fordi jeg ikke orker. Nei, i dag har jeg skikkelig vondt i mammahjertet mitt Jeg er faktisk VELDIG glad for at sambo er sykmeldt nå, for da har han iallefall en pappa som er der... Men, nå er vi snart i mål, men akkurat i dag bare virker det så veldig lenge til. It`s one of those days
angelou Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4807 Skrevet 15. august 2010 (endret) dobbelpost Endret 15. august 2010 av angelou
Lucky? Skrevet 16. august 2010 #4808 Skrevet 16. august 2010 Tenk 38 uker i morgen og permisjonen er igang Håper du slipper å vente så altfor lenge til nå da, blir nok deilig å bli mer mobil igjen tenker jeg Ønsker deg lykke til
angelou Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4809 Skrevet 17. august 2010 Jeg skremte sambo i går Ikke med vilje da men Han dro på fisking i går kveld, skulle bare en liten tur, men når jeg våkna klokka tre i natt så hadde han ikke kommet hjem enda. Så da ble jo jeg bekymra, så jeg ringte han da... Og fikk streng beskjed om at det fikk jeg IKKE gjøre flere ganger, hjertet hans hadde nesten stoppa, for han var sikker på det var fødsel på gang I dag skal vi en tur på babyshop og kjøpe lekegrind, og så skal vi spise lunsj etterpå, bare jeg og han - kose oss litt :rødme: K er i barnehagen, hadde ikke lyst i dag, er nok en overgang for han å begynne på stor avdeling, og så er han jo yngst der også, så merker at han ikke er helt trygg enda nei, har litt vondt av å gå fra han da Han gråter ikke eller noe, bare ser betutta ut, men de sier det går veldig greit, så da får jeg høre på dem
Havfrua Skrevet 17. august 2010 #4810 Skrevet 17. august 2010 Høres ut som at sønnen din gjør samme erfaring i barnehagen som gutten min. Det tok en drøy uke før det gikk helt knirkefritt å levere. Ikke noe gråting her heller men heller ikke så veldig fornøyd. Er nok litt overgang å være minst igjen, flere barn å forholde seg til osv. Kos deg med din kjære i dag også håper jeg den siste tida ikke blir for langtekkelig.
Lucky? Skrevet 17. august 2010 #4811 Skrevet 17. august 2010 Stakkars sambo Deilig med en fridag sammen da, godt å få handlet og gjort mest mulig klart før den lille kommer Er ikke uvanlig at det er litt overgang å komme på stor avdeling nei, men det går seg fort til
angelou Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4812 Skrevet 18. august 2010 Det gjør det nok, og det går veldig greit når han er der, men han LØPER ikke inn i barnehagen om dagen og han holder litt ekstra godt i hånda mi når vi kommer Men, men - et par uker til nå så er det meste gjort tenker jeg Sååå trøtt, kunne sovet hele dagen jeg, hadde helt glemt hvor trøtt man blir på slutten.
angelou Skrevet 20. august 2010 Forfatter #4813 Skrevet 20. august 2010 Vært hos jordmor i dag og hodet er festet K festet seg jo aldri før fødselen, men det har hun altså gjort Mannen var også med i dag, det var veldig koselig, så var vi på kafè etterpå :rødme: Tenkte på det i går kveld, hvor fint vi egentlig har det. Vi har det bedre og bedre jo mer vi er sammen, de gangene vi ikke har det så bra er når vi ser hverandre lite, og det må jo være et godt tegn Nå er det helg Ikke det at det er så stor forskjell nå om dagen, men da har andre folk fri også Ifølge JM så er jeg fødeklar så det holder, så håper hun tipper rett ifht fødsel denne gangen også, det hadde nemlig passet veldig fint å få litt før termin på grunn av mannens jobb Og så må jeg skryte litt av sønnen min - han har visst begynt å gå på do hele tiden i barnehagen, så nå ville de begynne å prøve uten bleie på dagen når de er inne. Så imorgen skal jeg avsted og kjøpe truser til den lille klumpen min Han har tisset på do lenge, men har aldri sagt fra til oss, så vi har bare tatt han på do hver gang vi har skifta bleie, men nå hadde han begynt å si fra
Neytiri Skrevet 22. august 2010 #4814 Skrevet 22. august 2010 for at hodet til snuppa er festet....nærmer seg nå gitt!!!! og for STORE K som snart kanskje ikke er bleiebarn
Lucky? Skrevet 23. august 2010 #4815 Skrevet 23. august 2010 Så flott at hodet er festet! Da kommer hun nok snart skal du se, hvis hun ikke er her allerede?? Godt å høre at du og mannen har det fint Flinke K som er klar for bleieslutt
angelou Skrevet 23. august 2010 Forfatter #4816 Skrevet 23. august 2010 (endret) Vi har det veldig fint sammen ja Snille mannen min Her er det ikke tegn på at det skjer noe som helst, har endel kynnere med jevne mellomrom, men ellers...nada Men sånn var det sist også, poff, så fikk jeg plutselig rier 39 uker i dag Så nå er det faktisk bare litt over to uker til jeg skal på en eventuell overtidskontroll (på dag 7 over termin her), da er det liksom ikke lenge igjen :dåne: Prøver å bruke tiden godt og bare kose meg og holde meg mest mulig uthvilt K er flink ja, han har blitt så stor gutten min :rødme: Endret 23. august 2010 av angelou
dreia Skrevet 23. august 2010 #4817 Skrevet 23. august 2010 *sniklesar* På tide å få deg på "Mine innlegg" nå. Det kan jo skje noko kva dag som helst. Flinke K som snart er kvitt bleiene på dagtid.
angelou Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4818 Skrevet 24. august 2010 Koselig å se deg her inne Dreia Ja, blir veldig spennende å se hvordan det går uten bleier At han er født seint på året spiller iallefall foreløpig ingen rolle. Det er to gutter som prøver bleieslutt på avdelinga der nå, og begge er født i november/desember, mens de guttene som er født på våren samme år fortsatt går med bleier og sier ifølge foreldrene at "jeg er for liten til å slutte med bleie" Min tur å stå opp i dag, og levere i barnehagen, og det skjærer seg HVER morgen. Uansett hvor riktig jeg prøver å gjøre det så blir det MINST et raserianfall før vi er ute av døra, men, men - han var så blid når jeg gikk igjen i dag, så da er det jo greit, og man kan vel ikke forvente annet heller med en treåring (snart) i hus Nå skal jeg drikke opp teen min og vaske gulvene her, sambo støvsuga i går, og henge opp ei maskin med klær. Og så skal jeg legge meg litt igjen når jeg har gjort det Var på besøk hos ei venninne igår, kosa meg sånn, er så lenge siden jeg har vært sosial at det er en skam...
Umuriel Skrevet 24. august 2010 #4819 Skrevet 24. august 2010 Så flink han er! Det er så bra når barna selv gir uttrykk for at de er klare for å slutte med bleie, S sluttet jo rett og slett bare å tisse i bleia fordi han syns det var ekkelt. Men nattbleia har vi ikke kvittet oss med, den er våt hver morgen. Men de er jo så små enda, ikke tre år engang! Nå har du ikke lenge igjen!
angelou Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4820 Skrevet 24. august 2010 Han hadde selvfølgelig vært løs i magen i dag og bæsja to ganger i buksa, han nekter nemlig å bæsje på do enda, og hadde sikkert ikke helt kontroll. Pleier nemlig å være på nummer to morgen og kveld, men har hatt litt hard mage i det siste og tydeligvis løsna det i dag Men han hadde ikke tissa på seg da I dag når jeg kom og henta i barnehagen så fikk jeg masse rare blikk fra alle som jobbet der. Skjønte ingenting, før hun ene sa at K hadde pratet hele dagen om lillesøstra han hadde fått og at han skulle besøke mamma på sykehuset, så de syntes det var litt pussig at jeg hadde stor mage Så vi spurte han når vi kom hjem om han gleda seg til lillesøster kom og prøvde å forklare han at hun bare måtte være i magen litt til først. Da sa han bare " da blir jeg så glad når lillesøster kom igår" Stakkaren er litt forvirra, og veeeeldig søt som gleder seg til å bli storebror
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå