Neytiri Skrevet 25. mars 2010 #4561 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Så fint alt så bra ut, så utrolig sta babyer vi har da Angelou!! Håper å kunne se bumba i morra sprellendes og som viser oss mellom beina Endret 25. mars 2010 av Neytiri
angelou Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #4562 Skrevet 25. mars 2010 Sta ja Lillemann var likedan, kryssa beina godt både på ordinær UL og 3d - UL ... og han er forsåvidt sta enda, men egentlig ikke så blyg av seg
angelou Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #4563 Skrevet 26. mars 2010 Da tar jeg en liten påskeferie til hjemlige trakter, gleder meg Første gangen jeg ser mamma`n min siden jeg fant ut at jeg ble gravid GOOOOD PÅÅÅÅSKE alle sammen, og hipp hurra for ferie!!!
Lucky? Skrevet 27. mars 2010 #4564 Skrevet 27. mars 2010 Så godt å høre at alt så fint ut på ul Blir spennende å se om det er en liten eller som gjemmer seg der inne når den tid kommer da God påske og kos deg på hjemlige trakter
angelou Skrevet 2. april 2010 Forfatter #4566 Skrevet 2. april 2010 Takk for det Vi har hatt det kjempefint, først noen kjempefine dager på vestlandet sammen med familien min, og så to dager på fjellet med dårlig vær. Nå er vi hjemme igjen, og jeg gleder meg til å ha noen gode avslappende dager her før det er jobb igjen Magebilde
Neytiri Skrevet 2. april 2010 #4568 Skrevet 2. april 2010 Så søt mage du har fått Angelou......husker ikk om jeg tippet før, men jeg ville nesten sagt at det ser litt ut som en jentemage det :rødme:
angelou Skrevet 3. april 2010 Forfatter #4569 Skrevet 3. april 2010 Du tippa jente Neytiri Å, det er så spennende, jeg vil vite hva det eeeer
Neytiri Skrevet 3. april 2010 #4570 Skrevet 3. april 2010 Du tippa jente Neytiri Å, det er så spennende, jeg vil vite hva det eeeer Ja ok, ikke rart, det ligner en "jente" mage om man skal tro på sånne ting og jaaaaaaaaaaaaaa jeg skjønner deg såå utrolig godt at du vil vite, for det vil jeg også!!!!! Bumba er jo så sjenert Men jordmora sa det er like vanlig å ikke vite som å få vite på ultralyd....men jeg synes mer eller mindre alle her vet hva dem venter :klø:
angelou Skrevet 3. april 2010 Forfatter #4571 Skrevet 3. april 2010 Det synes jeg også... Vi fikk ikke vite sist heller vi Men har bestemt oss for 3D denne gangen også, men hadde det med K, fikk ikke vite kjønn da heller Er mest for opplevelsens skyld, og så kan vi jo ikke gjøre forskjell på dem
Umuriel Skrevet 3. april 2010 #4572 Skrevet 3. april 2010 Oi, du har jo fått en skikkelig babykul! Artig!
jente 79 Skrevet 4. april 2010 #4573 Skrevet 4. april 2010 Koselig å høre at alt var bra med babyen, blir spennende om dere får vite kjønn på 3D Håper du har hatt en fin påske. kjempefin mage
Havfrua Skrevet 6. april 2010 #4574 Skrevet 6. april 2010 Så fin mage. Håper babyen er litt mere samarbeidsvillig på 3D-UL da slik at dere får vite kjønnet.
angelou Skrevet 6. april 2010 Forfatter #4575 Skrevet 6. april 2010 Har bestilt time til 3D nå 18. mai, åååå, gleder meg!!!
Neytiri Skrevet 6. april 2010 #4576 Skrevet 6. april 2010 for 3D UL!!! Jeg vil også....lurer på om jeg skal bestille nå for å få time i mai :klø:
angelou Skrevet 6. april 2010 Forfatter #4577 Skrevet 6. april 2010 Jeg bare bestilte nå jeg, like greit, da var jeg sikker på å få time iallefall
Lucky? Skrevet 7. april 2010 #4579 Skrevet 7. april 2010 Så fin mage Kan ikke gjemme den lenger nå Spennende med 3D ul da Ha en fin kveld
angelou Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4580 Skrevet 7. april 2010 Det blir kjempefint med 3D-ul ja Gleder meg til det, selv om det er en stund til da Halsbrann fra djevelen selv og bekkenet krangler mer enn NOENSINNE, jeg må ringe legen i morgen og høre om henvisning til fysio altså, dette blir bare verre og verre. (Jeg VISSTE jeg kom til å slite med bekkenet etter den trøkken jeg fikk under fødselen sist, forrige svangerskap kjente jeg ingenting i det hele tatt). Jeg vil egentlig til naprapaten min, men det er så dyrt, og neste måned er det tre konfirmasjoner, to bursdager, frisør og nye antrekk til både meg og K...Så da kan jeg ikke ta meg råd til det... Rart hvor annerledes alt er denne gangen. Sist hadde jeg jo ingen plager, bortsett fra at jeg sov hele tiden. Nå er jeg egentlig ganske opplagt, men har allerede mye kynnere, bekkenløsning og halsbrann Er masse liv i magen om dagen, og jeg begynner å kjenne den deilige morsfølelsen kommer krypende, tenker på at det skal komme en liten en til, og på hvor heldige vi er :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå