Kykkelikokos Skrevet 18. mai 2010 #4661 Skrevet 18. mai 2010 Så koselig med en liten jente! Gratulerer så mye!
jente 79 Skrevet 18. mai 2010 #4662 Skrevet 18. mai 2010 Så koselig med ei lita jente da vi koser oss veldig med en av hvert!!!
angelou Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #4665 Skrevet 24. mai 2010 Takk Hadde vært veldig glad uansett, men kos å få vite kjønnet da Ikke så mye innom om dagen, skjer mye med oppussing i heimen og sånn, men kommer sterkere tilbake
Simpleminded Skrevet 24. mai 2010 #4666 Skrevet 24. mai 2010 Forstår godt at hverdagen er travel Og den blir ikke mindre travel etter babyen har kommet, men dobbelt så koselig blir den Hvordan føler du dette svangerskapet er i forhold til ditt første? Er det ei aktiv jente eller rolig og bedagelig? Ha en fortsatt fin mandag!
angelou Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #4667 Skrevet 25. mai 2010 (endret) Jeg gleder meg til å gå hjemme i permisjon og håper tiden FLYR Er veldig forskjell på de to små ja, mens K var en ganske rolig type med for det meste glidende bevegelser, så er lille snuppa vår i ferd med å øve seg på å enten bli bokser eller fotballsparker tror jeg Og alt annet har vært forskjellig også egentlig Sliiiiten i dag K er veldig plaget med allergi om dagen og sover dårlig, og nå begynner jeg å bli forkjøla. Men i morgen er det sykedag og den skal brukes godt Heldigvis er vi ferdige i huset Endret 25. mai 2010 av angelou
jente 79 Skrevet 27. mai 2010 #4668 Skrevet 27. mai 2010 Morsomt å merke sånn forskjell da. Mine svangerskap var veldig like, selv om jeg også kjente litt forskjell i bevegelsene. Får håpe formen blir bedre snart
Simpleminded Skrevet 27. mai 2010 #4669 Skrevet 27. mai 2010 Jeg merket også veldig forskjell på bevegelsene i magen fra første til andremann.. Selv om vi ikke visste kjønn så gjettet alle sammen at det kom til å bli gutt denne gangen da jeg fortalte om de kraftige sparkene og at h*n var en aktiv baby Så kjedelig med allergi Håper K føler seg bedre nå..
angelou Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #4670 Skrevet 28. mai 2010 Tror det er pollenallergien min som bare blir dobbelt så ille når jeg er gravid jeg Men, men - er vel snart over det verste nå. Er sliten denne uka, hadde gleda meg til ei rolig uke, men den blir på en måte litt ødelagt når man er potte tett Nå er det snart helg, jeg er på jobb, og har fortsatt ikke fått gjort noe fornuftig, så er vel på tide å få rævva i gir vel
Umuriel Skrevet 28. mai 2010 #4671 Skrevet 28. mai 2010 Jeg var også potte tett de siste tre månedene av svangerskapet. Det er rett og slett slimhinnene som blir ekstra væskefylte og hovner opp. Måtte bruke nesespray for å klare å puste, men dagen etter fødselen var det borte Husker forresten at jeg glemte nesesprayen hjemme da jeg skulle føde, men de hadde nesedråper på fødestua. Så det er nok ganske vanlig
angelou Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #4672 Skrevet 31. mai 2010 Var slik med K jeg også, avhengig av nesespray, og det gikk over dagen ette fødselen Nå har jeg mistet stemmen, så jaaadaaa, morsomt dette gitt Og så har jeg vasket badet mitt, det nye fine badet mitt, vasker det annenhver dag Tok det skikkelig i dag da, med det resultat at jeg nok sliter med å komme meg opp av sofaen etterpå. Gutta har reist for å kjøpe fiskestang, så jeg sitter nå her med vondt i rumpa Er så lei av jobben om dagen, jobber jo bare fra halv ni til halv tre, men er RÅsliten når jeg kommer hjem, og sliter med blodtrykksfall flere ganger daglig, det er så vemmelig....
Spatula Skrevet 31. mai 2010 #4673 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er også avhengig av nesespray Jeg har prøvd å klare meg uten en hel natt, men den ble nokså søvnløs.. Gleder meg til lilletrulta er ute og jeg kan puste godt uten spray om nettene Du kan jo alltids slå ihjel litt tid på en kjedelig jobb her på KG
angelou Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #4674 Skrevet 31. mai 2010 Jobben er heldigvis ikke kjedelig, jeg synes bare det er kjedelig å jobbe Vil ha fri, sove midt på dagen når jeg trenger, og nyte solen. Men, men - bare seks uker igjen på jobb før det er fire uker sommerferie, og så permisjon rett etter det Håper det går veldig fort!
angelou Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #4675 Skrevet 31. mai 2010 Har forresten dilla - på jordbær og vannmelon Bytta bort kveldsstell mot at sambo reiste på butikken, så jeg får jordbær med fløtemelk på til kvelds, naaaam :gjeiper: Og i helga har jeg spist en halv vannmelon, nesten aleine
Simpleminded Skrevet 31. mai 2010 #4676 Skrevet 31. mai 2010 Å, det hørtes godt ut! Nesten så jeg får lyst til å gå ut og kjøpe det selv... - og jeg er ikke gravid engang! En halv vannmelon på lille angelou Tenker det var en skikkelig god vannmelon! Men har man dilla så har man dilla
Spatula Skrevet 31. mai 2010 #4677 Skrevet 31. mai 2010 Hadde du sett statusen min på FB nå.. så hadde du sett at jeg for to timer siden oppdatert "Jordbær og vannmelon yummy in my tummy" jeg får ikke nok for tiden
Umuriel Skrevet 31. mai 2010 #4678 Skrevet 31. mai 2010 Åh, men jordbær og vannmelon er jo knallgodt! Jeg hadde dilla på epler og appelsinjuice, men har nesten ikke spist epler de siste to årene. Ble vel metta på det. Først nå har jeg fått fingeren ut og begynt med DQ, forresten. Nå må det skje noe her snart!!
jente 79 Skrevet 31. mai 2010 #4679 Skrevet 31. mai 2010 Bare 6 uker igjen på jobb , det går fort!!! Men kanskje du skulle tatt en prat med legen, høres ut som du kanskje jobber litt mye...
angelou Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #4680 Skrevet 31. mai 2010 Har trua på det jeg Umuriel Håper det skjer noe snart Akkurat spist en halv kurv med jordbær med fløtemelk, åååå, det var godt. Kunne spist resten også, men stakkars sambo måtte nesten få han også Mett :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå