angelou Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #4741 Skrevet 21. juni 2010 Bekkenet er mye bedre På torsdag kveld så løp jeg ned kjellertrappa :dåne: Jeg er litt verre igjen nå da, etter mye trasking i helga, men skal dit igjen i morgen. Fy søren altså, det er så godt! Og det tyder på at det meste sitter i en allerede fucked up muskulatur som skyldes en skjev rygg og et sete som ikke har vært bra på mange år, og egentlig ikke har så mye med bekkenet å gjøre Vi hadde en kjempetur, det beste av alt var at når vi kom dit på fredagen så hadde de oppgradert rommet vårt til suite Så vi har levd som grever, shoppa masse til ungene (ingenting til oss selv...) og spist masse god mat K hadde det helt fortreffelig hos bestefar også, så var en flott helg for hele familien Og litt kjedelig å tenke på hvor lenge det blir til neste gang
Epica Skrevet 22. juni 2010 #4742 Skrevet 22. juni 2010 (endret) Så godt du har kost deg på tur! Og så bra bekkenet er mye bedre! Endret 22. juni 2010 av Epica
angelou Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #4744 Skrevet 23. juni 2010 Den begynte egentlig bra da, jeg er sykmeldt på onsdager, så vi sov lenge, spiste frokost hjemme og kosa oss. Men så ble alt HELT galt når jeg leverte i barnehagen, han ble kjempesint fordi han ikke fikk leke, men måtte sitte ved bordet sammen med de andre barna, og jeg har ikke tålmodighet til å gjøre de riktige tingene som for eksempel å avlede han for at han skal roe seg, så jeg tok han i armen og satte han på fanget til ei som jobber der og sa at nå måtte han slutte og tulle, og da ble alt blæææææ, han ble hysterisk, tårene spruta og alt var bare fælt.... Og når jeg gikk så bare hulka han, strakte armene mot meg og ropte "mamma`n min!" Men, men - vi har våre trass-runder om dagen, men akkurat i dag var det ikke noe bra for mamma`n ... Skal nok hente litt tidlig i dag
Neytiri Skrevet 23. juni 2010 #4745 Skrevet 23. juni 2010 uff da Må si som jeg sa til Epica, etter dagen i barnehagen blir han nok bare glad å se mamma sin igjen tenker jeg! Er for mye gøy i barnehagen å gå å være sur på mamma hele dagen
Epica Skrevet 23. juni 2010 #4746 Skrevet 23. juni 2010 Ååååå Høres akkuratt ut som en typisk episode mellom meg og snuppa! Uff det er ikke lett å være mor.. Men guuu så kos det er også... Ikke lett med den tålmodigheten.. :gjeiper: Jeg er akkuratt lik deg.... du er ikke alene.. Og de har nok bare bra av å se at de ikke kan bare få kos og avledning hver gang de skaper seg, vi må være litt strenge for å oppnå respekt
Kykkelikokos Skrevet 24. juni 2010 #4748 Skrevet 24. juni 2010 Godt å se at det ikke bare er vi som har en trassen unge. I dag måtte faren bare lempe henne inn til en ansatt i barnehagen, fordi hun nektet å ta av seg sko og jakke.
angelou Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #4749 Skrevet 25. juni 2010 Jaja, det hører vel med, selv om det er frustrerende innimellom. Sliter nok mer med det enn vanlig nå fordi jeg er så mye aleine. I dag kom sambo hjem halv fire Så i dag har vi vært og kjøpt seng til lillegutt Skal hente den på onsdag, og neste helg skal vi hente vogna også Og så er det heeelg, og det er godt det, bare to uker igjen på jobb
Kykkelikokos Skrevet 29. juni 2010 #4750 Skrevet 29. juni 2010 Solgte dere unna alt etter førstemann?
angelou Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #4751 Skrevet 29. juni 2010 Nei Men K skal få sor seng, siden frøkna skal ha sprinkelsenga. Og vogna vi har er temmelig utslitt og skranglete, så vi bestemte oss for å kjøpe ny. Er vel forsåvidt det eneste vi har kjøpt nytt Og jo, lekegrind, men skal sies at den vi hadde sist var arvegods fra meg, og har blitt brukt til 12 barn
angelou Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #4752 Skrevet 1. juli 2010 Hatt ei veldig fin uke jeg Sambo har faktisk ikke jobbet så seint, bortsett fra i dag, K har vært blid og fornøyd (har helt klart en sammenheng med at pappaen er hjemme) og formen har vært tålelig bra Var på kontroll i går da, og alt var helt fin, SF-mål ligger fortsatt over det grønne feltet, men det følger kurven sin, så var ikke noen grunn til å sjekke nærmere, hjertelyd var sterk og fin, urinen bra og så fikk jeg 1 på ødem, men det regnet jeg med siden varmen har kommet. Gått opp en kilo siden sist, dvs på fire uker, 8 totalt til nå. Snart helg igjen også, og det betyr ei uke igjen på jobb
Havfrua Skrevet 2. juli 2010 #4754 Skrevet 2. juli 2010 Samme her, bare 1 uke igjen før jeg går i 3 uker ferie. Så flott at alt stod så bra til på kontrollen.
angelou Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #4755 Skrevet 5. juli 2010 Puh - jeg er varm jeg :gjeiper: Men det er deilig også da Bare tre dager igjen å jobbe jo Synes de siste ukene har gått veldig fort I helga var jeg på loftet og fant babytøy :rødme: Så nå har jeg sortert og gjort klart til vasking Sprinkelsenga er satt på soverommet igjen, og mangler bare ny sengekant før den er klar til ny baby K fikk jo stor seng i helga, og ser ingen vits i å pakke bort sprinkelsenga bare for noen uker Så da står den der da :rødme:
Lucky? Skrevet 5. juli 2010 #4756 Skrevet 5. juli 2010 Kan tenke meg det er varme dager for deg om dagen ja og bedre blir det nok ikke Så moro med ny seng til K, går det bra å sove der eller? for at alt stod bra til på kontrollen
angelou Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #4757 Skrevet 6. juli 2010 Det går kjempefint å sove i stor seng. Han har jo sovet i sprinkelseng fram til nå, men uten den ene siden, så han har forsåvidt kunne stått opp tidligere også, men det har aldri vært noe problem. Tror han koser seg i nysenga si jeg
jente 79 Skrevet 6. juli 2010 #4758 Skrevet 6. juli 2010 Kan tenke meg det var stas med stor seng. Lurer på om storebror skal få det snart også, må bare få kjøpt den først... Kos deg i sommervarmen, tenk at det snart er ferie og permisjon... Synes vi akkurat ventet på positiv graviditetstest jeg....
Umuriel Skrevet 7. juli 2010 #4760 Skrevet 7. juli 2010 Nais vogn Og finfin mage Begynner å nærme seg nå ja! Tida går så utrolig fort når andre går gravid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå