angelou Skrevet 15. april 2010 Forfatter #4602 Skrevet 15. april 2010 Snufs. Har hatt to dårlige dager på rad, og den tredje kommer idag. Er så sliiiiiten Og jeg som var så full av fart når jeg var hos legen på mandag...Jeg vil bare sove jeg...
Pupsilure Skrevet 15. april 2010 #4603 Skrevet 15. april 2010 Uff da Ikke greit å være så sliten, kjenner igjen det
Neytiri Skrevet 15. april 2010 #4604 Skrevet 15. april 2010 Uff kjenner meg igjen jeg også...har du jobbet mye eller? du har jo også en til du må se etter...så ikke rart du er trøtt
angelou Skrevet 15. april 2010 Forfatter #4605 Skrevet 15. april 2010 Ja, jeg har jobbet mye nå, har femten timer overtid på ni dager.... Så har bestemt meg for å jobbe halv dag i morgen
angelou Skrevet 19. april 2010 Forfatter #4606 Skrevet 19. april 2010 Har hatt ei kjempefin helg hos svigers. Blitt skikkelig bortskjemt, fotpleie og nye klær av svigerstemor og greier Pluss at de passet K masse, så har virkelig fått lada batteriene. Nå er det bare to uker på jobb før jeg skal ha ei uke ferie
Kykkelikokos Skrevet 19. april 2010 #4607 Skrevet 19. april 2010 Så delig med ferie Det fortjener du!
angelou Skrevet 19. april 2010 Forfatter #4608 Skrevet 19. april 2010 Takk Jeg skal i tre konfirmasjoner, to helger etter hverandre, på hjemstedet mitt, så da tok jeg likegodt ei uke ferie. Skal bare kose meg med familien min, pappa har ferie den uka, så skal nok være enn del der og hos besteforeldrene mine som er pensjonister Håper det blir fint vær Mandag og jeg er stuptrøtt. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre i forhold til det stående tilbudet om sykmelding fra legen akkurat nå. Jeg må bestemme meg snart... I morgen har jeg hjemmekontor, og så får jeg besøk av en KG-venninne til middag, jeg gleder meg Det blir kyllingsalat med pesto, pinjekjerne, feta, pasta og masse annet digg til middag, med hjemmelaget focaccia - nesten lyst å lage det nå så jeg kan spise, for det er så gooodt
Kykkelikokos Skrevet 20. april 2010 #4609 Skrevet 20. april 2010 Kos deg med middagsbesøk Ville ha tatt sykemeldingen, jeg, så kan du heller vurdere å friskmelde deg etter hvert hvis formen tar seg opp.
angelou Skrevet 21. april 2010 Forfatter #4612 Skrevet 21. april 2010 Hadde en rolig dag hjemme i går, med kjempekoselig besøk på ettermiddagen, men likevel så var jeg helt FERDIG når kvelden kom I dag er det ledersamling på jobb, gleder meg til faglig input og hotell-lunsj :gjeiper: Sitter med litt hjemmekontor på morran, koser meg med en kopp te og et stykke brownie fra igår, nammis 21 uker
Kykkelikokos Skrevet 21. april 2010 #4613 Skrevet 21. april 2010 Dette går jo unna i en fei Gratulerer med 21 uker!
angelou Skrevet 22. april 2010 Forfatter #4614 Skrevet 22. april 2010 Da har jeg snakket med legen, 40 % sykmeldt fram til 12.mai, og så skal jeg ta en ny vurdering etter å ha vært på kontroll til jordmor da for å se om jeg trengte mer. Men det håper jeg virkelig ikke jeg gjør Begynner en time seinere hver morgen, sykedag på onsdager og halv dag fredager, eventuelt slutte tidligere to dager i uka, vi får se hva vi får til. Snakket med sjefene mine, som ikke var så happy, men, men - det skjønner jeg jo. Så nå er det bare å sette seg ned og finne arbeidsoppgaver jeg må kvitte meg meg og som må overføres til andre. De lurte veldig på om de ikke kunne få til mer med tilrettelegging da, og det hadde sikkert funket det his jeg hadde vært skrudd sammen annerledes Men jeg greier ikke utnytte ordningen fordi jeg er altfor samvittighetsfull, og de kjenner meg jo, så skjønte det veldig godt. Føles sikkert greit etterhvert, men akkurat nå synes jeg dette er pyton
Kykkelikokos Skrevet 22. april 2010 #4615 Skrevet 22. april 2010 Kjedelig at man skal sitte igjen med en svart samvittighet. Synes alle ledere burde klare å vise seg fra sin beste side når det gjelder slike ting. Det føles noen ganger utrolig belastende når det er så tydelig at de "Ikke er så happy". Men man må bare legge slik til sides så godt man kan.
Neytiri Skrevet 22. april 2010 #4616 Skrevet 22. april 2010 Godt at du tenker på deg og lille også da, og tro meg, jeg skjønner hva det er å ha "ikke så happy" sjefer....desverre synes jeg samvittigheten ødelegger oss mer en originale problemet til å begynne med Håper du klarer å bare sette deg litt ned og slappe av når du trenger det
angelou Skrevet 23. april 2010 Forfatter #4617 Skrevet 23. april 2010 Jeg synes det er skikkelig kjipt jeg, akkurat som jeg ikke har lyst å være en gravid uten plager som bobler over av energi liksom Og tilrettelegging funker jo bare dersom de tar bort noen arbeidsoppgaver, og det gjør de jo ikke, de bare legger på enda mer, og da ender man jo opp med å jobbe LANGE dager isteden for korte. Nå, med sykmelding, så MÅ de jo ta bort arbeidsoppgaver. Og det vet de også, heldigvis. Alternativet er jo at jeg fortsetter som nå og ender opp med å bli borte på full tid, og det er hverken de eller jeg tjent med. Men, men - nå er det nå slik, det går seg til etterhvert. Jeg må selv ta ansvaret for å bli kvitt noen av oppgavene mine da, så skal sette meg ned med sjefen på mandag. Nå er det helg Og så er det bare ei uke på jobb før jeg skal hjem ei uke på ferie, å, jeg gleder meg. I tillegg så har jeg og sambo bestil hotell i to netter i juni, bare oss to, på kjærestetur før lille spire kommer :rødme: Lille mini i magen er kjempeaktiv om dagen, her om kvelden hadde sambo kosa med magen og kjent masse spark mens jeg sov
angelou Skrevet 26. april 2010 Forfatter #4618 Skrevet 26. april 2010 Uvant, hjemme fra jobb klokka to Nå skal jeg sove en time, og så skal jeg hente i barnehagen, i dag er det både foreldremøte og dugnad i borettslaget, så da får vi ta en ting hver jeg og sambo, mens svigers passer K
Kykkelikokos Skrevet 27. april 2010 #4619 Skrevet 27. april 2010 Usj, dugnad ja.. Det er vel dugnad hos oss også snart tenker jeg.
angelou Skrevet 27. april 2010 Forfatter #4620 Skrevet 27. april 2010 (endret) Dugnad i borettslaget i går og dugnad i barnehagen neste mandag. Men da har jeg og lillemann reist på ferie, så det får gubben ta seg av Endret 27. april 2010 av angelou
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå