Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for mageskryt snupper :klemmer:

Er så fælt at ferien snart er over og sambo skal begynne på jobb igjen :( Og jeg har ikke helt skjønt at jeg ikke skal på jobb på mandag. Eller - jeg skal på jobb mandag-onsdag neste uke, men bare en liten tur for å rydde, ha litt opplæring osv. Men fra torsdag er det HELT permisjon :):hoppe:

Det meste er vel i orden til snuppa nå ja, er iallefall ikke noe jeg stresser med skal være ordnet før hun kommer egentlig. Så lenge hun har et sted å sove og bleier og klær så er vel alt greit ;)

Stresser mye mindre med det denne gangen kjenner jeg :) Bær vel kanskje tenke på å pakke sykehusbagen snart også, eller iallefall skrive liste over hva jeg skal ha med meg...

Skrevet

Fine magen ja. :Nikke:

Nå er det ikke lenge igjen altså....blir spennende å se når hun kommer. Er vel ikke så unaturlig at man stresser litt mindre før fødselen når man venter nr 2. ;)

Lykke til med de siste dagene på jobben.

:kose:

Skrevet

Ikke lenge igjent til permisjon nå :strix:

Skrevet (endret)

Å, tippeliste har jeg glemt. Bare å tippe i vei - termin er 2. september :) Jeg tror hun kommer noen dager før, av en eller annen grunn, så jeg tipper 29.august :)

Lucky?: 26.august

Småkjekset: 27.august

Icing: 28.august

Angelou: 29.august

Eeyore: 30.august

Havfrua og jente_79: 31.august

Endret av angelou
Skrevet

Deler gjerne bursdagen til sønnen min jeg altså og tipper 31. august :)

Skrevet

Tipper 27. august jeg da :jepp:

Skrevet

Da har jeg kjøpt meg ny stelleveske, Manduca bæresele og elastisk bæresjal :hoppe: Det lukter svidd VISA her nå, for her om dagen handlet jeg masse klær til meg selv på Ellos og HM også :ler: Nettshopping er gøy, særlig når man ikke har bekken til å gå i butikker :)

Men, har ikke så svart samvittighet for det egentlig, for vi har jo ikke vært på noe ferie i år, så da shopper jeg for feriepengene mine isteden :fnise:

Skrevet

28. August, kommer lillesnuppa ;)

Skrevet

Å, i dag er jeg så sliiiiiiiten :( I natt har jeg hatt så vondt i bekkenet at jeg nesten ikke har sovet, enda jeg gjorde ingenting i går. Det verket som besatt og klokka fem så gå jeg opp og tok to paracet. Når de virka så ble jeg bare liggende å vente på at lillegutt skulle våkne, og det gjorde han ikke før halv ni....

Har ikke så mye å gå på når man ikke får sove altså, jeg kjenner det...

Så nå gleder jeg meg til permisjonen begynner og lillegutt skal i barnehagen, da skal jeg sove på dagen, i tiiiimesviiis :ler:

Drittvær her i dag, og en liten en som kjeder seg, så det blir nok å finne på noe etterhvert. Snakket om lekeland, kan plassere meg på en stol jeg mens sambo løper etter K :fnise:

Skrevet

Pass på deg selv nå :klem: Og ikke glem at av og til så får man ikke de 3 ukene på forhånd til å slappe av... Klumpen min kom 2 dager etter permisjonsstart ;) (at det fullstendig var min egen beslutning ser vi helt bortifra :fnise: )

Skrevet

Jeg tror det blir litt enklere å ta vare på seg selv og slappe av når man ikke har en på to og et halvt som krever MASSE oppmerksomhet, så tror det blir litt greiere til uka. Nå er mannen blitt sykmeldt også, så da skal vi gå oppå hverandre aleine hjemme i to uker til, kan bli spennende :ler:

Han synes forøvrig at hun bare kan komme så han får igjen kjæresten sin, og jeg skal vel ikke si meg helt uenig i det ;)

Skrevet

:kose: Må si jeg savnet ikke bekkenproblemene.....hold ut, ikke lenge igjen nå ;)

:klem:

Skrevet

Hmm, følte for å tippe bursdagen min. Men siden det er godt på overtid og jeg egentlig ikke tror du går så mye over får jeg tippe noe annet.

Jeg tipper 31. august. :)

Skrevet

Jeg tipper 26.august :)

Skal nok bli deilig å få K i barnehagen litt igjen ja, trenger tid til å slappe av du nå :Nikke:

Kjekt at mannen er sykemeldt da, kan du slappe av og han ordne i huset :tommelsmil:

Skrevet

Hehe, mannen er så opptatt av å fiske om natta han, så sover til langt på dag :ler:

Har helt glemt å :hoppe: for 37 uker igår, og ingen prematur baby lenger :hoppe: Og i morgen er siste dag på jobb, på leeeeenge :sjarmor: Jobbet bare noen timer i går og idag også, så helt greit, men jammen blir det godt å ha helt permisjon :)

I morgen kommer pappa på besøk, gleder meg :)

Skrevet (endret)

Nå skal jeg ikke på jobb igjen før 08.august 2011 :dåne: :hoppe:

Endret av angelou

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...